Skravletråd

Her jeg bor er det bare gratis om du får av jordmor. Jeg går ikke til jordmor, så fikk resept av legen og måtte da også betale selv. Fare for at det var sånn der du bor og :smiley-ashamed004
Ja, det er nok sånn. Jeg går heller ikke til jordmor denne gangen, kun legen. Men det er rart det skal ha noe å si, jeg gikk inn på fhi og sjekket og der står det at det skal være gratis. Men det står at man må betale for polio, så kanskje det er fordi jeg fikk den med polio jeg måtte betale. Jeg vet ikke, det er ingen krise her i huset, men av prinsipp synes jeg alt med svangerskapet burde vært gratis, også alt som er anbefalt. :happy:
 
Ja,jeg betalte også for sukkervannet, det gikk som "utstyr".
Dårlig at du måtte betale for vaksinene da.. det burde i det minste legen opplyse om,så du kunne valgt å ta den på helsestasjonen..? Kanskje spør om det neste gang du har legetime? Jeg har opplevd flere ganger å få regning for svangerskapsrelaterte timer,men legen har bedt sekretæren slette de da.
Jeg har allerede spurt om det var rett, synes det var dyrt å betale over 1000kr for ting som var svangerskapsrelatert. Egentlig var regningen høyere, men han hadde glemt å huke av på svangerskapsrelatert på konsultasjonen, så den ble tatt bort. Men begge vaksinene og at de satte den ene på laben måtte jeg betale for. Så da ble det bare 933kr :woot::smiley-ashamed004
 
Jeg har allerede spurt om det var rett, synes det var dyrt å betale over 1000kr for ting som var svangerskapsrelatert. Egentlig var regningen høyere, men han hadde glemt å huke av på svangerskapsrelatert på konsultasjonen, så den ble tatt bort. Men begge vaksinene og at de satte den ene på laben måtte jeg betale for. Så da ble det bare 933kr :woot::smiley-ashamed004
Så kjipt at det er så forskjell på hvor man tar vaksinen da. Det burde hvertfall bli opplyst om på forhånd,så kan man ha mulighet til å gjøre det hos jordmor.
Her var det jordmor som spurte helt i starten om jeg ville ha vaksina,så det gikk bare automatisk.
 
Back
Topp