Mulig jeg må prøve det! Takk for tips!Kjerringråd mot leggkramper (hvis det er der du får det) er gode gamle strikkesokker i ull på føttene når du sover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig jeg må prøve det! Takk for tips!Kjerringråd mot leggkramper (hvis det er der du får det) er gode gamle strikkesokker i ull på føttene når du sover
Satser på det er slimhinnene Ta en blodprøve hvis det stresser deg!Ny søndag - nytt blod på papiret. Skal dette bli en tradisjon hver søndag?! Jeg har nå hatt bittelitt blod på papiret hver søndag siden positiv test. Blir jo like stressa hver gang, selv om hcg hadde god stigning mandag-onsdag denne uka Håper det bare er skjøre slimhinner..
Vi var også på første date med barnevakt siden ettåring kom, for 2-3 uker siden da var vi på kino Veldig spesielt å være ute av huset sammen på kveldstid igjen hahaha Kos dere!!Jeg og samboeren skal på date i dag. Første date siden juli i fjor (da jeg gikk gravid med mini)! Vi har fått barnepass, og skal til byen og spille bowling og spise på restaurant, men alt jeg har lyst til er å ligge på sofaen og sove Håper det hjelper når vi først kommer oss ut
Så koselig Skal bli godt å få litt tid for oss selv og bare være kjærester Takk!Vi var også på første date med barnevakt siden ettåring kom, for 2-3 uker siden da var vi på kino Veldig spesielt å være ute av huset sammen på kveldstid igjen hahaha Kos dere!!
Så trist Skjønner godt at du trenger litt pause. Ta godt vare på hverandre og la følelsene komme, det er bedre enn å undertrykke dem Krysser fingrene for at du skal få gode nyheter igjen!!Hei dere, etter dårlige nyheter på UL i dag trenger jeg en pause fra forumet
Det hadde vært fint om noen kunne tatt over ansvaret for terminlisten. Bare å kopiere listen over i en ny tråd og pinne den i stedet.
Om jeg mot formodning skulle få gode nyheter neste uke får jeg heller komme tilbake.
Lykke til alle sammen, håper dere alle får flotte juni-barn
Hei dere, etter dårlige nyheter på UL i dag trenger jeg en pause fra forumet
Det hadde vært fint om noen kunne tatt over ansvaret for terminlisten. Bare å kopiere listen over i en ny tråd og pinne den i stedet.
Om jeg mot formodning skulle få gode nyheter neste uke får jeg heller komme tilbake.
Uff, dette var ordentlig trist! Sender deg store klemmer, håper du får mye støtte av de rundt degHei dere, etter dårlige nyheter på UL i dag trenger jeg en pause fra forumet
Dette var triste nyheter. Sender mange klemmerHei dere, etter dårlige nyheter på UL i dag trenger jeg en pause fra forumet
Så trist.. Sender deg varme tankerHei dere, etter dårlige nyheter på UL i dag trenger jeg en pause fra forumet
Du kan jo bare si at du ombestemte deg? Er vel ingen som presser noen til å ta vaksinen Men det er vel ikke farlig å ta vaksinen i 1. trimester, det er bare ikke blant anbefalingene til FHI over hvem som bør ta vaksinen, slik jeg forstår det. Det er bare det at i 2. og 3. trimester øker risikoen for alvorlig sykdom.Hei!
Jeg meldte meg på influensavaksine gjennom jobben før jeg ble gravid som jeg egentlig skal ta førstkommende mandag. Nå sier helsestasjonen og legesenteret at jeg bør vente med å ta den til andre trimester. Jeg lurer litt på hvorfor (det kunne de ikke svare på), og hva i all verden jeg skal si til sjefen når jeg plutselig ikke vil vaksinere meg? Haha. Jeg har et veldig godt forhold til sjefen min, men syns det er litt tidlig å dele enda
Tok influensavaksina i går. Siden det er anbefalt for helsepersonell, også i 1. Trimester. Tok det tidlig i graviditeten med 3.mann ogsåHei!
Jeg meldte meg på influensavaksine gjennom jobben før jeg ble gravid som jeg egentlig skal ta førstkommende mandag. Nå sier helsestasjonen og legesenteret at jeg bør vente med å ta den til andre trimester. Jeg lurer litt på hvorfor (det kunne de ikke svare på), og hva i all verden jeg skal si til sjefen når jeg plutselig ikke vil vaksinere meg? Haha. Jeg har et veldig godt forhold til sjefen min, men syns det er litt tidlig å dele enda
Ok, da skal jeg ta en ekstra sjekk med legen min også, så tar jeg den hvis jeg får tommel opp Takk for svar!Tok influensavaksina i går. Siden det er anbefalt for helsepersonell, også i 1. Trimester. Tok det tidlig i graviditeten med 3.mann også
Jeg syns det var rart at de anbefalte å vente, men skal sies at de ikke hørtes helt overbevist ut. Så tror ikke de var sikre selv Men jeg sjekker med legen min, så tar jeg den hvis det gårHei!