Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje lage noen flere leker?sist jeg sjekka så er vi vel halvveis![]()
Jeg lagde en til nå i stad Mitt skip er lastet medKanskje lage noen flere leker?
Jeg også fortalte det til sjefen istad, vært så dårlig på jobb så måtte la han få en forklaring på detJeg har allerede fortalt det til sjefenfant ut at det var det greieste da jeg kan få litt enkel tilrettelegging i det skjulte
![]()
Samme herJeg også fortalte det til sjefen istad, vært så dårlig på jobb så måtte la han få en forklaring på det
Jeg elsket sovepose med de to vi har fra før, så ser for meg at vi går for det denne gangen ogsåDyne eller sovepose til baby første tiden? Lurt med begge deler for å finne ut hva baby er mest komfortabel med?
Jeg kjøpte liksom alt jeg kom over av tips husker jeg, men man gjør jo sine erfaringer. Hehe.Jeg elsket sovepose med de to vi har fra før, så ser for meg at vi går for det denne gangen også![]()
En gjør jo detJeg kjøpte liksom alt jeg kom over av tips husker jeg, men man gjør jo sine erfaringer. Hehe.
Jeg vil liksom ikke kjøpe mer enn nødvendig heller selv om det er først barnet, mest sannsynlig eneste også, så vil ikke ha mer enn vi trenger, tror vi da bare kjøper dyneEn gjør jo det![]()
Ser denJeg vil liksom ikke kjøpe mer enn nødvendig heller selv om det er først barnet, mest sannsynlig eneste også, så vil ikke ha mer enn vi trenger, tror vi da bare kjøper dyne
Like greit, så kan du heller kjøpe sovepose om du ser behovet for det senereJeg vil liksom ikke kjøpe mer enn nødvendig heller selv om det er først barnet, mest sannsynlig eneste også, så vil ikke ha mer enn vi trenger, tror vi da bare kjøper dyne
Det tror jeg vi alle harLike greit, så kan du heller kjøpe sovepose om du ser behovet for det senereJeg har bare brukt dyne på mine 3.
Men har både babynest og bedside crib som jeg ikke ble å bruke, så har gått på noen blemmer jeg også, haha![]()