Skravletråd

Wow 5000!

I dag har jeg veldig vondt i nakken/ryggen. Det er ganske normalt for meg, og da pleier jeg bare ta en Ibux og så vente til det går over. Nå har jeg lett over hele huset på jakt etter Paracet, men har så langt bare funnet 4 forskjellige bokser med Ibux! Og jeg VET at vi kjøpte Paracet i forrige uke.
Så endte opp med å ta en brusetablett for barn med banansmak. :happy090
Blærk!
 
Wow 5000!

I dag har jeg veldig vondt i nakken/ryggen. Det er ganske normalt for meg, og da pleier jeg bare ta en Ibux og så vente til det går over. Nå har jeg lett over hele huset på jakt etter Paracet, men har så langt bare funnet 4 forskjellige bokser med Ibux! Og jeg VET at vi kjøpte Paracet i forrige uke.
Så endte opp med å ta en brusetablett for barn med banansmak. :happy090
Blærk!
:dance011
 
Hvordan klarer dere å få den hvilen dere trenger?? Med jobb og familie på kvelden rekker jeg ikke mer enn de timene jeg vanligvis får om natten (som er for lite fra før)… går rundt helt svimete her :hilarious:
 
Hvordan klarer dere å få den hvilen dere trenger?? Med jobb og familie på kvelden rekker jeg ikke mer enn de timene jeg vanligvis får om natten (som er for lite fra før)… går rundt helt svimete her :hilarious:
Svaret er at jeg ikke gjør det :laughing002 har ikke barn fra før, så jeg sover nok på natten og kanskje en liten hvil. Men problemet er at søvnkvaliteten er elendig plutselig. Gikk fra å ha masse drømmer og gode perioder med REM i begynnelsen mens i uke 7 startet det at jeg kun får lett søvn uten kvalitet. Gjør at jeg føler meg lite uthvilt og sliter på jobb:dead: pluss våkner minst en gang i timen nå for å snu meg eller gå på do...
 
Hvordan klarer dere å få den hvilen dere trenger?? Med jobb og familie på kvelden rekker jeg ikke mer enn de timene jeg vanligvis får om natten (som er for lite fra før)… går rundt helt svimete her :hilarious:
I fjor hadde jeg to graviditeter med ekstremt trøtt het . Gikk i svima og samboern så meg knapt våken . Nå har ikke den ekstreme trettheten kommet enda , men blir akutt trøtt og vil hvile /sove . Så prøver på ettermiddag . Minste har dobbeltseng , så god plass til meg som kan lese eventyr og slumre litt :bag:
 
Hvordan klarer dere å få den hvilen dere trenger?? Med jobb og familie på kvelden rekker jeg ikke mer enn de timene jeg vanligvis får om natten (som er for lite fra før)… går rundt helt svimete her :hilarious:
Samme svar her som hos andre … det går rett og slett ikke :dead:
Nå er jeg 50 % sykemeldt, men er hele tiden noe som må gjøres og med 2 små stuper jeg omtrent i seng når de små har lagt seg.
 
Hvordan klarer dere å få den hvilen dere trenger?? Med jobb og familie på kvelden rekker jeg ikke mer enn de timene jeg vanligvis får om natten (som er for lite fra før)… går rundt helt svimete her :hilarious:
Jeg jobber skift, så de dagene jeg jobber sent, rekker jeg å sove på dagen litt men utenom det, så går det ikke rundt :happy090
 
Last edited:
Egentlig godt å høre at vi er flere trøtte…selv om det ikke er bra å høre at dere ikke får sove :Heartpink. Får så dårlig samvittighet for frøet over å ikke hvile nok, men prøver å minne meg om at de ofte tar det de trenger og at det er moren som blir sliten.
 
Idag har virkelig trøtten tatt meg altså , helt grusomt :dead:
I slutten av dpo land våkner jeg tidlig , men nå våkner jeg av og til om nettene også , sover ikke så dypt lenger . Våkna 05.50 idag og klokka skulle tinge 07.00 :arghh:

Gleder meg til å sove igjen :laughing021
 
Idag har virkelig trøtten tatt meg altså , helt grusomt :dead:
I slutten av dpo land våkner jeg tidlig , men nå våkner jeg av og til om nettene også , sover ikke så dypt lenger . Våkna 05.50 idag og klokka skulle tinge 07.00 :arghh:

Gleder meg til å sove igjen :laughing021
Kjenner meg igjen angående søvnkvalitet og mye oppvåkning :laughing002
 
Back
Topp