Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig! Føler jeg har vært gravid i en evighet allerede. Er bare 4+2Jeg hadde glemt hvor seint tiden gikk i første trimester Jeg vil bare spole frem til andre trimester med en gang!!
Enig! Tiden snegler seg av gårde 1. trimester..Jeg hadde glemt hvor seint tiden gikk i første trimester Jeg vil bare spole frem til andre trimester med en gang!!
Helt enig! Føler jeg har vært gravid i en evighet allerede. Er bare 4+2
Enig! Tiden snegler seg av gårde 1. trimester..
SÅÅÅ enig! Har mest bare lyst å «glemme» at jeg er gravid, så jeg slipper å tenke på at tiden går så sakte har «uheldigvis» fri denne uka+forrige uke. Kan ikke vente med å komme meg på jobb på mandag så jeg får andre ting å tenke påJeg hadde glemt hvor seint tiden gikk i første trimester Jeg vil bare spole frem til andre trimester med en gang!!
Haha i feel you! Mulig vi må ha noen nedtellinger som er litt nærmere og føles som om det går nedoverJeg syns også tiden går sååå tregt. Står i appen at det er 254 dager igjen, altså.. det er så lenge det
Samme herFøler og tiden står stille. Men samtidig vil jeg det skal vare pga dette er mitt siste svangerskap, og jeg vil nok ikke oppleve det igjen
Jeg er alene om dette, så jeg har fortalt det til mine nærmeste (familie og hjemme), for de ser med en gang om det er noe uansett Også har jeg da noen som kan støtte meg dersom det ikke gårFlere som «sliter» med å holde på hemmeligheten? Ønsker ikke å fortelle det til noen, før vi har fortalt det til barna. Og ønsker å vente med det til etter tidlig UL. Orker ikke at de skal bli så skuffet hvis det skulle gå galt (da kan vi heller snakke om det i ettertid tenker jeg). Og så er det jo litt koselig å ha hemmeligheten bare for oss selv en stund. Men jeg er SÅ dårlig på å holde på hemmeligheter
Ja og nei. Gleder meg til det er trygt å fortelle, men jeg føler meg ikke spesielt gravid enda så samtidig tror jeg nok ikke på det helt selv. Kanskje jeg får mer behov når det synker inn. Er travelt opptatt med hun på 8 måneder så rekker ikke å tenke så myeFlere som «sliter» med å holde på hemmeligheten? Ønsker ikke å fortelle det til noen, før vi har fortalt det til barna. Og ønsker å vente med det til etter tidlig UL. Orker ikke at de skal bli så skuffet hvis det skulle gå galt (da kan vi heller snakke om det i ettertid tenker jeg). Og så er det jo litt koselig å ha hemmeligheten bare for oss selv en stund. Men jeg er SÅ dårlig på å holde på hemmeligheter
Haha, føler med deg! Kommer til å bo i store gensere i mange uker Heldigvis begynner det å bli kaldt ute, så da har jeg en unnskyldning!Altså.. Når du er så oppblåst at du må lete fram gravidbukser.. I uke 5+3
Vanlig jeans gikk greit i går, i dag var det ikke snakk om
Hvordan skal dette gå
Hadde ikke tenkt til å si noe på jobb enda, men spørs hvor lenge jeg klarer å skjule det, ser jo ut som jeg er 5-6 mnd påvei
Har bestilt privat til når jeg er 7+2, for å se at alt er i orden/bekrefte graviditeten.Kan jeg spørre om når dere skal på første ultralyd?
Skal om én uke. 6+2.Kan jeg spørre om når dere skal på første ultralyd?