Skravletråd

Noen flergangs som føler dere kan kjenne livmoren? Er minst 7+4 og husker at jeg fant hjertelyd 8+0 med forrige, rett under trusekanten, mens nå så kan jeg ikke kjenne livmor engang tror jeg. Og det er helt sikkert like normalt som noe annet så tidlig, men blir jo nervøs av den minste ting :nailbiting:
Jeg er gravid for 6. gang, men har ikke klart å kjenne toppen av livmoren før jeg har bikket uke 10. Kom riktignok ikke så langt i 1., 4. og 5. svangerskap. Men jeg tror ikke du trenger å uroe deg :Heartpink

Last edited:
Noen flergangs som føler dere kan kjenne livmoren? Er minst 7+4 og husker at jeg fant hjertelyd 8+0 med forrige, rett under trusekanten, mens nå så kan jeg ikke kjenne livmor engang tror jeg. Og det er helt sikkert like normalt som noe annet så tidlig, men blir jo nervøs av den minste ting :nailbiting:
Kjenner den ca 4-5 cm over skambeinet. Men synest der er veldig vanskelig å kjenne. Kan ha noe med at jeg har noen kg ekstra denne gangen:rolleyes: Kun noen 2 ganger siste uka jeg har kjent før jeg står opp. 6+4 i dag.

Livmoren ikke kommer over skambeinet før rundt uke 12. Håper ikke noen her tror det er vanlig å kjenne den så tidlig som vi er nå, og begynner å bekymre seg for at noe er galt ❤️

Jeg kjenner livmor godt over skambeinet :Heartred Tredjegangs

Vi har fått skjult gruppe!

Send en av oss tilgangsansvarlige en melding når du har sjekket at du har over 50 innlegg på juni 2025 og har vært medlem i minst 1 mnd.
Antar jeg har 50 innlegg siden jeg var andremann inn i gruppen :smiley-ashamed004 :Heartred

Kvalmen har meldt seg!
Litt nervøs, fordi i svangerskapet jeg hadde i høst ble det ille etter en nattevaktshelg rundt uke 6. Skal jobbe nå i helgen akkurat når jeg har bikket 6+0, og er litt betenkt på om det setter meg helt ut. Skal jobbe neste helg også og har masse på kontoret i ukedagene jeg må bli ferdig med (kan ikke erstattes).
Kvalmen meldte seg her også i dag! :yuck: er i samme posisjon som deg

Jeg trykket bare på navnet mitt innpå her så kommer det opp.

Vis vedlegget 446585
Men det skal være innlegg i denne gruppen - ikke totalt. Hvis man KUN har vært aktivt i «juni 2025» forumet kan man sjekke på denne måten, men om man har vært aktiv inne på andre grupper må man telle over hvor mange innlegg man har i «juni 2025» spesifikt.

Vi bestemte oss for å kutte nattamming på han på 15 mnd fra i natt.. merker at det er lite melk og at han nå biter mer og mer. Det kommer til å bli et helsikke, for puppen er livet. Pappa er heller ikke godtatt på natt. Jeg ammer i søvn, og det skal jeg fortsette med litt til, men forhåpentligvis kan vi sove litt bedre på natt fremover uten amming 4 ganger :nailbiting:

Men det skal være innlegg i denne gruppen - ikke totalt. Hvis man KUN har vært aktivt i «juni 2025» forumet kan man sjekke på denne måten, men om man har vært aktiv inne på andre grupper må man telle over hvor mange innlegg man har i «juni 2025» spesifikt.
Mulig jeg er treig, men betyr det at jeg faktisk må inn i trådene jeg har svart og telle? :dance018

Det har jeg, men hvordan og hvor får jeg sjekket det da?

Omg, jeg hadde en sjuk drøm i natt! Jeg drømte at jeg var gravid og like langt på vei som jeg er nå, men at babyen i magen var mye større enn den er nå, og liksom dyttet hånda si utover og kunne holde tak i fingeren min :oops: Ganske ekkelt, men samtidig litt søtt :laughing002

Pleier å drømme mye rart under svangerskapet, spesielt om at jeg er gravid eller akkurat har født :laughing002

Back
Topp