vant over infertilitet
Flørter med forumet
Farging av hår? Burde jeg la vær eller kan jeg fint farge håret mitt uten at det er skadelig nå? Er i uke 25?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal gå nok gå fint, hodebunnen absorberer ikke kjemikaliene såvidt jeg forstårFarging av hår? Burde jeg la vær eller kan jeg fint farge håret mitt uten at det er skadelig nå? Er i uke 25?
Farging av hår? Burde jeg la vær eller kan jeg fint farge håret mitt uten at det er skadelig nå? Er i uke 25?
nvm det jeg skrev her. La med noen bilder fra preggers appen, der sto d faktisk om det nå idagDet skal gå nok gå fint, hodebunnen absorberer ikke kjemikaliene såvidt jeg forstår
Leser bare litt på toppen av det du har lagt ut, sikkert tatt ut av kontekst, men må spørre: kan man ikke bruke hestehale eller hårføner?
Eller er det bare ekstra skadelig for håret når man er gravid?Det hun refererer til handler om farging av hår under svangerskapet. Det er mulig, men anbefales med noen forebyggende grepLeser bare litt på toppen av det du har lagt ut, sikkert tatt ut av kontekst, men må spørre: kan man ikke bruke hestehale eller hårføner?Eller er det bare ekstra skadelig for håret når man er gravid?

De punktene som står der er ikke spesifikt rettet mot gravide. Det er bare om hvordan du kan styrke håret ditt, og har ingenting med fosteret i magen å gjøre.

Se svaret mitt ovenfor! Det er 100% trygt å dra til frisøren for å farge håret som gravid. Ikke frastå fra noe fordi noen en gang trodde det var farlig. Tidligere fikk gravide streng beskjed om å ikke drikke kumelk liksom.Takk for svarda blirndet heller ny frisyre etter svangerskapet er ferdig
![]()
Jaa, støtter den her. Jeg farga nylig håret mitt selv, for jeg også har hørt at det skal være helt trygt. Så det er vell bare tips mot å holde håret sterkt, og alt sånn er jo vanlig slitasje når man ikke er gravid også såDe punktene som står der er ikke spesifikt rettet mot gravide. Det er bare om hvordan du kan styrke håret ditt, og har ingenting med fosteret i magen å gjøre.
Så alle gravide kan fint flette håret stramt, bruke hårføner og farge håret! Om det er skadelig for håret å farge det kommer også helt an på hvilken behandling du velger og hvordan håret ditt er fra før av.
Når ikke norske helsemyndigheter fraråder hårfarging som gravid, så er det ingen grunn til å frastå fra én tur til frisøren på 8 måneder liksom.
Vis vedlegget 460081
Jepp, og den artikkelen motsier seg selv, ved at gravide ofte har mer tykt og fint hår, men så lister den opp mange generelle råd for å «styrke» håret likevel. Veldig rart. «Alle» vet jo at varmebehandling og farging av hår kan gi slitasje, men folk føner håret sitt hver gang de har vasket det likevelJaa, støtter den her. Jeg farga nylig håret mitt selv, for jeg også har hørt at det skal være helt trygt. Så det er vell bare tips mot å holde håret sterkt, og alt sånn er jo vanlig slitasje når man ikke er gravid også så![]()

Hahha ja! Det er jo heller ikke bra å lufttørke, for da er det jo funtig sp lenge å kan få mer skade av det. Blir jo aldri klok på de rådene derJepp, og den artikkelen motsier seg selv, ved at gravide ofte har mer tykt og fint hår, men så lister den opp mange generelle råd for å «styrke» håret likevel. Veldig rart. «Alle» vet jo at varmebehandling og farging av hår kan gi slitasje, men folk føner håret sitt hver gang de har vasket det likevel![]()