Skravletråd

Fikk positiv test i går, og i dag går turen for å feire påske hos svigers. Kan bli noen lange dager når både utmattelse og småkvalme må skjules:smiley-ashamed004 Har tatt med noen få tester for å sjekke at de stiger når vi er der, klarte ikke å la de bli liggende hjemme, heheh

Jeg har allerede fortalt det til sjefen :nailbiting: fant ut at det var det greieste da jeg kan få litt enkel tilrettelegging i det skjulte :angelic:

Jeg har allerede fortalt det til sjefen :nailbiting: fant ut at det var det greieste da jeg kan få litt enkel tilrettelegging i det skjulte :angelic:
Jeg også fortalte det til sjefen istad, vært så dårlig på jobb så måtte la han få en forklaring på det

Har ei født i april. Brukte ikke det. Vi hadde uv nett..varierer sikkert fra person til person.

Vi brukte bare dyne. Prøvde sovepose, men den tid hun tissa gjennom alt, da var pose upraktisk for oss. Mange bruker det fordi de sparker av seg, men vår sov overraskende rolig også forsåvidt ganske lenge- og ikke i veldig kaldt rom. Prøvde også sånn svøpe greie, men det likte hun ikke.

Hadde heller ikke bilstolpose. Brukte pledd og ull vi.. kun pose i vogna etter hvert, men dyne der også veldig lenge.

Spent på jobb igjen imorgen. Jeg var borte fra kveldsvakter i helga da jeg går i en døs om dagen (særlig ettermiddag og kveld), kvalm og utmattet. Det gikk tålig greit på dagvakt forrige uke (bortsett fra oppkast den ene dagen), så håper det går fint. Men merker at jeg reagerer veldig på lukter som jeg vanligvis klarer å lukke nesa for :nailbiting:

Jeg vil liksom ikke kjøpe mer enn nødvendig heller selv om det er først barnet, mest sannsynlig eneste også, så vil ikke ha mer enn vi trenger, tror vi da bare kjøper dyne
Like greit, så kan du heller kjøpe sovepose om du ser behovet for det senere :) Jeg har bare brukt dyne på mine 3.
Men har både babynest og bedside crib som jeg ikke ble å bruke, så har gått på noen blemmer jeg også, haha :)

Like greit, så kan du heller kjøpe sovepose om du ser behovet for det senere :) Jeg har bare brukt dyne på mine 3.
Men har både babynest og bedside crib som jeg ikke ble å bruke, så har gått på noen blemmer jeg også, haha :)
Det tror jeg vi alle har :hilarious:

Jeg syns så mange av vognene ser så plastikk ut :blackeye: syns emmaljunga mondial deluxe vogn er en pen vogn og se på. Også praktisk da alle hjul er lik str. Jeg liker ikke de små hjula foran som går alle veier. :hungover: jobber i barnehage og vært borti endel vogner som jeg syns er "skrallete" og mye plastikk som blir ødelagt. De har sikkert blitt brukt til flere barn osv, jeg skjønner det.. Men syns bare det er så mange vogner som ikke er noe særlig pene! :rolleyes:

Back
Topp