Skravletråd

Herlighet, kjøpte brudekjole i går :excited001
Veldig praktisk med snøring bak som jeg kan stramme/slakke ved behov hvis magen blir liten eller stor om 5 uker.
Og i dag kom gifteringene også :D
Er bare så deilig å begynne å få ting på plass.
Nå må jeg bare vente på skoene og brudesløret jeg har bestilt så jeg får prøvd de ilag med kjolen … åhhh, jeg gleder meg sånn.

I dag er det også «bare» 2 uker til privat TUL… håper virkelig vi får se et bankende hjerte :smiley-angelic001
 
Her har vi også spredd ungene litt … 2009, 2010, 2019 også 2025 :smiley-bounce016
 
Jippi!
Ser ut som diabetessykepleier har sendt henvisning i dag til OTUL etter kontroll onsdag 22. mai :happy: De har 10 dager til å svare da så kan enda ta litt tid før jeg får time, men er så deilig å liksom være igang :happy:
 
Skal til jordmor i morgen. Første besøk. Siden det er 13 år siden jeg gjorde dette sist, hva gjøres egentlig på dette første besøket? :p
 
Skal til jordmor i morgen. Første besøk. Siden det er 13 år siden jeg gjorde dette sist, hva gjøres egentlig på dette første besøket? :p
Jeg fikk helsekort og fikk sjekket urinprøve mens jeg var der. Vi snakket også om kosthold, røyk osv.
Ellers viste hun opplegget med fremtidige kontroller, prøver osv som skjer. Og så fikk jeg stilt spørsmål hvis jeg lurte på noe.
Blodprøver skal taes hos min fastlege.
 
Da er avstemning for skjult forum avsluttet :happy093

Resultatet ble som følge:
  • Navn: Snøfnuggene 2025
  • Farge på banner: IMG_0977.jpeg
  • Tegn bak årstall: IMG_0978.jpeg
  • Tilgangsansvarlige: meg + @MaleneK (hvis det er flere som kunne tenkt seg å være dette er det bare å rope høyt)

Prøver å ta kontakt med forumansvarlig slik at vi får skjult gruppe oppe og går i løpet av kort tid (forhåpentligvis begynnelsen av neste uke) ;)

Edit: melding sendt forumansvarlig.
 
Last edited:
Da er avstemning for skjult forum avsluttet :happy093

Resultatet ble som følge:

Prøver å ta kontakt med forumansvarlig slik at vi får skjult gruppe oppe og går i løpet av kort tid (forhåpentligvis begynnelsen av neste uke) ;)

Edit: melding sendt forumansvarlig.
Håper jeg ikke må forlate dere , nå har jeg virkelig hengt på fra starten her inne :dance011 :Heartred
 
Da er den skjulte gruppa oppe og går :gen014
Dersom du oppfyller kriteriene for skjult gruppe og ønsker tilgang må du sende tilgangsansvarlig (meg eller @MaleneK en pm).
For at tilgangsansvarlig bedre skal klare å holde oversikt over hvem som har bedt om tilgang, blir vi å sende liste over forespørsel til tilgang på skjult samlet (vi sender en liste med flere navn på medlemmer av gangen). Det kan fort bli veldig uoversiktlig hvis vi skal sende en og en melding til forumansvarlig om tilgang til medlemmer så fort vi mottar forespørsel.

Har selv allerede mottatt forespørsel på tilgang fra noen, men prøver å få samlet opp litt flere navn før jeg sender liste til forumansvarlig (håper å få gjort dette i kveld).

Må bare få satt meg litt inn i noen av de tingene det innebærer å være tilgangsansvarlig :shy:
Med to små og jobb er det ikke bestandig like lett å bare få satt seg ned og sysle med egne ting når man ønsker det, så ha gjerne litt tålmodighet :happy:
 
Så koselig med skjult! Håper vi sees der inne, må bare jobbe meg opp med flere innlegg her først ;)
 
Back
Topp