Jepp, jeg er helt gåen Etter ungene er kommet dit de skal sover jeg til lunsj, før jeg sover til de skal hentes igjen! Og det er så himla irriterende, jeg har masse jeg har lyst til å gjøre men klarer ikke noe annet enn å sove
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brød (passe grovt, et du liker) med avokado, tomat og egg. Næringsrikt og godt, mye folat, fiber og protein.Jeg er altså SÅ sulten på formiddagen. Å spise knekkebrød hjelper ikke noe som helst. Den siste uka har jeg kjøpt ferdiglaget burger fra Bunnpris, men kan jo ikke fortsette slik Noen som har tips til mettende lunsj som er kjapp å forberede?
1250kr der jeg har gåttHvor mye betaler dere for privat TUL?
Koster 1400kr her jeg går, men jeg tar ingen andre enn Nipt (7500kr) denne gangen.Hvor mye betaler dere for privat TUL?
950krHvor mye betaler dere for privat TUL?
1800 Blir bare privat denne ene gangenHvor mye betaler dere for privat TUL?
Hvor mye betaler dere for privat TUL?
Vat hos lege fredag, skal til jordmor om 2 ukerNår bestiller folk time hos fastlegen? Er det for tidlig å bestille i uke 7?
Jeg har på første svangerskapskontroll da jeg var 6+4 Helt vanlig å dra tidlig.Når bestiller folk time hos fastlegen? Er det for tidlig å bestille i uke 7?
Nå har jeg hatt på 2 forskjellige steder, kosta 1190 kr hos begge. Hvertfall frem til uke 10+0, da øker prisen litt tror jeg.Hvor mye betaler dere for privat TUL?
Jeg skal på torsdag når jeg er 7+3Når bestiller folk time hos fastlegen? Er det for tidlig å bestille i uke 7?
Jeg skal på fredag, når jeg er 6+2. Sendte melding til legen med info om hvor langt jeg hadde kommet da og hun satt meg opp på første ledige time, så tror ikke det er for tidligNår bestiller folk time hos fastlegen? Er det for tidlig å bestille i uke 7?
Helsepersonell ville sagt 5+1 er uke 5. Forvirrende at nørs sier noe annet.Når er egentlig det tidligste man kan se noe konkret på en ultralyd? Føler jeg leser så mye forskjellig, og føler folk også bruker ulike begrep om hvilken uke man regner? (Typ noen sier 5+1 er uke 6, andre sier uke 5)
Nørs skriver feks at jeg er uke 6, 5+4. Ser flere tilbyr UL fra uke 6, men som også mener jeg må vente til tidligst 6+0. Blir ikke helt klok på dette.
Jeg måtte vente til uke 6+0 før de kunne se noe på UL. Jeg har vært på UL på sykehuset noen ganger allerede pga. smerter som de trodde kunne være graviditet uten for livmoren. De kunne se en liten plommesesong i uke 6. Den var inni livmoren Det de sa til meg var at det var for tidlig å se noe før uke 6+0.Når er egentlig det tidligste man kan se noe konkret på en ultralyd? Føler jeg leser så mye forskjellig, og føler folk også bruker ulike begrep om hvilken uke man regner? (Typ noen sier 5+1 er uke 6, andre sier uke 5)
Nørs skriver feks at jeg er uke 6, 5+4. Ser flere tilbyr UL fra uke 6, men som også mener jeg må vente til tidligst 6+0. Blir ikke helt klok på dette.
5+1 er i din sjette uke, derfor sies det uke 6. På samme måte som at man går inn i sitt andre leveår når man fyller ett år, eller at man er i sitt første leveår når man er 0 år.Når er egentlig det tidligste man kan se noe konkret på en ultralyd? Føler jeg leser så mye forskjellig, og føler folk også bruker ulike begrep om hvilken uke man regner? (Typ noen sier 5+1 er uke 6, andre sier uke 5)