Skravletråd

Spørsmål til dere damer.
Hvilke vitaminer tar dere nå som dere er gravide? Nycoplus?
Eller andre?

Har tatt folsyre i snart 2 år, så det fortsetter jeg med, men ellers liksom.

Altså, er det bare meg som flyr inn på forumet her 1000 ganger om dagen? Etter jeg fant ut at jeg er gravid, så har jeg altså brukt så mye tid på telefonen! Klarer ikke konsentrere meg på jobb, har vært såå lite effektiv de siste 2 ukene.. føler meg småskjelven, og klarer ikke fokusere :sour:
Ikke bare du,nei :hilarious:

Spørsmål til dere damer.
Eller andre?

Jeg tar folsyre og omega3-kapsler da jeg spiser litt for lite fisk :p ellers ikke noe da siste blodprøve viste at jeg ligger fint på alle nivåer :) (har strevd mye med utmattelse etter jeg traff veggen for for snart to år siden, så fulgte med på vitamin nivåer en stund)

Jeg tar folsyre og omega3-kapsler da jeg spiser litt for lite fisk :p ellers ikke noe da siste blodprøve viste at jeg ligger fint på alle nivåer :) (har strevd mye med utmattelse etter jeg traff veggen for for snart to år siden, så fulgte med på vitamin nivåer en stund)
Mine siste prøver i Januar viste ikke tendenser til å behøve ytterligere vitaminer, men nå blir jeg litt usikker. Men omega er jo greit da da fisk ikke er det vi spiser aller mest av

Spørsmål til dere damer.
Eller andre?

Tar folsyre bare.. fikk beskjed at jern lå i grenseland og ble anbefalt å begynne med tilskudd senest i uke 18. Huske jeg fikk samme beskjed i forrige svangerskap - men at det tror jeg at jeg glemte av :hilarious: legen sa nå at jeg kunne starte allerede nå med jern, at det ikke var noen i veien for det. Meen så har jeg skjønt at de med crohns kanskje ikke skal ta jerntilskudd? Så blir å avvente til neste legetime..

Så bra at jeg ikke var eneste! :hilarious:

Altså, er det bare meg som flyr inn på forumet her 1000 ganger om dagen? Etter jeg fant ut at jeg er gravid, så har jeg altså brukt så mye tid på telefonen! Klarer ikke konsentrere meg på jobb, har vært såå lite effektiv de siste 2 ukene.. føler meg småskjelven, og klarer ikke fokusere :sour:
Du er ikke alene nei :wacky: Føler jeg er konstant inne å sjekker :laughing002

Kan man be om igangsettelse pga lang reisevei og raske fødsler?
Har 2 timer til ønsket sykehus, men bare 1 time til nærmeste. Sist fødsel ble definert som styrtfødsel, da han ble født 2 timer etter vi ankom sykehuset. Det var 2 jævlige timer i bil, sto i planke hele veien :hilarious:
Det vet jeg ikke, men er bare å høre med dem :)

Er det flere enn meg som føler seg utrolig oppblåst? Uke 4 her nå å føler at magen holder på å sprekke. Utrolig ubehaglig. Føles nesten som ordentlige mensenkramper. Å samtidig er jeg såå kortpustet!

Er det flere enn meg som føler seg utrolig oppblåst? Uke 4 her nå å føler at magen holder på å sprekke. Utrolig ubehaglig. Føles nesten som ordentlige mensenkramper. Å samtidig er jeg såå kortpustet!
Jepp, begge deler her. Måtte akkurat sette meg ned på en stol på kjøkkenet, ble så andpusten av å rydde middagsbordet :wtf: og knappen på jeansen er oppe konstant hjemme :joyful:

Jepp, begge deler her. Måtte akkurat sette meg ned på en stol på kjøkkenet, ble så andpusten av å rydde middagsbordet :wtf: og knappen på jeansen er oppe konstant hjemme :joyful:
Buksa mi sitter også litt stramt idag. Er på fotballkamp med jentungen å føler meg så stor og tung.

Føler meg ikke oppblåst, men det kjennes sånn ut på klærne!

I dag kjenner jeg virkelig at påsken starter. Fullt trøkk på Gardermoen i dag, med så innmari mage reisende. Kjenner jeg er glad jeg sitter og kun sjekker innsjekka baggasje nå :laughing001

Back
Topp