Jeg skal om 10 dager når jeg er 7+3Kan jeg spørre om når dere skal på første ultralyd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal om 10 dager når jeg er 7+3Kan jeg spørre om når dere skal på første ultralyd?
Skal privat når jeg er 7+4. 10 dager igjenKan jeg spørre om når dere skal på første ultralyd?
Når jeg er 8+1 3,5 uker tilKan jeg spørre om når dere skal på første ultralyd?
Fikk innkalling i dag, det blir i uke 12+3. det er enda litt over 5 uker til. Spent om vi klarer å holde det hemmelig til da…Kan jeg spørre om når dere skal på første ultralyd?
Er nesten det som er verst, å holde det hemmelig. Jeg vil spre gleden til alle jeg kjenner Men vi har bestemt oss for å vente til uke 12 for å være sikkerFikk innkalling i dag, det blir i uke 12+3. det er enda litt over 5 uker til. Spent om vi klarer å holde det hemmelig til da…
Samme her.. men en fin øvelse for meg å holde på en hemmelighet. Var sammen med en god venninne i forgårs, og kom stolt hjem til mannen når jeg klarte å ikke si noe koselig med en hemmelighet som bare vi to vet omEr nesten det som er verst, å holde det hemmelig. Jeg vil spre gleden til alle jeg kjenner Men vi har bestemt oss for å vente til uke 12 for å være sikker
Det var en fin måte å tenke på!Samme her.. men en fin øvelse for meg å holde på en hemmelighet. Var sammen med en god venninne i forgårs, og kom stolt hjem til mannen når jeg klarte å ikke si noe koselig med en hemmelighet som bare vi to vet om
Haha, så gøy! Min mamma drømte at jeg kom med en pose rosa babysokker til henne dagen før jeg hadde el. Så måten jeg avslørte graviditeten til henne på var selvfølgelig å gi henne en pose babysokker Du får gi dem en pakke småpoteter og se om de tar den, når dere skal avsløre detNoen som har noen spennende planer for helga?
Vi skal kjøre ut til svigers i dag. Spent på om svigermor aner «ugler i mosen». Sist vi var ute der spurte hun meg om jeg var gravid ettersom jeg bemerket at jeg var trøtt. Nå når jeg nok en gang er veldig trøtt, spiser ekstremt lite og sikkert har kortere lunte + eventuelle andre symptomer hun legger merke til, kan det være hun legger to og to sammen
Liten funfact er at svigerfar bruker å drømme om småpotet når noen i familien er gravid (eller rett før de blir det). Vet ikke om han drømte om småpotet rundt tiden jeg gikk gravid med eldste, men syklusen før minste pia satt drømte han om dette… og det samme gjorde han helt på slutten av min forrige syklus.
Håper det betyr at dette er vår lille terminspire
Så morsomt at han drømmer om småpotet Du får oppdatere når du har vært der!Noen som har noen spennende planer for helga?
Vi skal kjøre ut til svigers i dag. Spent på om svigermor aner «ugler i mosen». Sist vi var ute der spurte hun meg om jeg var gravid ettersom jeg bemerket at jeg var trøtt. Nå når jeg nok en gang er veldig trøtt, spiser ekstremt lite og sikkert har kortere lunte + eventuelle andre symptomer hun legger merke til, kan det være hun legger to og to sammen
Liten funfact er at svigerfar bruker å drømme om småpotet når noen i familien er gravid (eller rett før de blir det). Vet ikke om han drømte om småpotet rundt tiden jeg gikk gravid med eldste, men syklusen før minste pia satt drømte han om dette… og det samme gjorde han helt på slutten av min forrige syklus.
Håper det betyr at dette er vår lille terminspire
Det var ingen dårlig ideHaha, så gøy! Min mamma drømte at jeg kom med en pose rosa babysokker til henne dagen før jeg hadde el. Så måten jeg avslørte graviditeten til henne på var selvfølgelig å gi henne en pose babysokker Du får gi dem en pakke småpoteter og se om de tar den, når dere skal avsløre det
Det skal jeg!Så morsomt at han drømmer om småpotet Du får oppdatere når du har vært der!
Vi er for øvrig i London og skal på fotballkamp i dag og amerikansk fotballkamp i morgen (mannen min er amerikansk)!
Skulle helst sett Liverpool i dag, men billettene var helt sinnsykt dyre, så da blir det West Ham i stedet.
Måtte fortelle svigers at jeg er gravid da det ble litt suspekt når jeg ikke kunne drikke, men de har lovet å ikke fortelle resten av familien
Ja, ser den! Jeg har også vært gjennom en MA, så skjønner det. Jeg har dog delt det med mamma, svigerforeldre og barselgruppa mi som er mine nærmeste venner, men kommer til å holde det hemmelig for andre en stund tilDet var ingen dårlig ide
Enda ei stund til vi vil fortelle da vi ønsker å få bekreftet hjerteslag før vi deler. Hadde delt med alle i nærmeste familie da vi ble gravide i mai, men så endte det i MA. Sånn sett veldig greit å ha støtte fra de nærmeste, men var veldig sårt å måtte gi beskjed om at vi hadde mistet til såpass mange.
Ja, jeg og mamma er ganske nært hverandre, men hun bor ikke like i nærheten. Hadde hun gjort det hadde jeg sikkert fortalt tidligere.Ja, ser den! Jeg har også vært gjennom en MA, så skjønner det. Jeg har dog delt det med mamma, svigerforeldre og barselgruppa mi som er mine nærmeste venner, men kommer til å holde det hemmelig for andre en stund til
Dere som har opplevd MA: når oppdaget dere det?Ja, ser den! Jeg har også vært gjennom en MA, så skjønner det. Jeg har dog delt det med mamma, svigerforeldre og barselgruppa mi som er mine nærmeste venner, men kommer til å holde det hemmelig for andre en stund til
Jeg oppdaget det i uke 8 på ultralyd, hadde da ikke vokst siden forrige ultralyd 2 uker tidligere, men hjertet slo fortsatt. En uke senere stoppet hjerte.Dere som har opplevd MA: når oppdaget dere det?
Hos meg ble det oppdaget på privat ultralyd da jeg skulle vært 8+3 ifølge menstermin. Ble målt til 5+2/3, rett rundt tiden da hjertet skulle begynt å slå.Dere som har opplevd MA: når oppdaget dere det?
På TUL på sykehuset da jeg skulle vært 12+1. Hadde ikke vært på UL før det. Ble målt til ca 7+4 da jeg mistetDere som har opplevd MA: når oppdaget dere det?