Skravletråd

Hvor lenge skal du ta? Jeg skulle slutte en uke etter positiv test.. synes det var tidlig kontra andre men :oops:
Vet ikke ennå, tror kanskje til uke 10-ish, skal høre på TUL på mandag. Tok forrige gang også, men denne gangen er det ivf, så tipper det er litt andre rutiner.
 
Jippiiiiiiiii :smiley-bounce016
Fått innkalling til OTUL den 10.07.2024 (vil være 13+1 ifølge menstermin da).
I og med at det er såpass sent vil jeg kanskje klare å se antydning til kjønn basert på nub teorien. I begge de tidligere svangerskapene har jeg vært når jeg knap var bikket 12 uker så da er det vanskeligere å se… men krysser fingrene for at lille spiren er samarbeidsvillig … mamma er nemlig kjempe nysgjerrig :pompus:
 
Er det en effektiv måte å sjekke hvor mange innlegg jeg har på januar gruppen, istedenfor å drive å telle alle innleggene mine? :laughing021
 
Er det en effektiv måte å sjekke hvor mange innlegg jeg har på januar gruppen, istedenfor å drive å telle alle innleggene mine? :laughing021
Du har 39 innlegg på januar 2025 forumet.
Hvis du bruker søkefunksjonen oppe til høyre
IMG_0993.jpeg

Klikk så på «detaljert søk» (velg «search threads») og skriv inn ditt nick i feltet for «postet av».
Så må du også fjerne avhuking for søk i hele forumet og kun velge januar 2025 (er relativt langt oppe i nedtrekksmenyen):
IMG_0994.jpeg
Det vil være 20 innlegg per side. Så må du bare summere og legge sammen antall sider/innlegg på siste side :)
 
Du har 39 innlegg på januar 2025 forumet.
Hvis du bruker søkefunksjonen oppe til høyre
Vis vedlegget 436320

Klikk så på «detaljert søk» (velg «search threads») og skriv inn ditt nick i feltet for «postet av».
Så må du også fjerne avhuking for søk i hele forumet og kun velge januar 2025 (er relativt langt oppe i nedtrekksmenyen):
Vis vedlegget 436321
Det vil være 20 innlegg per side. Så må du bare summere og legge sammen antall sider/innlegg på siste side :)
Takk for nyttig info!❤️
 
Hvor langt er du på vei når du skal på OTUL? :D
Da er jeg nøyaktig 12 uker (har egentlig termin helt i slutten av desember, men satser på å gå over til januar:joyful:).
Er positivt overrasket, for ble forespeilet at på grunn av kapasitetsproblemer kunne det drøye helt til ut i uke 14. I så fall hadde jeg nok gått privat.
 
Dere som har fått innkalling til OTUL, har dere da fått melding på helsenorge eller kun brev i posten?
 
Back
Topp