Skravletråd

Jeg ammer fremdeles min yngste har rukket å bli tre år og viser ingen tegn til å ville slutte. Har mindre melk da, men nok enn så lenge, også er det nok mest kos og trøst gjør litt vondt nå som jeg har så såre pupper, men håper det går seg til i andre trimester.
Ja samme her. Merker det er ømt
 
Vi har kommet til 3,8k innlegg. Tror dere vi klarer å nå 5k i løpet av uka :gen014?
Gleder meg sånn til vi får skjult forum :cool05
 
Tror allerede til fredag at vi er oppe i 5 k i denne farten her ‍️
Er det kjekkere med skjult forum ?
Det er nok lettere for de fleste å være litt mer åpen på skjult forum ettersom du ikke uten videre kan google deg frem til samtlige innlegg.
Det er kun de som har tilgang til det skjulte forumet som kan lese og skrive der.
For å få tilgang må man fylle visse kriterier (f.eks. må man ha skrevet seg opp på terminlista, man må ha vært medlem på Babyverden i X antall uker og skrevet et visst antall innlegg inne på terminforumet). Man må også skrive et visst antall innlegg inne på det skjulte forumet i løpet av 1 måned for å beholde tilgangen.
 
Siden kvalmen tok meg litt i dag måtte jeg gå i spisesalen på jobb og ta med meg en stor pakke med Ritz kjeks fra skapet. Folk gjør jo dette av og til, men følte at jeg likegodt kunne gått med et skilt over hode hvor det stod : «Jeg er gravid og kvalm». :bag: Vet det kun sikkert er noe jeg innbiller meg, men føler alle misstenker noe.
 
Siden kvalmen tok meg litt i dag måtte jeg gå i spisesalen på jobb og ta med meg en stor pakke med Ritz kjeks fra skapet. Folk gjør jo dette av og til, men følte at jeg likegodt kunne gått med et skilt over hode hvor det stod : «Jeg er gravid og kvalm». :bag: Vet det kun sikkert er noe jeg innbiller meg, men føler alle misstenker noe.
Synes jeg ser deg smuglende, listende på tå som en tyv med fem pakker Ritz under gensern :laughing021
 
Jobbe på jenter , med å nå 5000 …jeg skal på jobb og der er det langt fra tid :nailbiting:
 
Jeg har akkurat tatt blodprøve for å måle hcg og etter legens beregning er jeg lenger på vei enn jeg tror, så han bestemte seg for å henvise til gynekolog for å få en mer «rett alder» :schocked028 Har pcos så kan ikke gå etter mensen eller el (eggløsning) :depressed:
 
Jeg har akkurat tatt blodprøve for å måle hcg og etter legens beregning er jeg lenger på vei enn jeg tror, så han bestemte seg for å henvise til gynekolog for å få en mer «rett alder» :schocked028 Har pcos så kan ikke gå etter mensen eller el (eggløsning) :depressed:
Spennende! Har også PCOS men ganske stabil syklus så tror jeg vet ca når jeg hadde EL, men blir spennende å se hvor rett jeg har :bag:

Er så hyggelig å se deg her forresten! :love2 Var med deg i juligruppa før jeg oppdaget MA.. Må det bli terminspire på oss begge denne gangen :smiley-angelic001:Heartpink
 
Vet ikke hvilken tråd dette hører hjemme i, går meg vill her :laughing002 Alt var bra på TUL, men ble målt til å være ei uke lengre på vei enn jeg er og nå skjønner jeg virkelig ingenting! Jeg testet for EL og fikk positive tester ish 9-10DPO, så det er umulig at jeg liksom skal være ei uke lengre. Skjønner ingenting haha men det passer perfekt med mens-termin da, så får vel ta utgangspunkt i det frem til OUL :scratch
 
Vet ikke hvilken tråd dette hører hjemme i, går meg vill her :laughing002 Alt var bra på TUL, men ble målt til å være ei uke lengre på vei enn jeg er og nå skjønner jeg virkelig ingenting! Jeg testet for EL og fikk positive tester ish 9-10DPO, så det er umulig at jeg liksom skal være ei uke lengre. Skjønner ingenting haha men det passer perfekt med mens-termin da, så får vel ta utgangspunkt i det frem til OUL :scratch
Ååå så bra at alt sto bra til - fikk du se bamsemums og hjerteslag? :love7

Kanskje vi skulle hatt egen tråd for oppdateringer på TUL?
 
Spennende! Har også PCOS men ganske stabil syklus så tror jeg vet ca når jeg hadde EL, men blir spennende å se hvor rett jeg har :bag:

Er så hyggelig å se deg her forresten! :love2 Var med deg i juligruppa før jeg oppdaget MA.. Må det bli terminspire på oss begge denne gangen :smiley-angelic001:Heartpink
Du er heldig, har null kontroll og blir like overrasket hver gang :laughing002

Åhh, beklager vennen :hug013 Det var dumt å høre, denne gangen skal vi begge få terminspirer <3 *Masse bank i bordet :gen045*
 
Vet ikke hvilken tråd dette hører hjemme i, går meg vill her :laughing002 Alt var bra på TUL, men ble målt til å være ei uke lengre på vei enn jeg er og nå skjønner jeg virkelig ingenting! Jeg testet for EL og fikk positive tester ish 9-10DPO, så det er umulig at jeg liksom skal være ei uke lengre. Skjønner ingenting haha men det passer perfekt med mens-termin da, så får vel ta utgangspunkt i det frem til OUL :scratch
Det samme skjedde med sønnen min, jeg har alltid gått etter el men det er ikke alltid du har el 14 dager etter mensen, med mindre du har noe som gjør at du ikke får mensen hver måned (Pcos, pco osv), så derfor regner helsevesenet fra mensen termin fram til OUL, hvor du får den nøyaktige datoen ;)
 
Back
Topp