Ok, håper jeg hører no snart sånn at jeg har en dag å forholde meg tilPleier å gå fort å få en dato i hvert fall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, håper jeg hører no snart sånn at jeg har en dag å forholde meg tilPleier å gå fort å få en dato i hvert fall!
Jeg fikk OTUL-innkalling dagen etter henvisning i hvert fall. Ble helt paff, vant til dødstreige Ullevål fra før. xD Satser på at du også får raskt!Ok, håper jeg hører no snart sånn at jeg har en dag å forholde meg til
Åh! Krysser fingra for at det går like fort her.Jeg fikk OTUL-innkalling dagen etter henvisning i hvert fall. Ble helt paff, vant til dødstreige Ullevål fra før. xD Satser på at du også får raskt!
Ja, hvor fikk du fra nå?Jeg fikk OTUL-innkalling dagen etter henvisning i hvert fall. Ble helt paff, vant til dødstreige Ullevål fra før. xD Satser på at du også får raskt!
Ahus. Byttet fordi jeg var drittlei den treige responstiden til Ullevål i de to forrige (vellykkede) svangerskapene. Tok dem en måned å si at de hadde MOTTATT henvisningen og at de KOM TIL å sende innkalling sist. De har tydeligvis et veldig manuelt system. Du kan jo ringe, men tipper det kommer 1-2 uker før...Ja, hvor fikk du fra nå?
Ble henvist til OUS (Riksen eller Ullevål) for litt over 3 uker siden men fortsatt ikke fått innkalling til OTUL. Er 9+1 i dag, så hadde jo vært greit å kunne planlegge litt om det er bare drøye 3 uker frem i tid.
Ikke sant. Takk for svar!Ahus. Byttet fordi jeg var drittlei den treige responstiden til Ullevål i de to forrige (vellykkede) svangerskapene. Tok dem en måned å si at de hadde MOTTATT henvisningen og at de KOM TIL å sende innkalling sist. De har tydeligvis et veldig manuelt system. Du kan jo ringe, men tipper det kommer 1-2 uker før...
Jo, folkene der er flinke og snille. Fødslene har gått bra og jeg har følt meg ivaretatt da.Ikke sant. Takk for svar!
Sånn utenom ekstremt treig respons, var du fornøyd med Ullevål ellers?
Sånn er det dessverre på barselhotellet til Ahus ogsåJo, folkene der er flinke og snille. Fødslene har gått bra og jeg har følt meg ivaretatt da.
Men likte ikke barselhotellet. Hvem setter inn TO SENGER med to madrasser som dobbeltseng når man gjerne vil ha baby mellom seg? Stakkaren forsvant nedi sprekken mellom og ble dermed forvist til babysenga. Lav bemanning også, tok flere timer før de kom når man ringte. Og det er heller ikke gøy på barselavdelingen. Deler nesten alltid rom med noen og får aldri hvile. Men der kommer de i det minste når du ringer.
Typisk. Men hører rykter om at man får enerom på selve barselen? Stemmer det? Blir nok ikke barselhotell uansett nå som det er to andre unger som venter hjemme.Sånn er det dessverre på barselhotellet til Ahus også
Jeg ble satt i gang forrige gang så jeg ble lagt inn på barsel før fødselen var igang. Da var jeg alene på et tomannsrom. Så fødte jeg rett før midnatt, var fult på hotellet så jeg ble trilla inn på et tomannsrom på barsel midt på natta, der lå det en til. Tror enmannsrommene er satt av til de som har komplikasjoner eller spesiell grunn til at man trenger det.Typisk. Men hører rykter om at man får enerom på selve barselen? Stemmer det? Blir nok ikke barselhotell uansett nå som det er to andre unger som venter hjemme.
Åh, skjønner at tiden går sakte for deg. Krysser alt jeg har for dereHerlighet så seint tiden går... 1 time og 50 minutt til tidlig UL. Har enda ikke hørt noe fra legen om HCG målingen forrige onsdag. Så for alt jeg vet er verdiene fremdeles lave. Er innstilt på at dette har gått gale, men gruer meg allikevel veldig til å evt. Få det bekreftet. Går i sirkler rundt meg selv. Og kjæresten har verdens beste tid... står på badet å synger... kan vi ikke bare kjøre snart så tiden går litt fortere... få unna noe ærend først eller noe. Men termometeret sier det er 19 grader ute da! Det er jo helt magisk!
Håper håper håper alt går braHerlighet så seint tiden går... 1 time og 50 minutt til tidlig UL. Har enda ikke hørt noe fra legen om HCG målingen forrige onsdag. Så for alt jeg vet er verdiene fremdeles lave. Er innstilt på at dette har gått gale, men gruer meg allikevel veldig til å evt. Få det bekreftet. Går i sirkler rundt meg selv. Og kjæresten har verdens beste tid... står på badet å synger... kan vi ikke bare kjøre snart så tiden går litt fortere... få unna noe ærend først eller noe. Men termometeret sier det er 19 grader ute da! Det er jo helt magisk!
Krysser alt som er for at det går bra!Herlighet så seint tiden går... 1 time og 50 minutt til tidlig UL. Har enda ikke hørt noe fra legen om HCG målingen forrige onsdag. Så for alt jeg vet er verdiene fremdeles lave. Er innstilt på at dette har gått gale, men gruer meg allikevel veldig til å evt. Få det bekreftet. Går i sirkler rundt meg selv. Og kjæresten har verdens beste tid... står på badet å synger... kan vi ikke bare kjøre snart så tiden går litt fortere... få unna noe ærend først eller noe. Men termometeret sier det er 19 grader ute da! Det er jo helt magisk!
Ja, vet at de som er på nyfødtintensiven får familierom, også når de ikke får ha barnet hos seg. Og det er jo forståelig at de prioriteres foran "vanlige fødende".Jeg ble satt i gang forrige gang så jeg ble lagt inn på barsel før fødselen var igang. Da var jeg alene på et tomannsrom. Så fødte jeg rett før midnatt, var fult på hotellet så jeg ble trilla inn på et tomannsrom på barsel midt på natta, der lå det en til. Tror enmannsrommene er satt av til de som har komplikasjoner eller spesiell grunn til at man trenger det.
Håper alt er braHerlighet så seint tiden går... 1 time og 50 minutt til tidlig UL. Har enda ikke hørt noe fra legen om HCG målingen forrige onsdag. Så for alt jeg vet er verdiene fremdeles lave. Er innstilt på at dette har gått gale, men gruer meg allikevel veldig til å evt. Få det bekreftet. Går i sirkler rundt meg selv. Og kjæresten har verdens beste tid... står på badet å synger... kan vi ikke bare kjøre snart så tiden går litt fortere... få unna noe ærend først eller noe. Men termometeret sier det er 19 grader ute da! Det er jo helt magisk!
Åh, skjønner at tiden går sakte for deg. Krysser alt jeg har for dere
Håper håper håper alt går bra
Krysser alt som er for at det går bra!
Håper alt er bra