Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk beskjed om å ta med det på første time neste ukeJeg har første legetime imorgen, er det sånn at jeg må ta med urinprøve? Noen som vet?![]()
Ja, du skal ha medJeg har første legetime imorgen, er det sånn at jeg må ta med urinprøve? Noen som vet?![]()
Jeg har blitt frarådet influensavaksine 1. trimester fra 2 leger og 1 helsesykepleier nå, så da venter jeg med denHei!
Jeg meldte meg på influensavaksine gjennom jobben før jeg ble gravid som jeg egentlig skal ta førstkommende mandag. Nå sier helsestasjonen og legesenteret at jeg bør vente med å ta den til andre trimester. Jeg lurer litt på hvorfor (det kunne de ikke svare på), og hva i all verden jeg skal si til sjefen når jeg plutselig ikke vil vaksinere meg? Haha. Jeg har et veldig godt forhold til sjefen min, men syns det er litt tidlig å dele enda![]()

Favorittene er Pepsi Max, vin og iskaffe, og alt dette må jo enten kuttes helt ut eller reduseres kraftig.Jeg personlig er blitt en Mozell-entusiast, så vil anbefale denNoen som er glade i brus/drikke her, og har en sukkerfri og koffeinfri de liker godt? Jeg er en person som heller koser meg med noe godt å drikke enn snacks og godteri, så sliter litt nå merker jegFavorittene er Pepsi Max, vin og iskaffe, og alt dette må jo enten kuttes helt ut eller reduseres kraftig.

Drikker en del zeroh julebrus saft jeg.Noen som er glade i brus/drikke her, og har en sukkerfri og koffeinfri de liker godt? Jeg er en person som heller koser meg med noe godt å drikke enn snacks og godteri, så sliter litt nå merker jegFavorittene er Pepsi Max, vin og iskaffe, og alt dette må jo enten kuttes helt ut eller reduseres kraftig.
Det må jeg prøveJeg har kjøpt Cola Zero koffeinfriOg lager meg koffeinfri iskaffe med koffeinfrie kaffekapsler fra Dolce Gusto <3
Haha åh, håper nesten jeg får det på Pepsi Max også! Bruker alt for mye penger på det, og er vel neppe bra for kroppen min hellerJeg personlig er blitt en Mozell-entusiast, så vil anbefale denfikk aversjon mot cola zero og Pepsi Max i forrige svangerskap, og har aldri fått sansen for det igjen
![]()
Elsket Mozell når jeg var yngre, så det må jeg prøve i helgen!Drikker en del zeroh julebrus saft jeg.

Cola zero koffeinfriNoen som er glade i brus/drikke her, og har en sukkerfri og koffeinfri de liker godt? Jeg er en person som heller koser meg med noe godt å drikke enn snacks og godteri, så sliter litt nå merker jegFavorittene er Pepsi Max, vin og iskaffe, og alt dette må jo enten kuttes helt ut eller reduseres kraftig.
Ser den!Det føles ekstra skummelt nå som helsekort og blodprøver er i orden, samt henvisning til TUL og satt opp privat time til NIPT. Jeg er så sykt redd for å jinxe hele greia. På den positive siden så har jeg verdens beste helsepersonell som følger meg opp og er så positive og gode. Husker mye fra sist også siden jeg fødte i Februar![]()
Livredd for å jinxe hele greia selv 
Sliter sånn med å finne den! Var på 4 butikker i går, stakkars samboer måtte kjøre rundt med meg i evigheterCola zero koffeinfri![]()
Hvor kjøper du? Ser Oda har bokser, så vurderer å bestille derifra, men skulle gjerne hatt på flaskeOj! Jeg har kjøpt på Meny, de har 0,5LSliter sånn med å finne den! Var på 4 butikker i går, stakkars samboer måtte kjøre rundt med meg i evigheterHvor kjøper du? Ser Oda har bokser, så vurderer å bestille derifra, men skulle gjerne hatt på flaske
Sliter sånn med å finne den! Var på 4 butikker i går, stakkars samboer måtte kjøre rundt med meg i evigheterHvor kjøper du? Ser Oda har bokser, så vurderer å bestille derifra, men skulle gjerne hatt på flaske
Samme her, fastlegen sa at jeg skulle vente til 2.trimester. Så da gjør jeg detJeg har blitt frarådet influensavaksine 1. trimester fra 2 leger og 1 helsesykepleier nå, så da venter jeg med den![]()

Haha, så greit at det var drop in! Vi er ikke så mange på jobben som skal ta den, men håper det fungerer sånn hos oss ogsåSamme her, fastlegen sa at jeg skulle vente til 2.trimester. Så da gjør jeg det
Hadde også meldt meg til å ta vaksine via jobb denne uka, men var bare satt opp at man kunne komme når som helst mellom kl. 9-15, så jeg lot bare være å dra dit
Ingen som har sagt noe på det/etterlyst meg![]()

Jeg hadde forrige gang, men det var på venstre side og fordøyelsesrelatert tror jeg.Noen som har hatt «vondt» på en av sidene i eggstokkområdet etter de ble gravid?
Jeg vet jeg har en cyste, men ble plutselig bekymret for at jeg er gravid utenfor livmoren![]()