Skravletråd

Ny søndag - nytt blod på papiret. Skal dette bli en tradisjon hver søndag?! Jeg har nå hatt bittelitt blod på papiret hver søndag siden positiv test. Blir jo like stressa hver gang, selv om hcg hadde god stigning mandag-onsdag denne uka :rolleyes: Håper det bare er skjøre slimhinner..

Ny søndag - nytt blod på papiret. Skal dette bli en tradisjon hver søndag?! Jeg har nå hatt bittelitt blod på papiret hver søndag siden positiv test. Blir jo like stressa hver gang, selv om hcg hadde god stigning mandag-onsdag denne uka :rolleyes: Håper det bare er skjøre slimhinner..
Satser på det er slimhinnene :Heartred Ta en blodprøve hvis det stresser deg!

Jeg og samboeren skal på date i dag. Første date siden juli i fjor (da jeg gikk gravid med mini)! ❤️ Vi har fått barnepass, og skal til byen og spille bowling og spise på restaurant, men alt jeg har lyst til er å ligge på sofaen og sove :hilarious::angelic: Håper det hjelper når vi først kommer oss ut :smiley-ashamed004

Jeg og samboeren skal på date i dag. Første date siden juli i fjor (da jeg gikk gravid med mini)! ❤️ Vi har fått barnepass, og skal til byen og spille bowling og spise på restaurant, men alt jeg har lyst til er å ligge på sofaen og sove :hilarious::angelic: Håper det hjelper når vi først kommer oss ut :smiley-ashamed004
Vi var også på første date med barnevakt siden ettåring kom, for 2-3 uker siden da var vi på kino :hilarious: Veldig spesielt å være ute av huset sammen på kveldstid igjen hahaha :Heartred Kos dere!!

Vi var også på første date med barnevakt siden ettåring kom, for 2-3 uker siden da var vi på kino :hilarious: Veldig spesielt å være ute av huset sammen på kveldstid igjen hahaha :Heartred Kos dere!!
Så koselig :love017 Skal bli godt å få litt tid for oss selv og bare være kjærester ❤️ Takk!

Flaks at det er tid for store strikkegensere nå :joyful:
Skal godt gjøres å skjule magen like lenge som sist tror jeg :smiley-ashamed005 Var vel rundt uke 17 det ble ordentlig mage sist (og ikke bare oppblåst).
Føler det syns like godt nå som da :hilarious:
Tror jeg skal ta sjansen på å fortelle det til sjefen på mandag. Da er jeg 7+6.
Da har vi vært på tidlig UL og forhåpentligvis sett en liten bønne :love017
Skulle jeg miste eller det skje noe seinere så tenker jeg det er greit å ha sagt ifra tidlig, så veit hun hvis jeg skulle bli utafor/sykemeldt.
Og så får hun litt tid på seg til å tilrettelegge, da jeg ikke kan fortsette å jobbe på denne avdelingen pga. mulighet for utagerende brukere.
Åh, måtte dagene gå fort frem til torsdag og UL :happy:

Hei dere, etter dårlige nyheter på UL i dag trenger jeg en pause fra forumet :sad010
Det hadde vært fint om noen kunne tatt over ansvaret for terminlisten. Bare å kopiere listen over i en ny tråd og pinne den i stedet.
Om jeg mot formodning skulle få gode nyheter neste uke får jeg heller komme tilbake.
Lykke til alle sammen, håper dere alle får flotte juni-barn :Heartred

Hei dere, etter dårlige nyheter på UL i dag trenger jeg en pause fra forumet :sad010
Det hadde vært fint om noen kunne tatt over ansvaret for terminlisten. Bare å kopiere listen over i en ny tråd og pinne den i stedet.
Om jeg mot formodning skulle få gode nyheter neste uke får jeg heller komme tilbake.
Så trist :Heartred Skjønner godt at du trenger litt pause. Ta godt vare på hverandre og la følelsene komme, det er bedre enn å undertrykke dem :Heartred Krysser fingrene for at du skal få gode nyheter igjen!!

:Heartred

Uff, dette var ordentlig trist! Sender deg store klemmer, håper du får mye støtte av de rundt deg :Heartred

Dette var triste nyheter. Sender mange klemmer :Heartred

Så trist.. Sender deg varme tanker ❤️

Hadde insulinkrevende svangerskap forrige runde, var hos legen i dag og fikk beskjed om å begynne med blodsukkermåling nå.. huff, dette blir et langt svangerskap :dance018

Hei!
Jeg meldte meg på influensavaksine gjennom jobben før jeg ble gravid som jeg egentlig skal ta førstkommende mandag. Nå sier helsestasjonen og legesenteret at jeg bør vente med å ta den til andre trimester. Jeg lurer litt på hvorfor (det kunne de ikke svare på), og hva i all verden jeg skal si til sjefen når jeg plutselig ikke vil vaksinere meg? Haha. Jeg har et veldig godt forhold til sjefen min, men syns det er litt tidlig å dele enda :)

Hei!
Jeg meldte meg på influensavaksine gjennom jobben før jeg ble gravid som jeg egentlig skal ta førstkommende mandag. Nå sier helsestasjonen og legesenteret at jeg bør vente med å ta den til andre trimester. Jeg lurer litt på hvorfor (det kunne de ikke svare på), og hva i all verden jeg skal si til sjefen når jeg plutselig ikke vil vaksinere meg? Haha. Jeg har et veldig godt forhold til sjefen min, men syns det er litt tidlig å dele enda :)
Du kan jo bare si at du ombestemte deg? Er vel ingen som presser noen til å ta vaksinen:shy: Men det er vel ikke farlig å ta vaksinen i 1. trimester, det er bare ikke blant anbefalingene til FHI over hvem som bør ta vaksinen, slik jeg forstår det. Det er bare det at i 2. og 3. trimester øker risikoen for alvorlig sykdom.

IMG_7506.png

Hei!
Tok influensavaksina i går. Siden det er anbefalt for helsepersonell, også i 1. Trimester. Tok det tidlig i graviditeten med 3.mann også :happy:

Hei!
Jeg syns det var rart at de anbefalte å vente, men skal sies at de ikke hørtes helt overbevist ut. Så tror ikke de var sikre selv :) Men jeg sjekker med legen min, så tar jeg den hvis det går :)

Back
Topp