Skravletråd

Fikk time til otul 1/7. Da er jeg 13+4. Håper vi da får sett kjønn
Kan være du er heldig, men ofte vil de ikke uttale seg om kjønn på OTUL. Hvis du ikke allerede er kjent med den hadde jeg lest litt på nub teorien (nub theory) så kan det være du klarer å få en snik titt hvis lille spiren er samarbeidsvillig ;)
Det er hvertfall min plan når jeg har TOUL når jeg er 13+1 :pompus:
 
Jeg blir nok å bestille ny privat ultralyd rundt uke 14-15 for å vite kjønn.. uke 18-19 blir så lenge å vente :laughing021
 
Jeg blir nok å bestille ny privat ultralyd rundt uke 14-15 for å vite kjønn.. uke 18-19 blir så lenge å vente :laughing021
Skjønner deg godt! Forrige gang var jeg ikke på privat ultralyd mellom OTUL og OUL så du kan jo tenke deg skuffelsen når mini lå sånn at vi ikke fikk se kjønn på OUL :laughing021
 
Gjett hvem som skal sove når hun kommer hjem fra jobb i dag :sleep011
Hodet henger ikke med… føler med delvis som en zombie (en skikkelig trøtt og svimmel zoombie vel og merke) :schocked028
 
De som ønsker tilgang til skjult og oppfyller kriteriene (ordnet er nick - ikke bare det nummeret/bokstavene som tildeles, ført opp på terminlista, vært medlem på Babyverden i 1 mnd. og skrevet minst 50 innlegg her inne på januar 2025 termin forumet) må sende pm til meg eller MaleneK. Vi må så gi beskjed til forumansvarlig at dere ønsket tilgang og så vil dette bli innvilget (kan ta litt tid før dere får det da forumansvarlig ikke jobber 24/7 ;)).

Skal sende ny liste til forumansvarlig over de som ønsker tilgang litt senere i dag. Hvor ofte jeg sender avhenger litt av hvor mange som sender pm til meg om ønske om tilgang (greit å samle noen, men heller ikke vente for lenge så lista blir kjempelang :happy:).

Sender hvertfall 1 gang for dagen nå i begynnelsen gitt at noen har bedt om tilgang via pm.
Jeg melder meg inn hvis alt går bra på TUL den 11 Juni, tør ikke før det :bag:
 
Kan være du er heldig, men ofte vil de ikke uttale seg om kjønn på OTUL. Hvis du ikke allerede er kjent med den hadde jeg lest litt på nub teorien (nub theory) så kan det være du klarer å få en snik titt hvis lille spiren er samarbeidsvillig ;)
Det er hvertfall min plan når jeg har TOUL når jeg er 13+1 :pompus:
Sist jeg var gravid, så var jeg riktignok nesten 15 uker, men da sa de det, men at de ikke kunne si det 100%, så jeg kommer til å si at de kan fortelle hva de tror ut fra hva de ser. Etter 13 fullførte uker, skal man kunne se det på ultralyd :angelic: siden jeg da er 13+4 er det ett håp
 
I dag var jeg på TUL, 7+0, og jaggu var det et hjerte som banket der Har hatt en god følelse hele veie, men godt med bekreftelse så man kan begynne å glede seg! Det er jo ikke mange ukene til neste heller. Kan nesten ikke skjønne at jeg for 14 år siden bare hadde en eneste ultralyd, men det gikk jo helt fint det også. Det var jo det som var vanlig!
 
Jeg er så trøøøttt og det er helt forferdelig å være på jobb :wtf:
Er 50 % sykemeldt så jobber kortere dager, men i dag på vei hjem fra jobben sovnet jeg av på bussen :sleep011
Våknet opp i ren panikk for å miste busstoppet mitt og kom meg akkurat av i tide. Gikk rett i seng og sov lur på 2 timer.

For meg er det nesten enda verre at hodet liksom ikke «henger med». Sitter forran pc’en og skjønner liksom ikke hvilke steg jeg må ta for å gjøre visse oppgaver hvor det trengs flere steg for å fullføre oppgaven :think005
Sykt frustrerende :banghead:

Så føler med deg :Heartred
 
Er 50 % sykemeldt så jobber kortere dager, men i dag på vei hjem fra jobben sovnet jeg av på bussen :sleep011
Våknet opp i ren panikk for å miste busstoppet mitt og kom meg akkurat av i tide. Gikk rett i seng og sov lur på 2 timer.

For meg er det nesten enda verre at hodet liksom ikke «henger med». Sitter forran pc’en og skjønner liksom ikke hvilke steg jeg må ta for å gjøre visse oppgaver hvor det trengs flere steg for å fullføre oppgaven :think005
Sykt frustrerende :banghead:

Så føler med deg :Heartred
Jeg jobber 2 dager en uke og 3 annen uke . Synes det er mye . Jeg kan ikke jobbe halve dager , da det er fryktelig vanskelig å komme ifra jobb. Så det beste er å ikke møte opp. Jeg legge meg likt med fem åringen :laughing021 Blir enkle middager . Samboern jobber borte hele uka , så litt glad for det . Mer mas og syting når han er hjemme haha
 
Kjenner og på den trøttheten men er 100% sykemeldt (er våken nattevakt), men kjenner mer på trøtthet må enn etter 7 dager med nattevakter :arghh:
 
Jeg søkte på ny jobb før jeg ble gravid og har plutselig blitt innkalt til intervju. Er det dumt eller sleipt å ta intervjuet? Jeg har mistet så mange ganger, og hvis jeg mister igjen, så kommer jeg til å angre veldig på at jeg lot være. Men hvis jeg ikke mister så får jeg dårlig samvittighet for å gå inn i ny stilling som gravid. Noen formeninger her? Jeg tar i mot alt :bag:
 
Jeg søkte på ny jobb før jeg ble gravid og har plutselig blitt innkalt til intervju. Er det dumt eller sleipt å ta intervjuet? Jeg har mistet så mange ganger, og hvis jeg mister igjen, så kommer jeg til å angre veldig på at jeg lot være. Men hvis jeg ikke mister så får jeg dårlig samvittighet for å gå inn i ny stilling som gravid. Noen formeninger her? Jeg tar i mot alt :bag:
Gå på intervjuet med god samvittighet. En god arbeidsgiver vil ikke se på en gravid ansatt som et problem og du er ikke pliktig å informere om det på intervjuet :Heartred
 
Back
Topp