Skravletråd

Krysser fingre og tær for deg. Pust med magen:Heartred
Lykke til! Venter spent på oppdatering❤️
Takk, det gikk såå bra :love017 :Heartred Én baby med tydelige hjertslag, mannen så hjertet slå før jordmor sa noe og sa det høyt, så da turte jeg og se også, hihi. Veldig lettet! Ble sååå stresset i forkant. Skal poste bilde i TUL tråden. Jeg ble målt til 7+1, men det går ikke an, så da blir vi å gå etter menstermin som sier 6+6 frem til OTUL.

Jeg skal ta hcg-test hos legen i dag. Bestilte tester på nett på søndag og de er ENDA ikke kommet! Kjenner det gjør meg skikkelig sur, faktisk!! :hilarious: har en digital liggende hjemme, men den tør jeg ikke ta... blir så skuffa hvis den viser 1-2 igjen... men... hvor mange timer bør jeg spare urin før jeg evt tar den? :wacky: morgenurin i morgen kanskje...

Blir litt sjalu på dere som har mulighet til tidlig ultralyd utenom "ordinære" TUL. Her er ikke tidlig ultralyd før uke 13 eller noe og privat er ikke er tilbud her.

Jeg skal ta hcg-test hos legen i dag. Bestilte tester på nett på søndag og de er ENDA ikke kommet! Kjenner det gjør meg skikkelig sur, faktisk!! :hilarious: har en digital liggende hjemme, men den tør jeg ikke ta... blir så skuffa hvis den viser 1-2 igjen... men... hvor mange timer bør jeg spare urin før jeg evt tar den? :wacky: morgenurin i morgen kanskje...
Jeg tør aldri ta på noe annet enn morgen selv, men etterhvert skal det jo ikke ha noe å si :hilarious:

Blir litt sjalu på dere som har mulighet til tidlig ultralyd utenom "ordinære" TUL. Her er ikke tidlig ultralyd før uke 13 eller noe og privat er ikke er tilbud her.
Så kjedelig, den ser jeg! Blir litt dyrt å reise etter og. Enda godt det har blitt ordinær tidlig ultralyd!

Nå er vi halvveis med tanke på å oppnå skjult gruppe :glasses1

Noen som har erfaring med graviditet/fødsel og det å være konisert?
Måtte det følges mer opp? Startet fødselen tidligere enn antatt?

Vi står på hardt da, vi som er her! :love017

Vært på arrangement med ungene hele helga, 10timer i går, 6 timer idag. Pluss middagsgjester i går kveld. Jeg ER SÅ J....G SLITEN! Jeg skjønner helt på ekte ikke åssen jeg skal greie å reise på jobb i morgen :arghh:

Vært på arrangement med ungene hele helga, 10timer i går, 6 timer idag. Pluss middagsgjester i går kveld. Jeg ER SÅ J....G SLITEN! Jeg skjønner helt på ekte ikke åssen jeg skal greie å reise på jobb i morgen :arghh:
All ære til deg for det… jeg gikk nettopp en times tur med barna, ble helt utslitt av det bare :wacky:

Back
Topp