Skravletråd

Synes i hvert fall den testen der viser en tydelig positiv strek :happy: Har fått noen skygger jeg også, men den der er myye sterkere enn skyggene jeg har sett på Makesure!
Ja, ikke sant! Hadde jeg kun fått sånn strek på 1 test så kunne jeg kaaaaaaaanskje lagt noe i at det var en skyggestrek (en veldig tydelig og rosa skygge, men men …), men nå har jeg fått det han kaller skyggestreker (som blir sterkere og mer rosa) på hver eneste test siden tidlig torsdags morgen, så syns han kan innrømme (om så bare for min skyld) at jeg faktisk er gravid :binkybaby
 
Last edited:
Ja, ikke sant! Hadde jeg kun fått sånn strek på 1 test så kunne jeg kaaaaaaaanskje lagt noe i at det var en skyggestrek (en veldig tydelig og rosa skygge, men men …), men nå har jeg fått det han kaller skyggestreker (som blir sterkere og mer rosa) på hver eneste test tiden tidlig torsdags morgen, så syns han kan innrømme (om så bare for min skyld) at jeg faktisk er gravid :binkybaby
Jaa! Og min erfaring er at disse mannfolka ikke har like godt streksyn som det vi har:pompus:
 
Noen som har tips til hvordan vi kan overraske datteren vår (15 år) om at hun skal bli storesøster? Hun har ønsket seg søsken hele livet, så vet hun kommer til å bli helt i ekstase.
 
Noen som kunne tenke seg å ordne terminliste?
Kan godt prøve meg på det hvis ingen andre har lyst, men med full jobb og 2 stk under 4 år vet jeg ikke hvor fort jeg klarer å oppdatere lista.
 
Noen som har tips til hvordan vi kan overraske datteren vår (15 år) om at hun skal bli storesøster? Hun har ønsket seg søsken hele livet, så vet hun kommer til å bli helt i ekstase.
Kjøpe noe tøy til henne med storesøster på? Eller en kopp e.l..? :joyful:
 
Kjøpe noe tøy til henne med storesøster på? Eller en kopp e.l..? :joyful:
Tenkte den tanken, men har ikke så lyst til å kjøpe noe som ikke kommer til å bli brukt - kopp kommer kanskje til å bli brukt da, men har ikke funnet noe jeg liker :smiley-ashamed004

Lurte på å kjøpe et kort som det står «kondolerer» på og skrive inni at din tid som enebarn er forbi eller noe sånt! Vi bruker en del humor i vår lille familie så tror hun kunne synes det var gøy. Vi hadde f.eks feiring med kake, gratulerer-kort og stjerneskudd første gangen hun forsov seg til skolen i en alder av 14 - måtte jo feire noe såpass imponerende :laughing002
 
Mitt tredje svangerskap, men sliter fortsatt med å forstå hvordan man regner det :p Når babyverden appen sier jeg er 3+6 er jeg da i 4. uke?
 
Mitt tredje svangerskap, men sliter fortsatt med å forstå hvordan man regner det :p Når babyverden appen sier jeg er 3+6 er jeg da i 4. uke?
Ja, da er du i 4. svangerskapsuke ;) Bare vær obs på at helsepersonell som regel operer med fulgåtte uker når de snakker om hvordan uke du er i.
Utrolig lett å bli forvirret :bookworm:
 
Noen som kunne tenke seg å ordne terminliste?
Kan godt prøve meg på det hvis ingen andre har lyst, men med full jobb og 2 stk under 4 år vet jeg ikke hvor fort jeg klarer å oppdatere lista.
Jeg venter til jeg har fått målt HCG før jeg tørr å ta på meg noe slikt. Lagde i september forumet men endte med at jeg mistet. Så tørr liksom ikke helt. Men om ingen har laget om en ukes tid så skal jeg kaste med over det.
 
Jeg venter til jeg har fått målt HCG før jeg tørr å ta på meg noe slikt. Lagde i september forumet men endte med at jeg mistet. Så tørr liksom ikke helt. Men om ingen har laget om en ukes tid så skal jeg kaste med over det.
Jeg er redd for å få hyperemesis igjen, og ikke få oppdatert plutselig :nailbiting:
 
Første hcg-måling unnagjort. En ny på onsdag. Veldig spent på resultatet. Er så glad jeg har verdens beste lege som lar meg få målt bare for å roe ned hodet ❤️
 
Jeg tol hcg blodprøve i går og fikk svar at den var på 1595 nå. Tror jeg hadde eggløsning rundt 11.-12 mars, så jeg er vel 5-6 uker på vei. Er dette normale verdier?

Skal ta ny i morgen for å se at det stiger. Hadde MA i desember og er så redd for å miste igjen :(
 
Første hcg-måling unnagjort. En ny på onsdag. Veldig spent på resultatet. Er så glad jeg har verdens beste lege som lar meg få målt bare for å roe ned hodet ❤️
Krysser fingrene for deg! :smiley-angelic001 Fint med forståelsesfulle leger :Heartred
 
Jeg tol hcg blodprøve i går og fikk svar at den var på 1595 nå. Tror jeg hadde eggløsning rundt 11.-12 mars, så jeg er vel 5-6 uker på vei. Er dette normale verdier?

Skal ta ny i morgen for å se at det stiger. Hadde MA i desember og er så redd for å miste igjen :(
IMG_0120.png
Kanskje litt lav? :Heartred Så denne hos en annen her på forumet, men det er jo stor variasjon da :Heartred:smiley-angelic001
 
  • Liker
Reactions: E-S
4+1 og føler allerede at magen har liksom poppet litt ut nederst :dead: Er dette vanlig når man har vært gravid før? Virker fryktelig tidlig synes jeg!
 
Back
Topp