Skravletråd

Jeg er så kvalm. I løpet av helgen har det blitt mye verre, og har kastet opp en gang, vært på nippet mange ganger. Gruer meg for jobb (sykepleier) med lange sårstell, avføring osv. Pluss at jeg har med meg student om dagen.. Dette skal helst være mellom meg og sambo en del uker til ❤️
Jeg har aldri kunnet vente med å si det, pga den dårlige formen :hungover: men jeg har blitt fortalt at det er mindre vanlig å miste når man er så kvalm, vet ikke om det er sant eller bare trøst :wacky:
 
Noen som er giret på å lage termintråd? :joyful: Hvis jeg fortsatt har hodet over vann om en uke kan jeg ta det, men tør ikke stole på at ikke bøtta tar meg, så supert om noen andre vil :angelic:
 
Noen som er giret på å lage termintråd? :joyful: Hvis jeg fortsatt har hodet over vann om en uke kan jeg ta det, men tør ikke stole på at ikke bøtta tar meg, så supert om noen andre vil :angelic:
Er så redd for å miste. Samtidig så sitter sikkert de fleste her og er bekymret for det. Så skal se om jeg får gjort det, så får heller noen ta over om det skulle gå gale.
 
Sånn. Terminliste er på plass. Spent på å se hvor mange vi er, og ikke minst hvor langt i desember vi har kommet. Må jo snart klare å fylle hele måneden. Men har ikke sett at Januar forumet er åpnet enda så.
 
Jeg har ikke turt å endre status i appen ennå, men skreiv meg på terminlista likevel, for nå er det to tydelige streker på testen. Jeg har litt rosa utflod, og vondt i magen, men det kan like gjerne være festeblødning. Håper så veldig at påskeegget fester seg og sitter helt til jul!
 
Kjenner jeg klarer ikke å slappe av eller glede meg over graviditet. Føler ikke testene har steget så mye som jeg ønsker. Føler ting er helt likt som da jeg mistet I januar. Har liksom gitt opp før det såvidt har begynt. Skulle ønske tiden gikk fortere, jeg takler dette så sinnsykt dårlig. Skulle ikke tro jeg hadde fått 3 friske barn tidligere uten en bekymring. Jeg skal jo tross alt være glad for at jeg blir tilsynelatende lett gravid til å ha bikket 40 år. Sluttet på p-piller i september. Og har siden det hatt to kjemiske hvor ting har gått skeis i uke 4, og to svangerskap... mistet 6+1 i januar, og nå er jeg 4+1. Vet ikke hvor jeg ville med dette, måtte bare få det ut❤️
Vi er i samme båt. Sliter med å tro på at dette kan bli noe. Er bare 3+5, så er jo megatidlig, men som deg har jeg hatt en tidlig tidlig (nesten kjemisk?) i uke 5, og MA i januar/februar. Samtidig tenker jeg at det er veldig veldig bra AT det er positiv test, uansett om jeg mister nå, så betyr det at NOE riktig skjer i kroppen, så jeg prøver å tenke glade, varme tanker.

Hjelper ikke så veldig mye at jeg er prosjektleder for et stort prosjekt som fullføres med høyintensiv jobbing neste uke, og at mannen er blitt sjuk med feber og snørr.
 
Sånn. Terminliste er på plass. Spent på å se hvor mange vi er, og ikke minst hvor langt i desember vi har kommet. Må jo snart klare å fylle hele måneden. Men har ikke sett at Januar forumet er åpnet enda så.
Så flott. Tør ikke melde meg på enda, men kanskje snart :)
 
Sånn. Terminliste er på plass. Spent på å se hvor mange vi er, og ikke minst hvor langt i desember vi har kommet. Må jo snart klare å fylle hele måneden. Men har ikke sett at Januar forumet er åpnet enda så.
Tusen takk :love017
 
Jeg har et kjempestort prosjekt som gjennomføres i neste uke, et tredagers arrangement med over 50 deltakere på scenen, der jeg har hovedansvar for å holde i alle trådene med hotell og bespisning og vaktlister og tekniker og det ene med det andre. Kjenner veldig på alt som må huskes, og alt som skal gjøres denne uka for å komme i mål. Når jeg ikke tenker på jobb, så tenker jeg på graviditeta. Eller kanskje er det mer riktig å si at jeg tenker på begge deler hele tiden. Det blir lange dager og mye å gjøre. Skal være så letta når det er over. Håper jeg fortsatt er gravid på andre siden!
 
Jeg har et kjempestort prosjekt som gjennomføres i neste uke, et tredagers arrangement med over 50 deltakere på scenen, der jeg har hovedansvar for å holde i alle trådene med hotell og bespisning og vaktlister og tekniker og det ene med det andre. Kjenner veldig på alt som må huskes, og alt som skal gjøres denne uka for å komme i mål. Når jeg ikke tenker på jobb, så tenker jeg på graviditeta. Eller kanskje er det mer riktig å si at jeg tenker på begge deler hele tiden. Det blir lange dager og mye å gjøre. Skal være så letta når det er over. Håper jeg fortsatt er gravid på andre siden!
Håper det går bra! :Heartpink Jeg skal holde et innlegg på en konferanse neste fredag, jeg håper ikke jeg brekker meg på scenen :hungover:
 
Sender varme tanker til dere begge! Jeg har kansellert alt jeg må på fysisk med jobben. Dvs, ene møtet var for viktig, og de ville ikke godtatt at jeg ikke kom, så planen er at jeg blir syk rett før slik at det bare går som det går :wacky: satt kvalm gjennom nok møter forrige uke :hungover:
 
Ja, sender dere gode tanker:Heartpink Det kommer sikkert til å gå bra!

Jeg har endt opp med å si det til min leder for å kunne ha mer hjemmekontor. Har fortsatt enkelte fysiske møter jeg må på, og de er selvfølgelig tidlig på morgenen da jeg oftest er ekstra dårlig. Har et allerede på torsdag, så kan ikke si jeg gleder meg til den dagen:hungover:
 
Nå er det bare 45 min til TUL… kjenner meg mer stresset enn jeg gleder meg. Angrer på at jeg ikke ventet en uke til :wacky: Er 6+4 iht når jeg tror EL var, og 6+6 iht mens termin. Har kun hatt tre vellykkede svangerskap bak meg, men nå er jeg jo blitt mye eldre, føler at oddsene ikke helt er på min side. Samtidig er jeg så kvalm, så tar det som et godt tegn :Heartred
 
Nå er det bare 45 min til TUL… kjenner meg mer stresset enn jeg gleder meg. Angrer på at jeg ikke ventet en uke til :wacky: Er 6+4 iht når jeg tror EL var, og 6+6 iht mens termin. Har kun hatt tre vellykkede svangerskap bak meg, men nå er jeg jo blitt mye eldre, føler at oddsene ikke helt er på min side. Samtidig er jeg så kvalm, så tar det som et godt tegn :Heartred
Krysser fingre og tær for deg. Pust med magen:Heartred
 
Nå er det bare 45 min til TUL… kjenner meg mer stresset enn jeg gleder meg. Angrer på at jeg ikke ventet en uke til :wacky: Er 6+4 iht når jeg tror EL var, og 6+6 iht mens termin. Har kun hatt tre vellykkede svangerskap bak meg, men nå er jeg jo blitt mye eldre, føler at oddsene ikke helt er på min side. Samtidig er jeg så kvalm, så tar det som et godt tegn :Heartred
Lykke til!
 
Nå er det bare 45 min til TUL… kjenner meg mer stresset enn jeg gleder meg. Angrer på at jeg ikke ventet en uke til :wacky: Er 6+4 iht når jeg tror EL var, og 6+6 iht mens termin. Har kun hatt tre vellykkede svangerskap bak meg, men nå er jeg jo blitt mye eldre, føler at oddsene ikke helt er på min side. Samtidig er jeg så kvalm, så tar det som et godt tegn :Heartred
Lykke til! Venter spent på oppdatering❤️
 
Back
Topp