Årh, jeg liker heller ikke å veie meg, men skjønner jo at de må følge med pga. risikoen stor vektøkning innebærer, selv om årsakene er sammensatte. Glurgh. Alt vi må gjennom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gruer meg også til det. Gikk på vekta selv idag og det ødela dagen min Du kan be om at legen ikke forteller deg om vekta. Du ser rett og slett ikke på vekta og h*n noterer uten kommentar om det ikke er nødvendig!Imorgen skal jeg til legen for første svangerskapsoppfølging og jeg gruer meg skikkelig til dette vektfokuset og veiingene
Ååå valperMin mor har en hund som nettopp er blitt drektig, og hun prater om det hele tiden. Det et sååå vanskelig å ikke si noe om at det er flere "drektige" her
Hadde lagt på meg to kilo allerede, selv om jeg nesten ikke har spist godteri (orker ikke lenger) og mest salater og supperÅrh, jeg liker heller ikke å veie meg, men skjønner jo at de må følge med pga. risikoen stor vektøkning innebærer, selv om årsakene er sammensatte. Glurgh. Alt vi må gjennom.
Ja, hvis du klarer å slappe av bittelitt er jo det nydelig Tror alt vil gå bra for deg!Har brukt natten på å gruble over hcg-nivåer Og selv om tallene er lave så har de jo faktisk doblet seg på et gjennomsnitt på under 48 timer. Testet flere ulike hcg kalkulatorer. Så nå skal jeg prøve å slappe litt av og ikke bekymre meg så mye. Vet ikke hvem jeg prøver å lure, men jeg skal iallfall forsøke.
Så da håper jeg alle får en nydelig dag Snart helg igjen
Off. Gruer meg til det der. Jeg lå på meg 35 kg forrige svangerskap og har fremdeles 8 igjen. Føler det er skikkelig ydmykende å veies. Føler meg som en ku som skal på innveiing. Eller gris. Alt ettersom.Da er legetimen overstått. Veide meg hjemme og var egentlig klar til å ta kampen. Men fastlegen min spurte pent om jeg kunne veie meg der også. Vekten hans stod langt vekke mot veggen så det føltes veldig ok å stå på den og si vekten høyt til han. Syns det er mye verre når de henger over deg Så da gikk det overraskende greit selvom startvekt er den vekten jeg hadde i uke 31 med førstemann!!! Hahaha herreguuud så flaut.
Men en ting damer: hadde legetime 9:20 og kl 10:15 lå innkallelsen til tul + nipt i innboksen på helsenorge. Sykt hvor kjapt det gikk!!
Så bra det gikk bra! Men sykt streng fastlege da Både jordmor og lege her godtok veiing hjemme.Da er legetimen overstått. Veide meg hjemme og var egentlig klar til å ta kampen. Men fastlegen min spurte pent om jeg kunne veie meg der også. Vekten hans stod langt vekke mot veggen så det føltes veldig ok å stå på den og si vekten høyt til han. Syns det er mye verre når de henger over deg Så da gikk det overraskende greit selvom startvekt er den vekten jeg hadde i uke 31 med førstemann!!! Hahaha herreguuud så flaut.
Men en ting damer: hadde legetime 9:20 og kl 10:15 lå innkallelsen til tul + nipt i innboksen på helsenorge. Sykt hvor kjapt det gikk!!
Da syns jeg du fortjener å senke skuldrene litt!Har brukt natten på å gruble over hcg-nivåer Og selv om tallene er lave så har de jo faktisk doblet seg på et gjennomsnitt på under 48 timer. Testet flere ulike hcg kalkulatorer. Så nå skal jeg prøve å slappe litt av og ikke bekymre meg så mye. Vet ikke hvem jeg prøver å lure, men jeg skal iallfall forsøke.
Så da håper jeg alle får en nydelig dag Snart helg igjen
Så bra!Da er legetimen overstått. Veide meg hjemme og var egentlig klar til å ta kampen. Men fastlegen min spurte pent om jeg kunne veie meg der også. Vekten hans stod langt vekke mot veggen så det føltes veldig ok å stå på den og si vekten høyt til han. Syns det er mye verre når de henger over deg Så da gikk det overraskende greit selvom startvekt er den vekten jeg hadde i uke 31 med førstemann!!! Hahaha herreguuud så flaut.
Oj, måtte du veie deg på kontoret. Har ikke jeg måttet, bortsett fra på OulDa er legetimen overstått. Veide meg hjemme og var egentlig klar til å ta kampen. Men fastlegen min spurte pent om jeg kunne veie meg der også. Vekten hans stod langt vekke mot veggen så det føltes veldig ok å stå på den og si vekten høyt til han. Syns det er mye verre når de henger over deg Så da gikk det overraskende greit selvom startvekt er den vekten jeg hadde i uke 31 med førstemann!!! Hahaha herreguuud så flaut.
God ide, skal prøve å "møte på" postmannenFortalte til en snekker vi hadde på besøk i dag at vi venter 4.mann. Han er den første som har fått vite noe Var gøy å si det til noen
Hahaha nå kom jeg på at det kan bli oppfattet feil (postmannen til far)God ide, skal prøve å "møte på" postmannen
11+1 har du begynt på din tolvte uke, hvis det gir meningNår regnes det at men er 12 uker på vei? 11+1 eller 12+1?
Du er i din 12.uke når du er 11+1, men du er fullgått 12 uker når du er 12+1. Gav det mening?Når regnes det at men er 12 uker på vei? 11+1 eller 12+1?