Jeg har mage som i uke 20 i dag. Hvordan kan den være så svær allerede nå? Er det PLASS til så mye luft!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe samme her. Men fikk plutselig sitteplass på toget her om dagen, så noen fordeler er detJeg har mage som i uke 20 i dag. Hvordan kan den være så svær allerede nå? Er det PLASS til så mye luft!?
Du er ikke alene der, la på meg 30 kg pr unge. Å nå har jeg diabetes 1 med denne, å jeg har hungersnød alleredeDet er noe jeg HATER. Jeg legger på meg bare man prater om graviditet.. Gikk opp 30kg forrige svangerskap, ble kalt både feit og ble bedt om å spise mindre/sunnere av helsevesenet, men jeg spiste ikke usunt og ei heller store mengder så det var ganske sårt. Til slutt nektet jeg å veie meg.
Usj, håper vi slipper SÅ stor økning denne gangen!Du er ikke alene der, la på meg 30 kg pr unge. Å nå har jeg diabetes 1 med denne, å jeg har hungersnød allerede
Håper jeg ogUsj, håper vi slipper SÅ stor økning denne gangen!
Det slo meg at det er en annen aldersgruppe her enn sist jeg var gravid (for 15 år siden). Mener de aller fleste var i 20-årene sist. Jeg var selv 21-22 da.Må bare si at jeg synes det var fint å se at vi er flere her inne som er "voksne" ,trodde jeg skulle føle meg veldig gammal (36 år da baby kommer) i termingruppa og va litt skeptisk til om jeg skulle inn på forumet denne gang.. Kjekkt med en god blanding i alder og erfaring
Ja. Jeg har vært her tidligere og... for maaaange år siden. Da var alle unge, på samme alder som meg. Vi arrangerte jo treff og alt. Var også redd for at nå var jeg skikkelig Oldis siden jeg akkurat har fylt 40. Men ser vi er mange, og det er litt godt. For min del er forumet viktigere denne gangen, nettopp fordi jeg ikke har noen jevngamle rundt meg i samme situasjon. De fleste av mine venner har jo tenåringsbarn. Akkurat som meg.Det slo meg at det er en annen aldersgruppe her enn sist jeg var gravid (for 15 år siden). Mener de aller fleste var i 20-årene sist. Jeg var selv 21-22 da.
Enig med dette Alle rundt meg er ferdige. Blir 40 i år, men føler ikke det er så gammelt her. Veldig hyggelig gjeng!Ja. Jeg har vært her tidligere og... for maaaange år siden. Da var alle unge, på samme alder som meg. Vi arrangerte jo treff og alt. Var også redd for at nå var jeg skikkelig Oldis siden jeg akkurat har fylt 40. Men ser vi er mange, og det er litt godt. For min del er forumet viktigere denne gangen, nettopp fordi jeg ikke har noen jevngamle rundt meg i samme situasjon. De fleste av mine venner har jo tenåringsbarn. Akkurat som meg.
Som 24 år gammel førstegangsmor for 13 år siden følte jeg meg som en liten drittunge i mange sammenhenger (barselgruppe osv). Fryktet at jeg skulle føle meg gammel nå som 37åring, men foreløpig går det braAlle er jo gamle mødre nå om dagen. Hvis det er 14 år siden sist f.eks., så har jo snittalderen på førstegangsfødende økt med omtrent 78 år siden da. Det er 20-åringene som er "alene" nå. Vi som snuser på 40-tallet er jaggu bermen!
Enig.Vi alle er fortsatt ung
Helt enig! Alder er uansett kun et tall på et papirVi alle er fortsatt ung
Jeg fikk beskjed om at jeg var ung mor sist jeg var gravid. Jeg var 26 da jeg fødte trodde jeg skulle være blant fnise eldste her inne denne gangen, nå er jeg 34.Som 24 år gammel førstegangsmor for 13 år siden følte jeg meg som en liten drittunge i mange sammenhenger (barselgruppe osv). Fryktet at jeg skulle føle meg gammel nå som 37åring, men foreløpig går det bra