Visste dere at brillebjørn har to mammaer? Kjøpte en bok om at han skulle bli storebror
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Står påBare rundt 1700 innlegg igjen til skjult forum! Det klarer vi fort med litt innsats
Ja.. ser vi er en gjeng som jobber for harde livetStår på
Dette har jeg faktisk fått med meg uten å ha sett eller lest noe som helst av brillebjørnVisste dere at brillebjørn har to mammaer? Kjøpte en bok om at han skulle bli storebror
Må du veie deg der? Jeg veier meg hjemme, men det er ikke noe gøy uansettImorgen skal jeg til legen for første svangerskapsoppfølging og jeg gruer meg skikkelig til dette vektfokuset og veiingene
Det er noe jeg HATER. Jeg legger på meg bare man prater om graviditet.. Gikk opp 30kg forrige svangerskap, ble kalt både feit og ble bedt om å spise mindre/sunnere av helsevesenet, men jeg spiste ikke usunt og ei heller store mengder så det var ganske sårt. Til slutt nektet jeg å veie meg.Imorgen skal jeg til legen for første svangerskapsoppfølging og jeg gruer meg skikkelig til dette vektfokuset og veiingene
Jeg hadde en gjøk av en lege en gang som skulle ha meg til å skrive ned ALT jeg drakk og spiste, han var skråsikker på at jeg spiste mer enn jeg trodde… viste seg at jeg produserer sykt mye fostervann, og det var den ekstra økningen. Syns uansett de burde holde seg for gode til å være ufine, de vet jo ikke hva man sliter med eller har slitt med førDet er noe jeg HATER. Jeg legger på meg bare man prater om graviditet.. Gikk opp 30kg forrige svangerskap, ble kalt både feit og ble bedt om å spise mindre/sunnere av helsevesenet, men jeg spiste ikke usunt og ei heller store mengder så det var ganske sårt. Til slutt nektet jeg å veie meg.
Det er helt utrolig at det går an! Ja, det er jeg enig i, det ingen grunn til å være ufin.Jeg hadde en gjøk av en lege en gang som skulle ha meg til å skrive ned ALT jeg drakk og spiste, han var skråsikker på at jeg spiste mer enn jeg trodde… viste seg at jeg produserer sykt mye fostervann, og det var den ekstra økningen. Syns uansett de burde holde seg for gode til å være ufine, de vet jo ikke hva man sliter med eller har slitt med før
Helt enig, det gruer jeg meg til også. Er så inderlig klar over status quo, liksomImorgen skal jeg til legen for første svangerskapsoppfølging og jeg gruer meg skikkelig til dette vektfokuset og veiingene
Ja.. ser vi er en gjeng som jobber for harde livet
Uff, forstår deg godt. Hadde det sånn i forrige svangerskap ogImorgen skal jeg til legen for første svangerskapsoppfølging og jeg gruer meg skikkelig til dette vektfokuset og veiingene
Uff, blir så oppgitt over vektfokuset og at det skal ødelegge litt for opplevelsen. Har venninner som nesten bare spiser usunt, men er veldig tynneDet er noe jeg HATER. Jeg legger på meg bare man prater om graviditet.. Gikk opp 30kg forrige svangerskap, ble kalt både feit og ble bedt om å spise mindre/sunnere av helsevesenet, men jeg spiste ikke usunt og ei heller store mengder så det var ganske sårt. Til slutt nektet jeg å veie meg.
Kaster meg på denneBare en liten positiv ting opp i all bekymring, tanker, diverse man gruer seg til, og det er at jeg setter skikkelig pris på denne gruppen! Vi er kanskje ikke så mange, men vi er en fin gjeng altså Gleder meg til skjult så vi kan bli enda bedre kjent
Tuller du?? Hadde klikka la på meg 30kg begge gangene jeg og, men fikk aldri noe pes (bortsett fra at jeg måtte ta den herlige glukosebelastningstesten)...Jeg hadde en gjøk av en lege en gang som skulle ha meg til å skrive ned ALT jeg drakk og spiste, han var skråsikker på at jeg spiste mer enn jeg trodde… viste seg at jeg produserer sykt mye fostervann, og det var den ekstra økningen. Syns uansett de burde holde seg for gode til å være ufine, de vet jo ikke hva man sliter med eller har slitt med før
Ikke sant! Det er jo ikke sånn at man spiser syke mengder usunn mat bare fordi vekten øker. Kjenner også flere som har gjort nettopp det, og hvor vekten omtrent ikke rikker segUff, blir så oppgitt over vektfokuset og at det skal ødelegge litt for opplevelsen. Har venninner som nesten bare spiser usunt, men er veldig tynne