Skravletråd

Vet ikke hvilken tråd dette hører hjemme i, går meg vill her :laughing002 Alt var bra på TUL, men ble målt til å være ei uke lengre på vei enn jeg er og nå skjønner jeg virkelig ingenting! Jeg testet for EL og fikk positive tester ish 9-10DPO, så det er umulig at jeg liksom skal være ei uke lengre. Skjønner ingenting haha men det passer perfekt med mens-termin da, så får vel ta utgangspunkt i det frem til OUL :scratch
Tror du skrev i bekymringsgruppen, for jeg leste akkurat der at du skulle ha TUL. :)
Jeg synes det er spennende at du blir satt frem, jeg pleier alltid å bli satt tilbake. Med datteren min satte de meg en uke tilbake, noe som var umulig. Hun ble født i uke 36, men de de undersøkte henne var hun i hvert fall moden som om det var uke 37. Det er noe rart med de terminsettingene.
 
Jeg fortalte det til sjefen i dag og hun ble så utrolig glad på mine vegne! Det er veldig fint, men også litt rart, for for egen del er jeg mest bekymret og engstelig. Men det hjalp litt til å tro at dette kan gå bra.
 
Det er nok lettere for de fleste å være litt mer åpen på skjult forum ettersom du ikke uten videre kan google deg frem til samtlige innlegg.
Det er kun de som har tilgang til det skjulte forumet som kan lese og skrive der.
For å få tilgang må man fylle visse kriterier (f.eks. må man ha skrevet seg opp på terminlista, man må ha vært medlem på Babyverden i X antall uker og skrevet et visst antall innlegg inne på terminforumet). Man må også skrive et visst antall innlegg inne på det skjulte forumet i løpet av 1 måned for å beholde tilgangen.
Skjønner Takk for et utfyllende svar Da ser jeg frem til skjult forum om jeg får bli her inne på Januar
 
Dette er kanskje et dumt spørsmål, men er det mulig å spørre sykehus selv om ekstra tidlig ultralyd (på grunnlag av mange sa'er tidligere)? Legen har også bedt om det, men vet ikke om jeg får. Kan man også spørre hvilket som helst sykehus?
 
Dette er kanskje et dumt spørsmål, men er det mulig å spørre sykehus selv om ekstra tidlig ultralyd (på grunnlag av mange sa'er tidligere)? Legen har også bedt om det, men vet ikke om jeg får. Kan man også spørre hvilket som helst sykehus?
Jeg er usikker men skulle tro det må foreligge en henvisning fra lege/jordmor/gynekolog for å få time på sykehus (offentlig) for TUL?
For privat TUL trengs ingen henvisning og du kan selv booke tid. Det koster dessverre litt.
Hvis du har historikk med mange SA vil jeg tippe at det gir grunnlag for henvisning til sykehus.
 
Jeg er usikker men skulle tro det må foreligge en henvisning fra lege/jordmor/gynekolog for å få time på sykehus (offentlig) for TUL?
For privat TUL trengs ingen henvisning og du kan selv booke tid. Det koster dessverre litt.
Hvis du har historikk med mange SA vil jeg tippe at det gir grunnlag for henvisning til sykehus.
Takk for svar Jeg kan kanskje ringe sykehuset og bare spørre om de har mottatt søknaden. Det er bare en uke siden den ble sendt og det er vel for tidlig med ekstra tidlig UL enda uansett (5+2 i dag).
 
Takk for svar Jeg kan kanskje ringe sykehuset og bare spørre om de har mottatt søknaden. Det er bare en uke siden den ble sendt og det er vel for tidlig med ekstra tidlig UL enda uansett (5+2 i dag).
Det tok ca en uke fra legen sendte henvisning til lokalt sykehus for ordinær TUL i uke 12-13 før jeg fikk svar hvertfall. Vil tro at svartiden vil variere basert på sykehus pluss nå har det vært mange røde dager også som sikkert påvirker svartid. Du får forhåpentligvis svar snart :Heartred
 
Dette er kanskje et dumt spørsmål, men er det mulig å spørre sykehus selv om ekstra tidlig ultralyd (på grunnlag av mange sa'er tidligere)? Legen har også bedt om det, men vet ikke om jeg får. Kan man også spørre hvilket som helst sykehus?
Så vidt jeg vet må det en henvisning til , de på sykehuset sitter ikke med time oppsettet har jeg inntrykk av . Jeg var til legen og han henviste meg til gynokolog , der jeg var privat i februar . Også til sykehuset . Så regner med jeg får to ul da pgr MA og kjemisk .
 
Angrer stadig på at jeg har valgt klokka 21 som tidspunkt for å sette Fragmin, jeg vil jo helst legge meg snart :laughing002:sleep011
 
Blodfortynnende sprøyte :)
Går på både det og progesteron på grunn av en kombo av ivf/alder/mistet flere ganger tidligere.
Ahh bruker Klexane, progynova og cyclogest, så kjenner godt igjen alt styret med medisiner, alltid hyggelig :happy090
 
Back
Topp