Skravletråd

Jeg hadde glemt hvor seint tiden gikk i første trimester :dead: Jeg vil bare spole frem til andre trimester med en gang!! :hilarious:
SÅÅÅ enig! Har mest bare lyst å «glemme» at jeg er gravid, så jeg slipper å tenke på at tiden går så sakte:happy3 har «uheldigvis» fri denne uka+forrige uke. Kan ikke vente med å komme meg på jobb på mandag så jeg får andre ting å tenke på:whacky011

Så enig :happy8 har tatt meg selv i å flere ganger lure på hvordan så mange klarer å vente i ni måneder?! Ni måneder med dette liksom, så utålmodig, redd og spent. Skulle gjerne hatt termin neste ukelaughing6

Jeg syns også tiden går sååå tregt. Står i appen at det er 254 dager igjen, altså.. det er så lenge det :facepalm::hilarious:

Jeg syns også tiden går sååå tregt. Står i appen at det er 254 dager igjen, altså.. det er så lenge det :facepalm::hilarious:
Haha i feel you! Mulig vi må ha noen nedtellinger som er litt nærmere og føles som om det går nedover :hilarious:

Føler og tiden står stille.:smiley-ashamed004 Men samtidig vil jeg det skal vare pga dette er mitt siste svangerskap, og jeg vil nok ikke oppleve det igjen :Heartred

Flere som «sliter» med å holde på hemmeligheten?:happy8 Ønsker ikke å fortelle det til noen, før vi har fortalt det til barna. Og ønsker å vente med det til etter tidlig UL. Orker ikke at de skal bli så skuffet hvis det skulle gå galt (da kan vi heller snakke om det i ettertid tenker jeg). Og så er det jo litt koselig å ha hemmeligheten bare for oss selv en stund. Men jeg er SÅ dårlig på å holde på hemmeligheter:love7

Flere som «sliter» med å holde på hemmeligheten?:happy8 Ønsker ikke å fortelle det til noen, før vi har fortalt det til barna. Og ønsker å vente med det til etter tidlig UL. Orker ikke at de skal bli så skuffet hvis det skulle gå galt (da kan vi heller snakke om det i ettertid tenker jeg). Og så er det jo litt koselig å ha hemmeligheten bare for oss selv en stund. Men jeg er SÅ dårlig på å holde på hemmeligheter:love7
Jeg er alene om dette, så jeg har fortalt det til mine nærmeste (familie og hjemme), for de ser med en gang om det er noe uansett :) Også har jeg da noen som kan støtte meg dersom det ikke går :)

Ja og nei. Gleder meg til det er trygt å fortelle, men jeg føler meg ikke spesielt gravid enda så samtidig tror jeg nok ikke på det helt selv. Kanskje jeg får mer behov når det synker inn. Er travelt opptatt med hun på 8 måneder så rekker ikke å tenke så mye :dead:

Altså.. Når du er så oppblåst at du må lete fram gravidbukser.. I uke 5+3:smiley-ashamed005
Vanlig jeans gikk greit i går, i dag var det ikke snakk om :smiley-ashamed004
Hvordan skal dette gå :hilarious:
Hadde ikke tenkt til å si noe på jobb enda, men spørs hvor lenge jeg klarer å skjule det, ser jo ut som jeg er 5-6 mnd påvei :nailbiting:

Altså.. Når du er så oppblåst at du må lete fram gravidbukser.. I uke 5+3:smiley-ashamed005
Vanlig jeans gikk greit i går, i dag var det ikke snakk om :smiley-ashamed004
Hvordan skal dette gå :hilarious:
Hadde ikke tenkt til å si noe på jobb enda, men spørs hvor lenge jeg klarer å skjule det, ser jo ut som jeg er 5-6 mnd påvei :nailbiting:
Haha, føler med deg! Kommer til å bo i store gensere i mange uker :p Heldigvis begynner det å bli kaldt ute, så da har jeg en unnskyldning!

Også er det direkte smertefullt å gå med vanlig dongeri etter en stund om man først får trykt de på :hilarious: Like før jeg kneppa opp hele greia på jobb her om dagen, men så var ikke genseren lang nok :p Heldigvis har jeg en jobb det er innafor med joggebukse, så det blir mye det nå :shy:

Kan heldigvis bruke joggebukse på jobb jeg også, men alle de "fine" joggebuksene var til vask i dag :smiley-ashamed004
Blir store strikkegensere for alle penga framover :joyful:

Kan jeg spørre om når dere skal på første ultralyd? :love017
Har bestilt privat til når jeg er 7+2, for å se at alt er i orden/bekrefte graviditeten.
Skal til legen uka etter og han tar blodprøver og henviser til offentlig tidlig ultralyd, som blir mellom uke 11-14 :)

Back
Topp