Skravletråd

Du er fornøyd med nycoplus multi?

Jeg har hatt en del muskelsmerter og tendenser til kramper denne siste uken. Gjør at jeg bruker lang tid på å sovne. Kjenner det iløpet av dagen også men plager meg ikke da.

Fikk litt overtenning idag og skjønte at jeg har kjøpt en eller to for mye :smiley-ashamed004

Vanligvis tar jeg en multi vitamin & mineraler fra metode også 400ug nycoplis folsyre. Men så idag at det er forsyre i muliten også som vil si at jeg har tatt dobbel dose:smiley-ashamed005

Men idag kjøpte jeg altså:
Jern + C vitamin
Omega-3
Kalsium + D vitamin
Brusetabletter - multi-vitamin
:laughing021
Skjønner at det er lett å få overtenning, men nycoplus multi holder i massevis (pluss omega-3 om du ikke spiser fisk). Jerntilskudd skal ikke tas om du ikke har sjekket verdier og fått beskjed om å ta det fordi det har en giftgrense. Nivåene sjekker du hos lege på første kontroll. At du har tatt dobbelt med folat har ingenting å si, overskuddet tisses ut. Jeg går selv på høydose som er 10x det som anbefales dere, så ingen fare å ta ekstra (bare unødvendig).
 
Skjønner at det er lett å få overtenning, men nycoplus multi holder i massevis (pluss omega-3 om du ikke spiser fisk). Jerntilskudd skal ikke tas om du ikke har sjekket verdier og fått beskjed om å ta det fordi det har en giftgrense. Nivåene sjekker du hos lege på første kontroll. At du har tatt dobbelt med folat har ingenting å si, overskuddet tisses ut. Jeg går selv på høydose som er 10x det som anbefales dere, så ingen fare å ta ekstra (bare unødvendig).
Tusen tusen takk! Setter stor pris på at du hjelper! :love017 :Heartred Da tror jeg at jeg holder meg til det som jeg har tatt tidligere også sender jeg rett og slett en meld til legen angående muskelsmerter og kramper :smiley-ashamed004
 
Erfaring tilsier at noen ting varierer i pris hos de forskjellige apotekene. Dette kan også gjelde resepter. Så da lurer jeg på, hva koster Xonvea på de apotekene dere har brukt? Svar på 20 eller 40-pakning ut ifra hva du har brukt :)
 
Back
Topp