Hvordan kan man se hvor mange innlegg man har for p kunne være med i skjult?
#newbie
#newbieFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
#newbieDu trykker inn på din profil, så "se/vis innlegg", også teller duHvordan kan man se hvor mange innlegg man har for p kunne være med i skjult?#newbie
Okei, da er jeg langt unnaDu trykker inn på din profil, så "se/vis innlegg", også teller duEr 20 innlegg på hver side.
Får begynne å poste mer! Takk for hjelpa Bruk det som heter "våre leker", lett å få nok innlegg derOkei, da er jeg langt unnaFår begynne å poste mer! Takk for hjelpa
![]()
Ja! Føler ikke jeg gjør annet enn å scrolle for dagen, enten her eller på bare tankeløst dopaminrush. Økt stress, tankekjør, bekymringer og slitenhet er nok grunnen, jaØkt stressnivå og tankekjør har økt skjermtiden min helt sykt mye! Gjør ingenting annet om dagen enn å scrolleFlere som har det sånn?

Oh yes!Økt stressnivå og tankekjør har økt skjermtiden min helt sykt mye! Gjør ingenting annet om dagen enn å scrolleFlere som har det sånn?
burde ha rydda og vaska huset som ser helt forferdelig ut.. Men isteden ligger jeg på sofaen å scroller ivei..Ja! Føler ikke jeg gjør annet enn å scrolle for dagen, enten her eller på bare tankeløst dopaminrush. Økt stress, tankekjør, bekymringer og slitenhet er nok grunnen, ja![]()
Godt å høre vi er fler! Føler jeg burde gjøre noe annet for å dempe stresset. Gått turer, pusteøvelser eller hva, men telefonen er så quick fix at den utkonkurrerer altOh yes!burde ha rydda og vaska huset som ser helt forferdelig ut.. Men isteden ligger jeg på sofaen å scroller ivei..

Høres gøy ut! Hva med en feltseng ? Evt 2 liggeunderlag.I dag var vi på møte for å planlegge landsleiren i sommer, og jeg er da med som leder. Kom faktisk på at om alt går bra så er jeg 20 uker fullgått på den turenspent på telttur på hard bakke i en uke. Noen som har noen tips?

Tidligere sovet i telt med kun et liggeunderlag 6 mnd på vei, det gikk over all forventningI dag var vi på møte for å planlegge landsleiren i sommer, og jeg er da med som leder. Kom faktisk på at om alt går bra så er jeg 20 uker fullgått på den turenspent på telttur på hard bakke i en uke. Noen som har noen tips?
Kanskje oppblåsbar madrass om du har?Jeg kan godt bli med som tilgangsansvarligNoen som føler seg kallet til å være tilgangsansvarlig?![]()

Kanskje vi kunne hatt to, så deler man? Men jeg ønsker helst å vente med noe ansvar til jeg har vært på ultralyd (litt større risiko for exu) og sett at det ligger der det skal og er hjerteslagJeg kan godt bli med som tilgangsansvarlig![]()

Jeg har oppblåsbar madrass, så regner med det vil gå fintTidligere sovet i telt med kun et liggeunderlag 6 mnd på vei, det gikk over all forventningKanskje oppblåsbar madrass om du har?
Jeg også kjenner på den, vil gjerne vite at det er liv laga inni her før jeg ev committer til å være ansvarlig for et forum jeg må forlate hvis det ikke går. Ev kan jeg gjøre det hvis noen andre kan ta over dersom jeg misterKanskje vi kunne hatt to, så deler man? Men jeg ønsker helst å vente med noe ansvar til jeg har vært på ultralyd (litt større risiko for exu) og sett at det ligger der det skal og er hjerteslag![]()

Exped liggeunderlag er super, di holder kulde borte om du går for underlag for minus å du kan bestemme bredde på underlaget alt fra 75-100 tror jeg det var.. Helt supert, jeg har et av hver str, å antiskli på det ene så posen ikke sklir sån, å ekstra lengde..I dag var vi på møte for å planlegge landsleiren i sommer, og jeg er da med som leder. Kom faktisk på at om alt går bra så er jeg 20 uker fullgått på den turenspent på telttur på hard bakke i en uke. Noen som har noen tips?

Husker ikke så mye fra 2022 men tror det var 2 som var ansvarlig for skulte da. Der man kunne kontakte en av dem for å komme inn i gruppaKanskje vi kunne hatt to, så deler man? Men jeg ønsker helst å vente med noe ansvar til jeg har vært på ultralyd (litt større risiko for exu) og sett at det ligger der det skal og er hjerteslag![]()

Høres ut som en god plan.. Jeg er så pass dårlig at å ha ansvar for å følge opp noe klarer jeg ikkeHusker ikke så mye fra 2022 men tror det var 2 som var ansvarlig for skulte da. Der man kunne kontakte en av dem for å komme inn i gruppa
Men forstår det godt altså. Vi kan jo kanskje ta en avstemning om hvem som ønsker å være å se hvem som blir ansvarlig
Jeg kan værtfall være med på å ta del av ansvaret![]()
Prøver så godt jeg kan å stå i 50% jobb videre da jeg fikk 50% sykemelding i påsken..Tror det er derfor det er mer betryggende å være 2 om det for får man ikke respons fra den ene kan man ta kontakt med den andre for så å få respons å heller være flinke til å gi den man kontakter først om man ikke får svar at man har fått tilgang av den andre personenHøres ut som en god plan.. Jeg er så pass dårlig at å ha ansvar for å følge opp noe klarer jeg ikkePrøver så godt jeg kan å stå i 50% jobb videre da jeg fikk 50% sykemelding i påsken..

Det er speiderlandsleiren, så vi kan i teorien ha med det vi vil. Jeg tar nok med pute også. Har det meste av tur utstyr heldigvisExped liggeunderlag er super, di holder kulde borte om du går for underlag for minus å du kan bestemme bredde på underlaget alt fra 75-100 tror jeg det var.. Helt supert, jeg har et av hver str, å antiskli på det ene så posen ikke sklir sån, å ekstra lengde..
Men di koster en del..
masse lykke til værtfall, å anbefaler pute om du har plass til den luksusen![]()