Skravletråd

Jeg har mage som i uke 20 i dag. Hvordan kan den være så svær allerede nå? Er det PLASS til så mye luft!?
 
Det er noe jeg HATER. Jeg legger på meg bare man prater om graviditet.. Gikk opp 30kg forrige svangerskap, ble kalt både feit og ble bedt om å spise mindre/sunnere av helsevesenet, men jeg spiste ikke usunt og ei heller store mengder så det var ganske sårt. Til slutt nektet jeg å veie meg.
Du er ikke alene der, la på meg 30 kg pr unge. Å nå har jeg diabetes 1 med denne, å jeg har hungersnød allerede
 
Må bare si at jeg synes det var fint å se at vi er flere her inne som er "voksne" ,trodde jeg skulle føle meg veldig gammal (36 år da baby kommer) i termingruppa og va litt skeptisk til om jeg skulle inn på forumet denne gang.. Kjekkt med en god blanding i alder og erfaring :Heartred :)
 
Må bare si at jeg synes det var fint å se at vi er flere her inne som er "voksne" ,trodde jeg skulle føle meg veldig gammal (36 år da baby kommer) i termingruppa og va litt skeptisk til om jeg skulle inn på forumet denne gang.. Kjekkt med en god blanding i alder og erfaring :Heartred :)
Det slo meg at det er en annen aldersgruppe her enn sist jeg var gravid (for 15 år siden). Mener de aller fleste var i 20-årene sist. Jeg var selv 21-22 da.
 
Det slo meg at det er en annen aldersgruppe her enn sist jeg var gravid (for 15 år siden). Mener de aller fleste var i 20-årene sist. Jeg var selv 21-22 da.
Ja. Jeg har vært her tidligere og... for maaaange år siden. Da var alle unge, på samme alder som meg. Vi arrangerte jo treff og alt. Var også redd for at nå var jeg skikkelig Oldis siden jeg akkurat har fylt 40. Men ser vi er mange, og det er litt godt. For min del er forumet viktigere denne gangen, nettopp fordi jeg ikke har noen jevngamle rundt meg i samme situasjon. De fleste av mine venner har jo tenåringsbarn. Akkurat som meg.
 
Ja. Jeg har vært her tidligere og... for maaaange år siden. Da var alle unge, på samme alder som meg. Vi arrangerte jo treff og alt. Var også redd for at nå var jeg skikkelig Oldis siden jeg akkurat har fylt 40. Men ser vi er mange, og det er litt godt. For min del er forumet viktigere denne gangen, nettopp fordi jeg ikke har noen jevngamle rundt meg i samme situasjon. De fleste av mine venner har jo tenåringsbarn. Akkurat som meg.
Enig med dette :Heartred Alle rundt meg er ferdige. Blir 40 i år, men føler ikke det er så gammelt her. Veldig hyggelig gjeng!
 
Alle er jo gamle mødre nå om dagen. Hvis det er 14 år siden sist f.eks., så har jo snittalderen på førstegangsfødende økt med omtrent 78 år siden da. Det er 20-åringene som er "alene" nå. Vi som snuser på 40-tallet er jaggu bermen!
 
Alle er jo gamle mødre nå om dagen. Hvis det er 14 år siden sist f.eks., så har jo snittalderen på førstegangsfødende økt med omtrent 78 år siden da. Det er 20-åringene som er "alene" nå. Vi som snuser på 40-tallet er jaggu bermen!
Som 24 år gammel førstegangsmor for 13 år siden følte jeg meg som en liten drittunge i mange sammenhenger (barselgruppe osv). Fryktet at jeg skulle føle meg gammel nå som 37åring, men foreløpig går det bra :hilarious:
 
Ja enig vi er fortsatt ung :happy: det er snart 17 år siden jeg fikk min datter
 
Jeg ble sammen med mannen da jeg var 16/17 år,og serverte i min svigermors 40 årsdag.. Når jeg tenker på det føler jeg vi begynner å bli gamle.. men alder er bare et tall! Vi er friske og raske og har ingen grunn til å tenke at det for sent. Har flere venner med barn på samme alder som eldste,men også et vennepar som møttes senere så de skal også ha baby i år.
 
Skal innrømme at jeg har tenkt litt på faren for å bli bestemor og mor på samme tid. Men tror ikke min 18-åring ser for seg barn på mange mange år enda.
 
Som 24 år gammel førstegangsmor for 13 år siden følte jeg meg som en liten drittunge i mange sammenhenger (barselgruppe osv). Fryktet at jeg skulle føle meg gammel nå som 37åring, men foreløpig går det bra :hilarious:
Jeg fikk beskjed om at jeg var ung mor sist jeg var gravid. Jeg var 26 da jeg fødte:D trodde jeg skulle være blant fnise eldste her inne denne gangen, nå er jeg 34.
 
Jeg er 4+6 i dag og det kjennes ut som jeg sulter ihjel På morgenen er jeg ganske kvalm, men utover dagen får jeg nesten hungersnød. Det føles ut som kroppen skriker etter karbohydrater og fett. Har bare vært et problem de siste 3-4 dagene. Jeg blir liksom ikke fornøyd uansett hva jeg spiser. I dag har jeg spist en hel boks cottage cheese m/ nøtter og bær, drukket en 50grams proteinshake, spist en gigantisk skål med kylling/bacon salat med brød og dressing, spist en hel pose med salte kringler og en sjokolade. Føler jeg glatt kunne tatt en middag til, og en pose smågodt liksom.. Hvordan demper dere denne sultfølelsen?
 
Back
Topp