Skravletråd

Tusen takk for svar. Syns fortsatt det er vanskelig å forstå når de skriver «i uke 7 opplever du ditt og datt» og «når embryoet er 8 uker gammel» osv :shaking:scratch Men plutselig knekker jeg koden:whacky011
Hehe, men det ér litt forvirrende. Og når man kommer litt utpå har det jo ikke så mye å si, det er mest nå i begynnelsen vi teller hver eneste dag og uke :)
 
Tusen takk for svar. Syns fortsatt det er vanskelig å forstå når de skriver «i uke 7 opplever du ditt og datt» og «når embryoet er 8 uker gammel» osv :shaking:scratch Men plutselig knekker jeg koden:whacky011
Du er ikke alene om det :laughing021
 
Da jeg la meg i går så hadde samboer og jeg sett en episode Insider og sex leker hvor man putta forferdelig ting i urinrøret på mannen . Så snakket vi om dette og brått sier jeg : ååå fikk lyst på nuddel kraft , drikke kylling nyddel kraft .

Han mente jeg var syk som kunne snakke om rør inn i en pikk og til nudler :laughing021 :laughing001
 
Har ligget på sofaen i to timer når jeg egentlig skulle på trening.. får prøve å dra nå da men fristet veldig lite :laughing002
 
I helga har jeg hatt barnefri på minste . Liggi på soffan hele helga , helt forferdelig . Kava meg ut en times på på kjøkkenet søndag og vaska og rydda og ordna i drivhuset , før soffan ropte . Har lyst å legge meg under pledd nå , men må på jobb :crybaby2
 
Jeg har enda ikke hatt noe jm time, bare en lege time 3+3 . Nå er jeg 8+1 og å tenker å ringe etter uke 9+2 for da har jeg hatt ul . Flere som ikke har hvert til kontroll ?

Da jeg var første gang var det til en vikar som er helt teit . Han kjenner på anklene i uke 3 om man har væske i beina . Det er ikke vanlig så tidlig . Han poker i magen osv . Kjenner flere som har hatt han som lege og han er sånn med alle gravide . Å helse kort fant hak ikke , så han printa ut ett i svart hvitt . Jeg sa jeg hadde hatt 2 MA og 3 kjemiske . Så da skrev han at jeg hadde 10 svangerskap . Så jeg kasta hele arket jeg :laughing021 Jeg vil ha nytt grønt ark og de kjemiske skal vel strengt ratt ikke føres opp heller på svangerskap . Da de ikke alltid er sikre .
 
Har ligget på sofaen i to timer når jeg egentlig skulle på trening.. får prøve å dra nå da men fristet veldig lite :laughing002
Jeg ligger også på soffan idag og er bedre form enn i går . Men jeg er sikkert bedre form fordi jeg nettopp ligger på soffan og ikke jobber . Men skal vaske soverommet til minste idag og vårt soverom . :laughing021Men nå går verken treningssenteret eller soverommene noe sted hehe
 
Jeg har enda ikke hatt noe jm time, bare en lege time 3+3 . Nå er jeg 8+1 og å tenker å ringe etter uke 9+2 for da har jeg hatt ul . Flere som ikke har hvert til kontroll ?

Da jeg var første gang var det til en vikar som er helt teit . Han kjenner på anklene i uke 3 om man har væske i beina . Det er ikke vanlig så tidlig . Han poker i magen osv . Kjenner flere som har hatt han som lege og han er sånn med alle gravide . Å helse kort fant hak ikke , så han printa ut ett i svart hvitt . Jeg sa jeg hadde hatt 2 MA og 3 kjemiske . Så da skrev han at jeg hadde 10 svangerskap . Så jeg kasta hele arket jeg :laughing021 Jeg vil ha nytt grønt ark og de kjemiske skal vel strengt ratt ikke føres opp heller på svangerskap . Da de ikke alltid er sikre .
Har ikke hatt ktr. Bare snakket om graviditeten og sett baby på UL hos fastlege når jeg har hatt oppfølging av sykmld. Vet ikke om jeg skal gå til jordmor denne gangen. Vi får se :angelic:
 
Jeg har enda ikke hatt noe jm time, bare en lege time 3+3 . Nå er jeg 8+1 og å tenker å ringe etter uke 9+2 for da har jeg hatt ul . Flere som ikke har hvert til kontroll ?

Da jeg var første gang var det til en vikar som er helt teit . Han kjenner på anklene i uke 3 om man har væske i beina . Det er ikke vanlig så tidlig . Han poker i magen osv . Kjenner flere som har hatt han som lege og han er sånn med alle gravide . Å helse kort fant hak ikke , så han printa ut ett i svart hvitt . Jeg sa jeg hadde hatt 2 MA og 3 kjemiske . Så da skrev han at jeg hadde 10 svangerskap . Så jeg kasta hele arket jeg :laughing021 Jeg vil ha nytt grønt ark og de kjemiske skal vel strengt ratt ikke føres opp heller på svangerskap . Da de ikke alltid er sikre .
Jeg har kun vært hos lege, men skal ringe jordmor i morgen. Kan jordmor søke om førerplass forresten?
 
Denne awkwarde fasen hvor klærne passer, men føles helt feil, kan gjerne gå fort. Forrige gang gikk jeg nesten bare i treningstights, og det har jeg lyst til nå også, men det var pandemi og møtte aldri noen. Blir litt annerledes nå.
 
Denne awkwarde fasen hvor klærne passer, men føles helt feil, kan gjerne gå fort. Forrige gang gikk jeg nesten bare i treningstights, og det har jeg lyst til nå også, men det var pandemi og møtte aldri noen. Blir litt annerledes nå.
Samme her! Men syns også det strammer å gå med olabukser. I hvertfall utover dagen. Må investere i noen romslige topper og bare bruke treningsbukser og leggings. De forrige fangene har jeg kunnet skjule graviditet til langt over 20 uker ved å bruke litt løse klær, men det skjer ikke denne gangen
 
Back
Topp