Skravletråd

lusker innom i påvente til neste 1-2 ukene. Har prøvd i et år etter en sa og en ma i 2022.. så har vært greit med en regnbue baby, før alderen stopper opp.
Blir 42 i desember og har to barn fra før!
Selv om noe symtomer er her har lyst og starte og teste men det er ikke noe vits når man er under 3 uker‍
God påske til alle dere

Jeg er også ekstremt kvalm. Må spise noe smått hver andre time omtrent for å holde det i sjakk. Jeg har samme mann som med første - men denne kvalmen er ny :grumpy: Sovner omtrent sittende - grønn i trynet av kvalme. Haha men skal ikke klage. Veien hit har vært lang. Jeg tar alle disse kjipe symptomene jeg! :hilarious:

Jeg er også ekstremt kvalm. Må spise noe smått hver andre time omtrent for å holde det i sjakk. Jeg har samme mann som med første - men denne kvalmen er ny :grumpy: Sovner omtrent sittende - grønn i trynet av kvalme. Haha men skal ikke klage. Veien hit har vært lang. Jeg tar alle disse kjipe symptomene jeg! :hilarious:
Usj, håper det gir seg igjen!! :hungover:

Huff, håper det gir seg eller du kan få noe får det

Vi var i påskefeiring med et vennepar, og der fløt det rikelig med alko jeg skylte på en antibiotikakur, siden det ikke kan blandes med %% og jeg blir alltid megakvalm av det! De har derimot spurt når jeg er ferdig meg kuren slik at vi kan ta en ny fest, så ser egentlig ut for at de må få vite relativt snart for at jeg ikke skal trenge å være så voldsomt oppfinnsom fremover

Fortalte det til barna i dag, veldig stas :love017 De visste at vi hadde bestemt oss for en baby til, men veldig gøy å se de prøve å løse påskerebusen jeg hadde laget og hvor glade de ble. Eldste bekymrer seg litt for formen min, om det blir en jente til, hehe, og at spira skal klare seg. Vi opplevde en veldig senabort i nær familie, så det sitter i, men jeg tenker livet er livet og det må barn få erfare og :Heartred

Fortalte det så til foreldrene mine, som har hytte ved siden av oss. Pappaen min ble helt sjokkert, mens mamma syns det var umulig pga LH testene :hilarious: hun har visst litt mer enn han. Det blir deres barnebarn nr 14(!), men fortsatt koselig.

14 barnebarn!!! Kjære vene!! Det må være livlige familiesammenkomster hos dere :smiley-bounce016

Denne uken har kostholdet vært helt på bærtur. Jeg teller egentlig kalorier, trener flere ganger i uken og prøver å være sunn. Men graviditet kombinert med påske har jo vist seg at man da blir et svart hull som absorberer all mat og godis man kommer over :hilarious:

Det var ei som sa i en annen tråd at hun må på sukkeravvenning etter påsken - vi er flere!! Gruer meg allerede :nailbiting:

Jeg er også på sukkeravvenning :hilarious: Hjelp, gikk på vekta i sted, har kost meg for mye :wacky:

Ja, 13 - snart 14 - barnebarn blir helt kaos :hilarious: de kan takke seg selv når de fikk 4 barn selv, som alle syns det var gøy med søsken, haha, men tror faktisk moren min settes litt ut når alle er sammen. Hun er bedre én til én eller under spill med de større, mens faren min går ned på gulvet og leker med de små. Uansett må vi voksne psyke oss opp til familie bursdager :hilarious:

Last edited:
I dag kom kvalmen - førstadietypen som vil ha mat hele tiden :wacky: Må le av det, men skal sies at jeg er typen som ler helt til det ikke går mer :hilarious: Overlever noen ekstra dager på å holde meg positiv så lenge det går.

Har sagt det til mine søsken og svigerinner nå også, to av svigerinnene gråt, det var koselig :Heartred

Nå må bare spira klore seg fast, men kvalme pleier jo å være et godt tegn :love017

Hei hei, melder meg inn her jeg da, 36, fikk positiv test idag 4 dager før ikm. 4+0 står det i appen min. Var ikke planlagt, men kjører på. Har diabetes 1, så dette kan bli en tøff en

Hei hei, melder meg inn her jeg da, 36, fikk positiv test idag 4 dager før ikm. 4+0 står det i appen min. Var ikke planlagt, men kjører på. Har diabetes 1, så dette kan bli en tøff en
Gratulerer :Heartred Håper det går bra :love017

Sniker litt her inne da jeg fortsatt har et lite håp om å kunne bli med i desember2024 gjengen :)
Gratulerer så mye!
Er selv type 1 diabetiker.

Jeg dret meg ut å gjorde noe dumt å nå er jeg bare super super stressa Jeg tok en graviditetstest (IGJEN) på utvanna kaffe urin. Strekene er der, men syns ikke den er like sterk som de andre. Er 15 DPO idag å har vært hos lege å tatt HCG å skal tilbake på fredag for en ny. Kommer da til å spørre om nivået på den idag, men er jo livredd nå. Hvor tett går det ann å bli liksom
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men jeg har INGEN å prate med. Eier ikke venniner å familie vet ingenting Jeg blør ikke å har ingen smerter, men heller ikke store symptomer (har jeg ikke hatt i noen av de enda graviditetene heller (Har 4 vellykkede bak meg).
Vet at ingen kan komme med et svar, men måtte bare få det ut.

Jeg dret meg ut å gjorde noe dumt å nå er jeg bare super super stressa Jeg tok en graviditetstest (IGJEN) på utvanna kaffe urin. Strekene er der, men syns ikke den er like sterk som de andre. Er 15 DPO idag å har vært hos lege å tatt HCG å skal tilbake på fredag for en ny. Kommer da til å spørre om nivået på den idag, men er jo livredd nå. Hvor tett går det ann å bli liksom
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men jeg har INGEN å prate med. Eier ikke venniner å familie vet ingenting Jeg blør ikke å har ingen smerter, men heller ikke store symptomer (har jeg ikke hatt i noen av de enda graviditetene heller (Har 4 vellykkede bak meg).
Vet at ingen kan komme med et svar, men måtte bare få det ut.
Jeg ville heller ha tatt det som er godt tegn at du får strek på utvannet urin jeg :-)

Takk Tørr liksom ikke ta en digital nå. Fikk 1-2 29 Mars å tenker den burde jo slå ut på 2-3 nå, men tørr ikke
Vent til helga med digital, og ta på morgenurin :Heartred Ikke noen vits å stresse seg unødig, nå når det er så tidlig er det sååå lite hcg som dobler seg annenhver dag, at selv et par doblinger kan være lite - spesielt på ettermiddag/utvannet urin :)

15 dpo trenger ikke bety mye, egget kan ha festet seg sent. Med min tredje fikk jeg først svaaaak positiv 15 dpo på morgenurin, og hun løper rundt nå.

Ååååh håper du er gravid, det hadde vært kjekt med noen i samme båt ang diabetes
Ja, hadde vært veldig fint :happy:
Har en del symptomer, men alt kan selvfølgelig også skyldes kommende menstrasjon… untatt de sinnsyke drømmene jeg har hatt nå hver natt i 1,5 uke.
Er 12 dpo i dag, men har ikke testet siden 10 dpo som var negativ med ingen antydning til strek. Er liksom «redd» for å teste negativt igjen for blir så utrolig skuffet og lei meg :sad010
Svinger liksom med å ha så troa til å være sikker på at menstrasjonen vil dukke opp om ikke så mange dager.

Kjenner jeg klarer ikke å slappe av eller glede meg over graviditet. Føler ikke testene har steget så mye som jeg ønsker. Føler ting er helt likt som da jeg mistet I januar. Har liksom gitt opp før det såvidt har begynt. Skulle ønske tiden gikk fortere, jeg takler dette så sinnsykt dårlig. Skulle ikke tro jeg hadde fått 3 friske barn tidligere uten en bekymring. Jeg skal jo tross alt være glad for at jeg blir tilsynelatende lett gravid til å ha bikket 40 år. Sluttet på p-piller i september. Og har siden det hatt to kjemiske hvor ting har gått skeis i uke 4, og to svangerskap... mistet 6+1 i januar, og nå er jeg 4+1. Vet ikke hvor jeg ville med dette, måtte bare få det ut❤️

Back
Topp