Skravletråd

Siden jeg ble gravid har jeg har craving på alt søtt. Kaker og andre bakevarer og frukt på topp :laughing002
 
@Stor&liten hvordan går det med deg? :love7
Så hyggelig at du spør :Heartpink jeg har tatt noen dager å koplet av, er så utrolig engstelig for ul på torsdag. Er så redd for at det skal gå galt, men vet også at det er større sannsynlighet for at det går bra! Så må bare tenke det. Hvordan har du det? Hvordan er formen din? Og har du hatt ul enda?
 
Så hyggelig at du spør :Heartpink jeg har tatt noen dager å koplet av, er så utrolig engstelig for ul på torsdag. Er så redd for at det skal gå galt, men vet også at det er større sannsynlighet for at det går bra! Så må bare tenke det. Hvordan har du det? Hvordan er formen din? Og har du hatt ul enda?
Det er sikkert veldig lurt og deilig å koble av litt! Krysser alle fingre for gode nyheter på torsdag :Heartred Formen her er ganske dårlig, veldig kvalm og trøtt men har vært på to UL faktisk og sett hjertelyd og hjertebank så tar imot alt av symptomer:hungover:

Masse masse lykke til, det kommer til å gå kjempefint, gleder meg til å høre!
 
Det er sikkert veldig lurt og deilig å koble av litt! Krysser alle fingre for gode nyheter på torsdag :Heartred Formen her er ganske dårlig, veldig kvalm og trøtt men har vært på to UL faktisk og sett hjertelyd og hjertebank så tar imot alt av symptomer:hungover:

Masse masse lykke til, det kommer til å gå kjempefint, gleder meg til å høre!
Så fantastisk å høre! Så at du skulle på en ul til i dag, så utrolig bra at det gikk fint. Hehe jeg skjønner godt hva du mener - her også er alle symptomer veldig velkomne.

Tusen tusen takk. Skal si fra hvordan det går :Heartred
 
Hei :D Kan noen forklare meg hvilken uke jeg er i? I dag er jeg 7+0, men er jeg da i uke 7 eller 8? Alt jeg googler står det typ «i uke 7, uke 8» osv, men hva er jeg nå? :rolleyes:
 
Hei :D Kan noen forklare meg hvilken uke jeg er i? I dag er jeg 7+0, men er jeg da i uke 7 eller 8? Alt jeg googler står det typ «i uke 7, uke 8» osv, men hva er jeg nå? :rolleyes:
7+0 betyr at du har fullført 7 uker og har nå startet uke 8. Jordmødre velger å snakke om fullgåtte uker men teknisk sett er dette starten på uke 8 i dag for deg. Gi beskjed noen andre hvis jeg har misforstått dette helt haha.
 
Hei :D Kan noen forklare meg hvilken uke jeg er i? I dag er jeg 7+0, men er jeg da i uke 7 eller 8? Alt jeg googler står det typ «i uke 7, uke 8» osv, men hva er jeg nå? :rolleyes:
7+0 betyr at du har fullført 7 uker og har nå startet uke 8. Jordmødre velger å snakke om fullgåtte uker men teknisk sett er dette starten på uke 8 i dag for deg. Gi beskjed noen andre hvis jeg har misforstått dette helt haha.
Stemmer som Babyfever 91 sier! Du har fullført 7 uker og 0 dager, men er i din 8. ende uke i graviditeten. Når du er 0+0-6 dager gravid er du i din første svangerskapsuke, derfor regnes det sånn.

Litt som at 2000-tallet er det 21. århundre :hilarious:

Jordmødre regner fullgåtte uker + dager så føler det er mest normalt å forholde seg til det her i norge :love2
 
Tusen takk for svar. Syns fortsatt det er vanskelig å forstå når de skriver «i uke 7 opplever du ditt og datt» og «når embryoet er 8 uker gammel» osv :shaking:scratch Men plutselig knekker jeg koden:whacky011
 
Back
Topp