Skravletråd

I følge denne ser det ok ut :love017
Vis vedlegget 432242
Ja, ser det er veldig store variasjoner.. men ble litt bekymret faktisk. Men samtidig er jeg litt usikker på når jeg faktisk hadde eggløsning, for jeg tester så sent positivt.. testet svaaakt positivt først 2 dager etter ikm. Så er jo mulig jeg er kortere på vei også?

Hvor fant du det siste skjemaet her?

Jeg skal jo ta ny hcg blodprøve i morgen, det er ca 40 timer etter første blodprøve. Vil anta den har steget noe da dersom alt er bra? :Heartred
 
Ja, ser det er veldig store variasjoner.. men ble litt bekymret faktisk. Men samtidig er jeg litt usikker på når jeg faktisk hadde eggløsning, for jeg tester så sent positivt.. testet svaaakt positivt først 2 dager etter ikm. Så er jo mulig jeg er kortere på vei også?

Hvor fant du det siste skjemaet her?

Jeg skal jo ta ny hcg blodprøve i morgen, det er ca 40 timer etter første blodprøve. Vil anta den har steget noe da dersom alt er bra? :Heartred
Ja, da bør den ha steget - og det har den helt sikkert! Egget kan ha festet seg sent i tillegg til at EL kan være senere også, og da tar det jo lenger tid. Er uansett så tidlig, så satser på at prøven i morgen viser fin stigning :Heartred

Jeg googlet etter hcg og noe om stigning, ble irritert på meg selv for at jeg delte den andre engelske, hvem vet hva kilden er der :wacky: ikke at man vet kilden på den andre heller, men føltes mer normal :hilarious:
 
Ja, da bør den ha steget - og det har den helt sikkert! Egget kan ha festet seg sent i tillegg til at EL kan være senere også, og da tar det jo lenger tid. Er uansett så tidlig, så satser på at prøven i morgen viser fin stigning :Heartred

Jeg googlet etter hcg og noe om stigning, ble irritert på meg selv for at jeg delte den andre engelske, hvem vet hva kilden er der :wacky: ikke at man vet kilden på den andre heller, men føltes mer normal :hilarious:
Hehe, ja det finnes jo så mye der ute! Umulig å vite kilden og hvor pålitelig de er. Men leser på forumet her og ser at det varierer veeldig mye. Ser noen har rundt 5-600 i uke 6, mens andre er oppe i 20-30.000. Ikke lett å vite hva som er normalen da xsmile9
 
Jeg er litt sånn, tillater egentlig ikke meg selv å glede meg så mye enda, det er så tidlig, usikkert og ting kan skje. Men så kommer jo tankene uansett da:smiley-angelic006 Noen her med desember/vinterbarn fra før? Jeg har sommerbarn så ser for meg at det kan bli litt forskjell der. Samtidig som jeg nesten foretrekker å kle for kulde, synes det er litt enklere. Har dere noen tanker? :happy:
 
Hei. Jeg er også oppe tidlig. Måtte selvfølgelig ta en test i dag jeg også, den var super sterk :happy: Jeg er 16 dpo eller 4+2 i dag. Veldig spent på om jeg skal bli kvalm denne gang. Har har av og til litt bølger med småkvalme. Er leeenge siden jeg har vært gravid
Hei. Er det veldig lenge siden du var gravid? Har du barn fra før?
 
Hei. Er det veldig lenge siden du var gravid? Har du barn fra før?
Hei. Ja er lenge siden jeg har vært gravid. Har en datter på 16 så vi kan vel si det er en stund siden :laughing002. Har mistet en gang i 2017 da, men. Nå er vi der
 
Jeg er litt sånn, tillater egentlig ikke meg selv å glede meg så mye enda, det er så tidlig, usikkert og ting kan skje. Men så kommer jo tankene uansett da:smiley-angelic006 Noen her med desember/vinterbarn fra før? Jeg har sommerbarn så ser for meg at det kan bli litt forskjell der. Samtidig som jeg nesten foretrekker å kle for kulde, synes det er litt enklere. Har dere noen tanker? :happy:
Jeg har desember barn fra før av. Syntes egentlig det var en fin tid å få barn. Ulempen er at man ikke har krav på barnehageplass før august når ungen er 20mnd
 
  • Liker
Reactions: K89
Jeg har desember barn fra før av. Syntes egentlig det var en fin tid å få barn. Ulempen er at man ikke har krav på barnehageplass før august når ungen er 20mnd
Godt poeng! Her er vi litt avventende med barnehage uansett, jeg har muligheten til å gå hjemme :happy: Men tullete regel er det, og jeg skjønner godt at det er en ulempe for mange.
 
Testet positivt i går kveld, i dag er tidlig UL bestilt :laughing005 Skal 7+1. Vil gjerne se et bankende hjerte, og ikke minst at det bare er ett bankende hjerte. Er det flere trenger vi all tid vi kan få til å forberede oss mentalt på det :laughing002
 
Hvordan er formen til alle? :Heartred
 
Hvordan er formen til alle? :Heartred
Formen er plutselig bekymringsfullt bra :bag: Blir liksom aldri fornøyd:laughing001 Venter fortsatt på svar på HCG-prøvene hos legen. Men nå er streken på testene blitt veldig sterke. Så det er jo en stigning. Formen din da?
 
Hørtes deilig ut :hilarious: Jeg er uggen og trøtt, takket være medisiner, men bedre enn stupkvalm og spyende :wacky:
 
Gravidtankene er noe rare greier. Syntes det var ille å være så kvalm hele tiden, men nå som den nesten er borte og matlysten har kommet tilbake, blir en litt stresset for at det er negativt
 
Jeg er så kvalm. I løpet av helgen har det blitt mye verre, og har kastet opp en gang, vært på nippet mange ganger. Gruer meg for jobb (sykepleier) med lange sårstell, avføring osv. Pluss at jeg har med meg student om dagen.. Dette skal helst være mellom meg og sambo en del uker til ❤️
 
Back
Topp