Skravletråd

Hatt årets første bad idag og det var faktisk deilig . Tempen må være passert 20 for jg er frysepinne:nailbiting: er noen år siden jeg bada i mai kan du si . Unga synes det var glodvarmt haha … hakka ikke tenner etterpå , var deilig å sitte i sola :)
 
Hatt årets første bad idag og det var faktisk deilig . Tempen må være passert 20 for jg er frysepinne:nailbiting: er noen år siden jeg bada i mai kan du si . Unga synes det var glodvarmt haha … hakka ikke tenner etterpå , var deilig å sitte i sola :)
Sprekt, jeg har ikke badet i havet på 10 - 15 år
 
Herregud :bag: Jeg titta på ved sidna Våre leker haha . Men var også sikker på at jeg så høyere sum et annet sted , men har ikke finni det igjen ….men det er fordi jeg bare trykker så tjapt inn I gruppa haha
Brukte noen minutter selv når hun skrev det :smiley-ashamed004
 
Sprekt, jeg har ikke badet i havet på 10 - 15 år
Nåja detta er et kjern i Østfold, så blir fort en lunk på dissa hehe . Ikke havet , men vi pleie å bade i havet , men der bader jeg ikke før utti juli :laughing021
 
Har aldri badet i kjern :sorry: Men så bor på kysten, så det er ikke så mange kjern rundt omkring her :glasses1
Nei , det er det kanskje ikke . Har alt i fra små kjern til en av Norges femte største innsjøer Vansjø . Ikke så himla dypt og med de temperaturene vi har hatt blir det fort varmt . Synes selv jeg var litt sprek idag :laughing001
 
Nei , det er det kanskje ikke . Har alt i fra små kjern til en av Norges femte største innsjøer Vansjø . Ikke så himla dypt og med de temperaturene vi har hatt blir det fort varmt . Synes selv jeg var litt sprek idag :laughing001
Garantert mye varmere i de enn i det store blå havet med fiskene, sikkert de som gjør det kaldt, sånn at jeg ikke tør å bade :laughing021 :laughing005
 
Idag så jeg bare rompetroll , men jeg liker ikke svømme der jeg ikke når bunnen , redd et lik tar tak i beinet mitt :laughing001 Liker best st det er andre folk lenger ut i vannet enn meg haha
 
Idag så jeg bare rompetroll , men jeg liker ikke svømme der jeg ikke når bunnen , redd et lik tar tak i beinet mitt :laughing001 Liker best st det er andre folk lenger ut i vannet enn meg haha
Det er det jeg er livredd for i havet, tenk om du møter et lik? Da får kroppen fart gitt :laughing021
 
Nå er vi oppe i 3,5k innlegg :excited001
Fortsetter vi sånn må vi kanskje starte egen tråd for å samle navneforslag?!
Skal jeg kanskje bare gjøre det?
Må jo uansett sette minst 1-2 dagers frist for å komme med forslag før vi lager avstemning :happy119
 
Nå er vi oppe i 3,5k innlegg :excited001
Fortsetter vi sånn må vi kanskje starte egen tråd for å samle navneforslag?!
Skal jeg kanskje bare gjøre det?
Må jo uansett sette minst 1-2 dagers frist for å komme med forslag før vi lager avstemning :happy119
Ja, kjør på!
 
Var relativt aktiv med sykkeltur og masse besøk i går. Får svi i dag, har ikke et fnugg av energi igjen i kroppen. Spent på hvordan det går med jobb til uka.
 
Back
Topp