Skravletråd

Hei! Har termin 31 januar/1 februar, appene sier forskjellig. Er nok ingen fasitsvar på dette, men er det «greit» at jeg har både januar og februar banner, eller ville du ha bestemt deg for ett? Ser flere har to bannere om det er rett i månedskiftet, men vet ikke om de har lagt til nytt banner etter de har født om datoen endrer seg? Håper ikke dette var et dumt spørsmål :hilarious: :bag:
 
Hei! Har termin 31 januar/1 februar, appene sier forskjellig. Er nok ingen fasitsvar på dette, men er det «greit» at jeg har både januar og februar banner, eller ville du ha bestemt deg for ett? Ser flere har to bannere om det er rett i månedskiftet, men vet ikke om de har lagt til nytt banner etter de har født om datoen endrer seg? Håper ikke dette var et dumt spørsmål :hilarious: :bag:
Neida, ikke dumt spørsmål i det hele tatt :happy:
Det er fullt mulig å bli med i det skjulte forumet til både januar og februar.
Du må da selvfølgelig oppfylle kriteriene for begge for å både få og beholde tilgangen. Det vil si du må være aktiv inne på begge forumene.
Du bestemmer selv om du ønsker å forholde deg til bare ett av de eller om du vil være med på begge. Du er uansett velkommen her hos januar 2025 gjengen :love7
 
Neida, ikke dumt spørsmål i det hele tatt :happy:
Det er fullt mulig å bli med i det skjulte forumet til både januar og februar.
Du må da selvfølgelig oppfylle kriteriene for begge for å både få og beholde tilgangen. Det vil si du må være aktiv inne på begge forumene.
Du bestemmer selv om du ønsker å forholde deg til bare ett av de eller om du vil være med på begge. Du er uansett velkommen her hos januar 2025 gjengen :love7
Tusen takk for svar!❤️
 
Jeg har fortsatt ikke fått utdelt noe TUL . Jeg var inne his lege 3+3 og da ble det henvist til TUL sykehus og en til gu der jeg har gått privat (mulig for ekstra sjekk med tanke på MA) jeg er 6 uker i morgen ..
 
Haha jeg var å skulle bestille sånn urin prøve flass på Temu . Hos jm så får jeg den tilbake . Men hos legen så blir det så kleint å få glasset igjen i venterommet der . Så må ha litt reserve … da fikk jeg blant annet opp dette :laughing021 rene tisse fetisj siden jo haha
 

Vedlegg

  • IMG_7192.jpeg
    IMG_7192.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 12
Noen som vet når prøver fra fürst pleier å komme inn? Fikk beskjed om at det kommer i dag og blir sprø av å vente:happy7
 
Noen som vet når prøver fra fürst pleier å komme inn? Fikk beskjed om at det kommer i dag og blir sprø av å vente:happy7
Aner ikke, har aldri brukt det.
Krysser fingrene for at svaret kommer snart.
Er en skikkelig tålmodighetsprøve å gå rundt og bare vente på sånt :nailbiting:
 
Last edited:
Noen som vet når prøver fra fürst pleier å komme inn? Fikk beskjed om at det kommer i dag og blir sprø av å vente:happy7
Det kommer både litt an på når på dagen de ble tatt og hvorvidt de ble tatt direkte hos fürst eller hos en lege som må sende dem inn, vanskelig å gi en fasit på det.
Kjenner igjen utålmodigheten!
 
Det kommer både litt an på når på dagen de ble tatt og hvorvidt de ble tatt direkte hos fürst eller hos en lege som må sende dem inn, vanskelig å gi en fasit på det.
Kjenner igjen utålmodigheten!
Legen sender de inn, jeg tok prøven kl 09.15 og de sa de sender dem inn før kl 11, så svaret skal komme samme dag/på kvelden!
 
Når hadde dere / skal ha første ultralyd ? :) Skal til lege om en ukes tid og så bli henvist til ultralyd og jordmor! Er uke 8 nå. Klarer ikke vente på denna ultralyden, gleder meg så innmari til å se baby og håper det står bra til der inne :Heartred
 
Når hadde dere / skal ha første ultralyd ? :) Skal til lege om en ukes tid og så bli henvist til ultralyd og jordmor! Er uke 8 nå. Klarer ikke vente på denna ultralyden, gleder meg så innmari til å se baby og håper det står bra til der inne :Heartred
Jeg hadde privat ultralyd når jeg var 8+0 i følge menstermin. Neste ultralyd blir på sykehuset og da er jeg 12+4 :D.
 
Jeg har ikke fått time enda , men siden jeg har hatt MA nå i uke 8 to ganger , ene gangen var alt bra , så jævelig nedtur å komme i uke 12 og se at det var stoppet i uke 8 rett etter jeg var der. Så nå skal jeg ha ul i uke 9 . Jeg er henvist til gu og TUL . Får jeg før uke 9 så betaler jeg privat for å få før uke 12. lei av å kaste bort 1 mnd med et foster uten hjerteslag .:smiley-angry017
 
Jeg har ikke fått time enda... håper jeg får snart. Kjente på lettelse av hcg-resultater i går, men klarer fortsatt ikke kjenne helt på glede. Nå har jeg mistet så mange ganger, så det er kanskje fortsatt litt vanskelig å se for seg at det skal gå veien :bag:
 
De som ønsker tilgang til skjult og oppfyller kriteriene (ordnet er nick - ikke bare det nummeret/bokstavene som tildeles, ført opp på terminlista, vært medlem på Babyverden i 1 mnd. og skrevet minst 50 innlegg her inne på januar 2025 termin forumet) må sende pm til meg eller MaleneK. Vi må så gi beskjed til forumansvarlig at dere ønsket tilgang og så vil dette bli innvilget (kan ta litt tid før dere får det da forumansvarlig ikke jobber 24/7 ;)).

Skal sende ny liste til forumansvarlig over de som ønsker tilgang litt senere i dag. Hvor ofte jeg sender avhenger litt av hvor mange som sender pm til meg om ønske om tilgang (greit å samle noen, men heller ikke vente for lenge så lista blir kjempelang :happy:).

Sender hvertfall 1 gang for dagen nå i begynnelsen gitt at noen har bedt om tilgang via pm.
 
Jeg skal på privat TUL neste uke når jeg er 8+3. Skal til fastlege i morgen, så da vil jeg be om henvisning til OTUL med nipt. Det vil vel bli midt i fellesferien en gang, så får se hvordan det blir..
 
Back
Topp