Skravletråd

Flere som totalt har mistet lysten på kaffe? Tror ikke jeg har smakt kaffe på +- to uker nå :wideyed: Jeg lever normalt sett for dagens første dose med koffein laughing6

:HeartredFlere som totalt har mistet lysten på kaffe? Tror ikke jeg har smakt kaffe på +- to uker nå :wideyed: Jeg lever normalt sett for dagens første dose med koffein laughing6
Klarer hverken kaffe eller Pepsi max, og jeg drakk mye begge deler :joyful:
Så det er vel kroppens måte å holde seg unna det som ikke er bra, flaks det :Heartred

Fikk time hos legen fredag, hva gjør h*n da? Hadde første time hos jordmor sist, men vil ikke ta sjansen på at noen ser meg hos jordmor nå så da blir det lege først

Fikk time hos legen fredag, hva gjør h*n da? Hadde første time hos jordmor sist, men vil ikke ta sjansen på at noen ser meg hos jordmor nå så da blir det lege først
Ta med morgenurin, tar kanskje blodprøve? Vekt, blodtrykk, så får du nok helsekortet, søke fødeplass, henvisning til offentlig tidlig ultralyd, kartlegge livsstil :)

Ta med urinprøve. Du tar blodprøver, fyller ut helsekort og prater litt. Også henviser de til TUL.

Jeg skal på UL når jeg er 6+5 på vei, om 4 dager :) Er det kun innvendig ultralyd så tidlig? Forrige svangerskap var jeg på ca 10 uker, og da var det utvendig. Ikke at det har noe å si, men greit å være forberedt :'D

Jeg skal på UL når jeg er 6+5 på vei, om 4 dager :) Er det kun innvendig ultralyd så tidlig? Forrige svangerskap var jeg på ca 10 uker, og da var det utvendig. Ikke at det har noe å si, men greit å være forberedt :'D
Mest sannsynlig innvendig så tidlig :Heartred Jeg var i dag 8+2, og overbevist om at det skulle taes innvendig, men hun tok utvendig.

Noen flergangs som føler dere kan kjenne livmoren? Er minst 7+4 og husker at jeg fant hjertelyd 8+0 med forrige, rett under trusekanten, mens nå så kan jeg ikke kjenne livmor engang tror jeg. Og det er helt sikkert like normalt som noe annet så tidlig, men blir jo nervøs av den minste ting :nailbiting:

Noen flergangs som føler dere kan kjenne livmoren? Er minst 7+4 og husker at jeg fant hjertelyd 8+0 med forrige, rett under trusekanten, mens nå så kan jeg ikke kjenne livmor engang tror jeg. Og det er helt sikkert like normalt som noe annet så tidlig, men blir jo nervøs av den minste ting :nailbiting:
Tror jeg kjenner den, men jeg er førstegangs så føler egt ikke jeg har noe peiling på noe som helst :wacky:

Kvalmen har meldt seg!
Litt nervøs, fordi i svangerskapet jeg hadde i høst ble det ille etter en nattevaktshelg rundt uke 6. Skal jobbe nå i helgen akkurat når jeg har bikket 6+0, og er litt betenkt på om det setter meg helt ut. Skal jobbe neste helg også og har masse på kontoret i ukedagene jeg må bli ferdig med (kan ikke erstattes).

Back
Topp