Skravletråd

Helt på sidelinjen her i skravletråden….
Er det noen som har giftet seg her? Holder på å planlegge bryllup til neste år og lurer på hvor mye tid jeg skal sette av mellom vielse og middag.. har 1,5 time per nå.

Vielse og middag er på samme sted, vi fotograferes før vielsen så tanken er å bruke mingletiden sammen med gjestene hvor vi får fingermat og drikke samt. Fotografen kan ta bilder av oss sammen med gjestene våre. Hvis jeg holder meg til 1,5 time så blir det middag kl 16:30.

Innspill? Hehe. Takk :Heartred
Jeg har giftet meg :love017 Vi hadde fotografering mellom, men med det du beskriver høres 1,5 timer bra ut syns jeg!

Har sååå vondt i magen, intense menskramper, det kan umulig være bra :nailbiting:

Håper det er greit at jeg (fortsetter å) sniker litt her inn hos dere mens jeg venter for å se om testene mine blir sterkere eller om det bare er skyggestreker jeg har fått :nailbiting:

Om ikke annet kan jeg bidra med noen innlegg så dere fortere får skjult :happy:

Har sååå vondt i magen, intense menskramper, det kan umulig være bra :nailbiting:
Sist hang jeg var gravid fikk jeg intense magekramper dagen før positiv test. Det var så ondt at jeg måtte ta 1 g Paracet når jeg gikk å la meg og tårene stod i øynene.
Har nå ei lita tulle på 1 år :dummy1:

Huff håper det gir seg snart å at det bare er pga treg mage og luft
Uff, hvis det er noen trøst har jeg hatt det sånn siden 10 dager etter eggløsning! Håper det bare er ligamentsmerter :Heartred
Sist hang jeg var gravid fikk jeg intense magekramper dagen før positiv test. Det var så ondt at jeg måtte ta 1 g Paracet når jeg gikk å la meg og tårene stod i øynene.
Har nå ei lita tulle på 1 år :dummy1:
Takk :HeartredHåper det er magen bare :Heartred La meg til å sove litt, og det hjalp litt… har ikke blødd noe, så må bare tenke at det går bra. Hadde samme vondt to dager før positiv test, kanskje det bare er livmora som jobber :smiley-angelic001

I sist svangerskap blødde jeg litt i hytt og gevær, men da var jeg så kvalm at jeg ikke orket å bry meg, og da gikk alt fint :hilarious:

• Omsorg
Reactions: K89
Hatt vondt i puppene omtrent siden sikkert eggløsning, de er så ømme huff få huff, jeg får jo de silikon puppa også, glemmer aldri sist gang, gikk fra a til dobbel d, det håper jeg ikke nå

Hatt vondt i puppene omtrent siden sikkert eggløsning, de er så ømme huff få huff, jeg får jo de silikon puppa også, glemmer aldri sist gang, gikk fra a til dobbel d, det håper jeg ikke nå
Ja, det er helt utrolig hvor mye de vokser under graviditet :oops:
Her gleder samboer seg enormt :hilarious:
Me … not so much :shifty:

Ja, det er helt utrolig hvor mye de vokser under graviditet :oops:
Her gleder samboer seg enormt :hilarious:
Me … not so much :shifty:
Det tror jeg på han gjør eneste jeg skal huske en gang til som jeg gjorde med andre mann er ullpads på pappa til vinteren, fikk bryst betennelse med førstemann å melken kompetanse å hopet seg opp. Begge mine er født desember å januar så må være fryktelig fruktbar denne mnd

Det tror jeg på han gjør eneste jeg skal huske en gang til som jeg gjorde med andre mann er ullpads på pappa til vinteren, fikk bryst betennelse med førstemann å melken kompetanse å hopet seg opp. Begge mine er født desember å januar så må være fryktelig fruktbar denne mnd
Har akkurat samme med mine to :hilarious: født i desember (termin januar) og januar (termin februar). Sa til meg selv at jeg sannsynligvis ville bli gravid denne måneden eller om 3 mnd.
Spent på om jeg «får lov» til å føde i den måneden jeg har termin denne gangen eller om det blir november baby på oss.

Har akkurat samme med mine to :hilarious: født i desember (termin januar) og januar (termin februar). Sa til meg selv at jeg sannsynligvis ville bli gravid denne måneden eller om 3 mnd.
Spent på om jeg «får lov» til å føde i den måneden jeg har termin denne gangen eller om det blir november baby på oss.
Jeg måtte settes igang begge gangene, mine er 8 og 13 dager over tid, å traff begge på 22. Men nå har jeg jo diabetes, så tror det blir før, vertfall sett flere blir satt igang før pga store babyer, men vet ikke med meg da.

Jeg måtte settes igang begge gangene, mine er 8 og 13 dager over tid, å traff begge på 22. Men nå har jeg jo diabetes, så tror det blir før, vertfall sett flere blir satt igang før pga store babyer, men vet ikke med meg da.
Du blir anbefalt satt i gang ca. 2 uker før termin som diabetiker… men de kan ikke tvinge deg hvis du ikke har lyst.

Får bare se hvordan det blir, å stor h*n blir, nå prøver jeg bare å være flinkest mulig å holde meg under 9-10 i blodsukker
Har du sånn sensor som måler blodsukkeret ditt kontinuerlig (eventuelt pumpe)?

Har sensor, hatt problemer med blodsukkeret etter covid i jula. Vært mye høyt. Men nå så ligger det lavt så lenge jeg er flink
Vær obs på at diabetikere som oftest opplever betraktelig redusert behov for insulin rundt uke 7! Noen derimot, opplever økt behov, men tror dette er relativt uvanlig.

Hvis jeg husker og forstod riktig har du ikke vært gravid som diabetiker tidligere?

Vær obs på at diabetikere som oftest opplever betraktelig redusert behov for insulin rundt uke 7! Noen derimot, opplever økt behov, men tror dette er relativt uvanlig.

Hvis jeg husker og forstod riktig har du ikke vært gravid som diabetiker tidligere?
Nei å har allerede føringer på natta ‍♀️

Tok ny test (både digital og strimmel), men den digitale kom tilbake med «ikke gravid».
Irriterer meg at samboer nekter for at strimmel testen er positiv… han mener det er skyggestrek.
Tror han må få testet synet sitt :joyful:
IMG_0779.jpeg
Regnet egentlig med at den digitale ikke ville slå ut siden urinen ikke var særlig konsentrert, men mot min bedre bedømmelse tok jeg likevel :shifty:

Tok ny test (både digital og strimmel), men den digitale kom tilbake med «ikke gravid».
Irriterer meg at samboer nekter for at strimmel testen er positiv… han mener det er skyggestrek.
Tror han må få testet synet sitt :joyful:
Vis vedlegget 432035
Regnet egentlig med at den digitale ikke ville slå ut siden urinen ikke var særlig konsentrert, men mot min bedre bedømmelse tok jeg likevel :shifty:
Synes i hvert fall den testen der viser en tydelig positiv strek :happy: Har fått noen skygger jeg også, men den der er myye sterkere enn skyggene jeg har sett på Makesure!

Back
Topp