Skravletråd

Det er noe drit når sånt skjer men på en annen side så må det vell gå ann å få det til etter barnet er kommet dem kan vell ikke bare.... stoppe prosessen bare pga du har blitt gravid vell?
Nei antar at det vil bli tatt opp igjen etterpå, håper i allefall det.

Heei! Sniker meg inn her :shy: Gravid igjen med termin rundt 16.desember. Sistemann ble født 6 dager før termin, så spent på når denne kommer. Hvis alt går bra da. Hadde en SA i uke 7 i desember, så ikke så altfor optimistisk enda.. og gruer meg litt til en evt ny fødsel, da jeg hadde atoni sist (stor blødning bak morkaka, kom en foss av blod når den kom ut og hadde 6-7 jordmødre og leger som prøvde å stoppe blødningen. Mistet nærmere 2 liter blod) Noen andre som hadde atoni under fødsel? Ble dere satt i gang ved neste fødsel? :shy:
Hei hei å gratulerer..
Skjønner du gruer deg litt..
Jeg hadde atoni med begge mine, så med nr to var di bedre forberedt å hadde taneletter som skal i endetarmen å sprøyter som skal i låret klart når jeg fikk nr 2.. Så da fikk dem stoppet det en del fortere.. Så dette skal dem få ha klart nå på neste også :)

I dag har jeg endelig time til å fikse neglene til påske :)
Fint å fokusere på noe annet en graviditeten, dagene går så sakte :wtf:

Heei! Sniker meg inn her :shy: Gravid igjen med termin rundt 16.desember. Sistemann ble født 6 dager før termin, så spent på når denne kommer. Hvis alt går bra da. Hadde en SA i uke 7 i desember, så ikke så altfor optimistisk enda.. og gruer meg litt til en evt ny fødsel, da jeg hadde atoni sist (stor blødning bak morkaka, kom en foss av blod når den kom ut og hadde 6-7 jordmødre og leger som prøvde å stoppe blødningen. Mistet nærmere 2 liter blod) Noen andre som hadde atoni under fødsel? Ble dere satt i gang ved neste fødsel? :shy:
Da har vi termin samme dag :) men nr 2 her kom 8dager over termin, håper virkelig ikke det skjer nå med nr 3:nailbiting:

Jeg må spørre her inne, noen som vet om komfortable BH-er? Fordi jeg dør av BH-ene mine nå:grumpy: De presser på helt feil sted og gjør meg mer uggen… også for å legge til så har jeg nokså store pupper så trenger fortsatt litt støtte.

Jeg må spørre her inne, noen som vet om komfortable BH-er? Fordi jeg dør av BH-ene mine nå:grumpy: De presser på helt feil sted og gjør meg mer uggen… også for å legge til så har jeg nokså store pupper så trenger fortsatt litt støtte.
Er det rundt brystkassen de strammer? Isåfall kan du bruke forlengere. Men ellers har jeg lite erfaring, har små bryster og dem blir ikke større før melka kommer :p

Da har vi termin samme dag :) men nr 2 her kom 8dager over termin, håper virkelig ikke det skjer nå med nr 3:nailbiting:
Så koselig! :) Jeg håper det blir før termin denne gangen også, så jeg får komme meg litt før jula ringes inn. Kjenner jeg er stressa allerede mtp julegaver og pynting :hilarious: Julegavene blir handlet i oktober i år!! :knegg:

Er det rundt brystkassen de strammer? Isåfall kan du bruke forlengere. Men ellers har jeg lite erfaring, har små bryster og dem blir ikke større før melka kommer :p
Føles ikke for liten rundt nei, er bare at den «klemmer» så feil øverst på magen så blir skikkelig kvalm :sour:

Så koselig! :) Jeg håper det blir før termin denne gangen også, så jeg får komme meg litt før jula ringes inn. Kjenner jeg er stressa allerede mtp julegaver og pynting :hilarious: Julegavene blir handlet i oktober i år!! :knegg:
Ikke første desember-barn her, men nr 2 kom 10.des, så hadde god tid til å komme meg :p (termin 2.des)
Nr 3 sies å være en luring, så vi får se :p

De hadde lunsj vi kunne få på jobb idag. Selvfølgelig bare spekemat. Veldig glad jeg hadde med meg mat idag ja.

Sniker. Jeg bruker disse fra Cubus, synes de er veldig behagelig på. Også er de så billige, ofte får du 30% på undertøy hvis du kjøper 2 eller flere. Jeg kjøpte 2 nye bh'er i forrige uke med det tilbude og hadde en kupong på 50,- så jeg betalte 269,- for 2 stk :woot:

Hei hei å gratulerer..
Skjønner du gruer deg litt..
Jeg hadde atoni med begge mine, så med nr to var di bedre forberedt å hadde taneletter som skal i endetarmen å sprøyter som skal i låret klart når jeg fikk nr 2.. Så da fikk dem stoppet det en del fortere.. Så dette skal dem få ha klart nå på neste også :)
Ble det snakket noe om igangsettelse mtp atonien? Mener å huske de sa noe om dette etter fødselen sist.. nå har jo jeg en laang reisevei til føden, så er så redd for at jeg ikke skal rekke fram og at dette skjer igjen :nailbiting:

Ble det snakket noe om igangsettelse mtp atonien? Mener å huske de sa noe om dette etter fødselen sist.. nå har jo jeg en laang reisevei til føden, så er så redd for at jeg ikke skal rekke fram og at dette skjer igjen :nailbiting:
Jeg blir satt i gang uansett før fødsel pga diabetes i svangerskap å store barn, så noe utenom det har vi ikke snakket om.. Jeg har bare 1 time til sykehus å ekstremt lange fødsler :nailbiting:

Jeg blir satt i gang uansett før fødsel pga diabetes i svangerskap å store barn, så noe utenom det har vi ikke snakket om.. Jeg har bare 1 time til sykehus å ekstremt lange fødsler :nailbiting:
Kan man be om igangsettelse pga lang reisevei og raske fødsler?
Har 2 timer til ønsket sykehus, men bare 1 time til nærmeste. Sist fødsel ble definert som styrtfødsel, da han ble født 2 timer etter vi ankom sykehuset. Det var 2 jævlige timer i bil, sto i planke hele veien :hilarious:

Altså, er det bare meg som flyr inn på forumet her 1000 ganger om dagen? Etter jeg fant ut at jeg er gravid, så har jeg altså brukt så mye tid på telefonen! Klarer ikke konsentrere meg på jobb, har vært såå lite effektiv de siste 2 ukene.. føler meg småskjelven, og klarer ikke fokusere :sour:

Altså, er det bare meg som flyr inn på forumet her 1000 ganger om dagen? Etter jeg fant ut at jeg er gravid, så har jeg altså brukt så mye tid på telefonen! Klarer ikke konsentrere meg på jobb, har vært såå lite effektiv de siste 2 ukene.. føler meg småskjelven, og klarer ikke fokusere :sour:
Lol nei! :hilarious:
Men jeg føler jeg har bodd her inne siden vi begynte å prøve i sommer da. Først gjennom en måneds prøving, så graviditet, så gjennom MAen og så ny og lang prøveperiode. Mye hyggeligere som gravid da!

Last edited:
Lol nei! :hilarious:
Men jeg føler jeg har bodd her inne siden vi begynte å prøve i sommer da. Først gjennom en måneds prøving, så graviditet, så gjennom MArn og så ny og lang prøveperiode. Mye hyggeligere som gravid da!
Ja jeg har bodd på forumet i alle mine graviditeter :p så er jeg som regel aktiv i de første månedene etter fødsel, før det dabber helt av :hilarious: også aktiv igjen dersom jeg er prøver eller gravid :hungry: men kjenner nå at det går ut over jobben - jeg MÅ skjerpe meg :bag:

Juuuupp! Kjenner meg igjen :hilarious:
Og sjekker gravidapp for å se hvor langt jeg er på vei.. som om det endrer seg plutselig flere ganger om dagen :hilarious:
Tror det er fordi jeg ikke har landet helt i det enda

Back
Topp