Skravletråd

Hvor mye betaler dere for privat TUL?
1350kr betalte jeg, men har bestilt ny en annen plass og der er prisen 1600kr :wtf: men det er hos en jordmor jeg har gått til i de to siste svangerskapene, jeg liker henne så godt!! Så om det ikke skulle gå bra ønsker jeg at hun finner ut av det..

1350kr betalte jeg, men har bestilt ny en annen plass og der er prisen 1600kr :wtf: men det er hos en jordmor jeg har gått til i de to siste svangerskapene, jeg liker henne så godt!! Så om det ikke skulle gå bra ønsker jeg at hun finner ut av det..
Der jeg vurderer å bestille time er prisen 2300,- det er jo helt sjukt dyrt! :grumpy:

Når er egentlig det tidligste man kan se noe konkret på en ultralyd? Føler jeg leser så mye forskjellig, og føler folk også bruker ulike begrep om hvilken uke man regner? (Typ noen sier 5+1 er uke 6, andre sier uke 5)

Nørs skriver feks at jeg er uke 6, 5+4. Ser flere tilbyr UL fra uke 6, men som også mener jeg må vente til tidligst 6+0. Blir ikke helt klok på dette.
Jeg anbefaler veldig å bestille fra 7+0. Da har man litt å gå på om man er kommet kortere, og burde kunne forvente å se et embryo med hjerteaksjon.

Vi har snakket om navn hvis det blir gutt, hvor blant annet Jakob er ett alternativ, nå dukker navnet Jakob opp overalt, er det ett tegn? :p

Back
Topp