Jeg kontaktet jordmor idag! Det føltes plutselig mer ekte når jeg ringte inn og sa til noen "fremmede" at jeg var gravid!Hmm, burde kanskje kontakte legen imorgen slik at hun kan få henvist til toul osv![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kontaktet jordmor idag! Det føltes plutselig mer ekte når jeg ringte inn og sa til noen "fremmede" at jeg var gravid!Hmm, burde kanskje kontakte legen imorgen slik at hun kan få henvist til toul osv![]()

Ja, helt merkeligJeg kontaktet jordmor idag! Det føltes plutselig mer ekte når jeg ringte inn og sa til noen "fremmede" at jeg var gravid!![]()

Lurer på å kjøpe denne:Tips til bøker for pappaen ? Han har null erfaring med spedbarn/babyer og er livredd for å ødelegge babyen![]()

Denne kan jeg anbefale, veldig finLurer på å kjøpe denne:
![]()
Verdens beste pappa - hakkespettbok for småbarnsfedre
Kjøp «Verdens beste pappa - hakkespettbok for småbarnsfedre» av Per Asbjørn Risnes til en god pris på ark.no. Bestill hjemlevering eller klikk&hent i din ARK-butikk.www.ark.no
Men ser den er litt gammel, sikkert mye som har skjedd på så mange år![]()

Gjelder "desembergruppen" slik som her? Eller er det en egen plass man må publisere/kommentere?Innser at vi mangler en skravletråd, så da fortsetter jeg å spamme forumet med tråder
Kan i samme slengen informere de som ikke er klar over det om at vi må ha 5k innlegg i desembergruppen for å få skjult forum, og det må vi jo ha!Bidra gjerne ved å poste under «våre leker». Har laget et par allerede, men legg gjerne til flere
![]()

Det er på alle tråder her inneGjelder "desembergruppen" slik som her? Eller er det en egen plass man må publisere/kommentere?![]()
Takk for svar, det skal jeg gjøreDet er på alle tråder her inneBruk gjerne de under "våre leker" også, enkel måte å få nok innlegg.

Lurer på å kjøpe denne:
![]()
Verdens beste pappa - hakkespettbok for småbarnsfedre
Kjøp «Verdens beste pappa - hakkespettbok for småbarnsfedre» av Per Asbjørn Risnes til en god pris på ark.no. Bestill hjemlevering eller klikk&hent i din ARK-butikk.www.ark.no
Men ser den er litt gammel, sikkert mye som har skjedd på så mange år![]()
Da er den bestiltDenne kan jeg anbefale, veldig fin![]()

Ble inspirert å bestilte jeg også å bestilte til førstegangs far her i husetDa er den bestilt![]()

Jaa!Ca 100 igjen nå så har vi 5000![]()
Håper de liker den !Ble inspirert å bestilte jeg også å bestilte til førstegangs far her i huset![]()

Sjekker hver gang jeg er innom forumet 
YeyCa 100 igjen nå så har vi 5000![]()
Jeg kjenner følelsen selv om jeg ikke har mistet før. Første positive test på 1,5års prøving, ekstra risiko for exu pga diagnosen jeg har, så ønsker ikke noe ekstra ansvar før jeg har fått bekreftet at graviditeten er på rett plass og hjerteslagHar satt meg opp på terminlista nå, kun pga skjult forum
Jeg har mistet så mange ganger at jeg tør ikke være tilgangsansvarlig i fall jeg må ut av gruppa igjen.