Skravletråd

Er det vanlig at partner ordner fødegave? Ønsker meg skikkelig ny veske og lurer litt på å ønske meg det i fødegavre. Det er bare 2 månder mellom termin og bursdagen min å så går an å slå det sammen? ;) eller er ikke dette vanlig i Norge
Jeg har ikke fått for lån av di to første, barna fikk gaver på sykehuset men ikke jeg :)
Ny mann å ny graviditet nå, så håper på en liten oppmerksomhet denne gang :Heartred
Jeg har en jente på 18 å en gutt på 12 fra tidligere å samboer har ikke barn, så gikk med på å få et barn sammen :smiley-bounce016

Er det vanlig at partner ordner fødegave? Ønsker meg skikkelig ny veske og lurer litt på å ønske meg det i fødegavre. Det er bare 2 månder mellom termin og bursdagen min å så går an å slå det sammen? ;) eller er ikke dette vanlig i Norge
Mamma beordret faren til første barnet om at det var noe jeg burde ha så da fikk jeg en ring :hilarious:

Håper jeg får denne gangen også men han vet vel ikke om noe sånt så da må noen evt tipse han om det :angelic:

Hadde vært veldig koselig med fødegave, men da må jeg nok tipse min kjære om det, er nok ikke noe han ville tenkt på på egenhånd :hilarious:

Jeg fikk "fødegave" av venninner, istedenfor ting til første barnet i tiden rett etter. Det syns jeg var sykt koselig. Alt fra ansiktsmaske til små greier. Hadde ikke hørt om det en gang jeg, men det var kjempe hyggelig. De dukket også opp med lunsj til meg og sånn.

Hva med babyshower ? Tror dere at dere får det ?
Fikk for 10 år siden når frøkna var på vei så forventer det ikke, har ingen venner igjen i nærmiljøet omtrent :hilarious:
Var i babyshower 10 mars og det var tøft når jeg da ikke var gravid selv og der satt 3 gravide.

Fikk for 10 år siden når frøkna var på vei så forventer det ikke, har ingen venner igjen i nærmiljøet omtrent :hilarious:
Var i babyshower 10 mars og det var tøft når jeg da ikke var gravid selv og der satt 3 gravide.
Fikk det med første, var veldig koselig, men forventer det ikke nå på andremann - og har ikke store ønsker om det selv :)

Fikk det med første, ble skikkelig tatt på sengen og det var veldig koselig. Men samtidig litt kleint for jeg liker ikke å være sentrum av oppmerksomheten :laughing002 Jeg håper egentlig ikke jeg får det denne gang, dels fordi jeg nettopp ikke er så glad i oppmerksomheten og faktisk litt fordi vi fikk så SINNSYKE mengder klær og greier til forrige barn, både til babyshower og før/etter fødsel.. (var første barnet på min side av familien på veldig mange år, så mange familiemedlemmer gikk helt bananas). Og alt har vi jo tatt vare på, mye brukt typ 1 gang fordi vi hadde så mye :smiley-ashamed008

Har egentlig ingen tro på at det blir noen babyshower her heller, dels fordi alle venner bor rundt omkring i hele Norge, og dels fordi det ikke er noe jeg har spesielt behov for selv :hilarious: Blir nok litt gaver fra familie og slikt da, er første barnet på lang tid så det blir nok litt stas :Heartred

Håper egentlig ikke på babyshower, liker ikke å være midtpunkt - men så hadde det jo vært praktisk å få litt greier da :bored:

Lurer på om dere har en følelse på om det er gutt eller jente? Vet jo at det er litt tullete, men jeg hadde rett de to forrige gangene og nå føler jeg at det er jente:D mest fordi jeg allerede er veldig kvalm og det var jeg ikke den gangen det var gutt

Håper egentlig ikke på babyshower, liker ikke å være midtpunkt - men så hadde det jo vært praktisk å få litt greier da :bored:

Lurer på om dere har en følelse på om det er gutt eller jente? Vet jo at det er litt tullete, men jeg hadde rett de to forrige gangene og nå føler jeg at det er jente:D mest fordi jeg allerede er veldig kvalm og det var jeg ikke den gangen det var gutt
Jeg tror også at jeg har ei jente i magen! Ikke vært så kvalm siden jeg var gravid med jenta (har to gutter og ei jente). Våkner av at jeg er kvalm hver morgen og det går i bølger hele dagen :hungover:

Jeg tror også at jeg har ei jente i magen! Ikke vært så kvalm siden jeg var gravid med jenta (har to gutter og ei jente). Våkner av at jeg er kvalm hver morgen og det går i bølger hele dagen :hungover:
Ja! Har hørt at mange er mye mer kvalm når det er jente og det har stemt for min del. Blir uansett spennende å se -kan jo hende jeg tar feil :)

Jeg tror jeg får det :) Har to barn fra før, ikke like vanlig da jeg var gravid med dem for 18 å 12 år siden, så tror jeg får nå :Heartred

helluen flotte folk.
Har lest litt innlegg og noen forkortelser jeg merker jeg ikke helt skjønner. TUL og MA blant annet.
Håper alle får en flott dag videre :)

helluen flotte folk.
Har lest litt innlegg og noen forkortelser jeg merker jeg ikke helt skjønner. TUL og MA blant annet.
Håper alle får en flott dag videre :)
TUL er forkortelse for tidlig ultralyd, MA er forkortelse for medisinsk abort

Back
Topp