Chawa
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Junilykke 2020 ♡
Oktoberbarna 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Utmarsj 2024
Mailykken 2025
Sommerspirene 2025
Formen har blitt ganske dårlig de siste dagene her så derfor lite aktivitet. Veldig lyst til å henge med, men mellom flere termingrupper på snap fra tidligere forum, barn som trenger meg og en kvalme som er så overveldende at jeg i perioder må ligge helt, helt stille for å ikke kaste opp, er det lite igjen til forum. Håper det kommer dager hvor det går litt lettere også.

resten av familien kan jo behandles, men det står at gravide skal snakke med lege, så jeg har fått time, og i noen land frarådes dette til man er i andre trimester. Men jeg kan jo ikke gå med mark i 8 uker!
Samtidig er jeg bekymret for å ta. Særlig mtp min MA ved forrige svangerskap. Wææ. Noen tanker?
Jeg har lest at man skal ha med urin - vet dere om det gjelder på første kontrollen?
For eksempel er jeg livredd for å bestille helsestasjon-time, for jeg tenker at da ender det sikkert i spontanabort. Jeg tør heller ikke melde meg inn i sånne termingrupper på Facebook (med navn), for jeg tenker at da blir det sikkert spontanabort med en gang… må være noe med at jeg er redd for å anerkjenne i tilfelle det ikke går likevel
noen som har noen gode forslag til hvordan jeg skal takle dette? 6+4 i dag, så bør vel snart bestille første kontroll…

Mulig det roer meg, men blir så oppgitt, for det skal jo ikke ha noe å si om jeg melder meg inn i en gruppe på Facebook eller ei. Jeg må bare le av meg selv altså