Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Folsyre, D-vit og tranHvilke vitaminer tar dere?
Folsyre, D-vitamin og JodHvilke vitaminer tar dere?
Selv tar jeg multivitamin og tran kapsler, noen vitaminer vi ikke bør ta?Hvilke vitaminer tar dere?
Tar omega-3 trankapsler og gravid vitaminer/multivitaminer. Det inneholder alt man trengerHvilke vitaminer tar dere?
Klarer hverken kaffe eller Pepsi max, og jeg drakk mye begge delerFlere som totalt har mistet lysten på kaffe? Tror ikke jeg har smakt kaffe på +- to uker nå Jeg lever normalt sett for dagens første dose med koffein
Ja, får se positivt på det kan jo potensielt bli billig ogsåKlarer hverken kaffe eller Pepsi max, og jeg drakk mye begge deler
Så det er vel kroppens måte å holde seg unna det som ikke er bra, flaks det
Nycoplus multi. Passer på å spise nok fisk for å slippe omega-3 kapslerHvilke vitaminer tar dere?
Ta med morgenurin, tar kanskje blodprøve? Vekt, blodtrykk, så får du nok helsekortet, søke fødeplass, henvisning til offentlig tidlig ultralyd, kartlegge livsstilFikk time hos legen fredag, hva gjør h*n da? Hadde første time hos jordmor sist, men vil ikke ta sjansen på at noen ser meg hos jordmor nå så da blir det lege først
Tar bare Lifeline gravidvitaminerHvilke vitaminer tar dere?
Ta med urinprøve. Du tar blodprøver, fyller ut helsekort og prater litt. Også henviser de til TUL.Fikk time hos legen fredag, hva gjør h*n da? Hadde første time hos jordmor sist, men vil ikke ta sjansen på at noen ser meg hos jordmor nå så da blir det lege først
Mest sannsynlig innvendig så tidlig Jeg var i dag 8+2, og overbevist om at det skulle taes innvendig, men hun tok utvendig.Jeg skal på UL når jeg er 6+5 på vei, om 4 dager Er det kun innvendig ultralyd så tidlig? Forrige svangerskap var jeg på ca 10 uker, og da var det utvendig. Ikke at det har noe å si, men greit å være forberedt :'D
Takk for svar Da forbereder jeg meg på innvendig, så blir det som det blirMest sannsynlig innvendig så tidlig Jeg var i dag 8+2, og overbevist om at det skulle taes innvendig, men hun tok utvendig.
Tror jeg kjenner den, men jeg er førstegangs så føler egt ikke jeg har noe peiling på noe som helstNoen flergangs som føler dere kan kjenne livmoren? Er minst 7+4 og husker at jeg fant hjertelyd 8+0 med forrige, rett under trusekanten, mens nå så kan jeg ikke kjenne livmor engang tror jeg. Og det er helt sikkert like normalt som noe annet så tidlig, men blir jo nervøs av den minste ting