Skravletråd

Hei!
Jeg meldte meg på influensavaksine gjennom jobben før jeg ble gravid som jeg egentlig skal ta førstkommende mandag. Nå sier helsestasjonen og legesenteret at jeg bør vente med å ta den til andre trimester. Jeg lurer litt på hvorfor (det kunne de ikke svare på), og hva i all verden jeg skal si til sjefen når jeg plutselig ikke vil vaksinere meg? Haha. Jeg har et veldig godt forhold til sjefen min, men syns det er litt tidlig å dele enda :)
Jeg har blitt frarådet influensavaksine 1. trimester fra 2 leger og 1 helsesykepleier nå, så da venter jeg med den :)
 
Det føles ekstra skummelt nå som helsekort og blodprøver er i orden, samt henvisning til TUL og satt opp privat time til NIPT. Jeg er så sykt redd for å jinxe hele greia. På den positive siden så har jeg verdens beste helsepersonell som følger meg opp og er så positive og gode. Husker mye fra sist også siden jeg fødte i Februar :hilarious:
 
Er heeelt utav matreglene våre :hilarious: Danderte meg ei flott skive med brie og hjemmelaget plommesyltetøy, så slår det meg at dette kan jeg jo IKKE spise :dead: Ble ettåringens prim… må handle senere… :hilarious:
 
Noen som er glade i brus/drikke her, og har en sukkerfri og koffeinfri de liker godt? Jeg er en person som heller koser meg med noe godt å drikke enn snacks og godteri, så sliter litt nå merker jeg :laughing002 Favorittene er Pepsi Max, vin og iskaffe, og alt dette må jo enten kuttes helt ut eller reduseres kraftig.
 
Jeg har kjøpt Cola Zero koffeinfri :) Og lager meg koffeinfri iskaffe med koffeinfrie kaffekapsler fra Dolce Gusto <3
 
Noen som er glade i brus/drikke her, og har en sukkerfri og koffeinfri de liker godt? Jeg er en person som heller koser meg med noe godt å drikke enn snacks og godteri, så sliter litt nå merker jeg :laughing002 Favorittene er Pepsi Max, vin og iskaffe, og alt dette må jo enten kuttes helt ut eller reduseres kraftig.
Jeg personlig er blitt en Mozell-entusiast, så vil anbefale den :D fikk aversjon mot cola zero og Pepsi Max i forrige svangerskap, og har aldri fått sansen for det igjen:laughing002
 
Noen som er glade i brus/drikke her, og har en sukkerfri og koffeinfri de liker godt? Jeg er en person som heller koser meg med noe godt å drikke enn snacks og godteri, så sliter litt nå merker jeg :laughing002 Favorittene er Pepsi Max, vin og iskaffe, og alt dette må jo enten kuttes helt ut eller reduseres kraftig.
Drikker en del zeroh julebrus saft jeg.
 
Back
Topp