Skravletråd

Her begynte jeg endelig å blø nå. Satser på at naturen går sin gang nå. Etter en uke i limboland skal det være godt å bare gå videre. Jeg ønsker dere alle masse lykke til videre❤️ Håper dette går fort slik at jeg kan satse på oktober forumet :smiley-ashamed004
Ååå, jeg hadde håpet i det lengste! :Heartred

Men du virker til å være ved godt mot og det er bra! Masse lykke til :Heartred
 
Må man ha 50 innlegg før gruppa blir opprettet eller kan man bli med etterpå når man har 50 innlegf
 
hei når fikk dere deres første legetime/time på helsestasjon når dere tok kontakt? Jeg mistet i august, men tok kontakt med legen noen uker før det i håp om time tidlig.Fikk da time tre mnd seinere. Nå som jeg er gravid igjen tok jeg kontakt med helsestasjonen, men der og fikk jeg time om en og en halv mnd. Men det står inne på helse Norge at gravide bør få time innen en uke etter positiv test har så mye spørsmå.
Noe rettelse fra meg: jeg har lest feil :facepalm: det står timeavtale og ikke at vi skal ha time innen ei uke:happy:
 
Last edited:
hei når fikk dere deres første legetime/time på helsestasjon når dere tok kontakt? Jeg mistet i august, men tok kontakt med legen noen uker før i håp om time tidlig.Fikk da time tre mnd seinere. Nå som jeg er gravid igjen tok jeg kontakt med helsestasjonen, men der og fikk jeg time om en og en halv mnd. Men det står inne på helse Norge at gravide bør få time innen en uke atter positiv test har så mye spørsmål og er så lei av å føle meg avfeid av helsevesenet
Jeg fikk time om en måned
 
hei når fikk dere deres første legetime/time på helsestasjon når dere tok kontakt? Jeg mistet i august, men tok kontakt med legen noen uker før i håp om time tidlig.Fikk da time tre mnd seinere. Nå som jeg er gravid igjen tok jeg kontakt med helsestasjonen, men der og fikk jeg time om en og en halv mnd. Men det står inne på helse Norge at gravide bør få time innen en uke atter positiv test har så mye spørsmål og er så lei av å føle meg avfeid av helsevesenet
oversikt-over-svangerskapskontrollerpdf-ringsaker-kommune.jpg
Dette er vel det som er "vanlig"...
 
  • Liker
Reactions: ias
hei når fikk dere deres første legetime/time på helsestasjon når dere tok kontakt? Jeg mistet i august, men tok kontakt med legen noen uker før i håp om time tidlig.Fikk da time tre mnd seinere. Nå som jeg er gravid igjen tok jeg kontakt med helsestasjonen, men der og fikk jeg time om en og en halv mnd. Men det står inne på helse Norge at gravide bør få time innen en uke atter positiv test har så mye spørsmål og er så lei av å føle meg avfeid av helsevesenet
Jeg har ikke bestilt time enda, men ga du bekjed om at du hadde behov for time tidligere?

Jeg har aldri hatt time en uke etter positiv test. Hvor på Helse Norge står det?
 
Vet du? Jeg har lest helt feil:D det er time avtale det står ikke at du skal ha time innen en uke.. nå føler jeg meg litt dum:facepalm:
Det går så fint :happy:
Det som er mest vanlig er vel fra uke 6-12, men har du bekymringer eller spørsmål ville jeg tatt kontakt for en tidligere time. Er du langt på vei når du har fått time? :happy:
 
hei når fikk dere deres første legetime/time på helsestasjon når dere tok kontakt? Jeg mistet i august, men tok kontakt med legen noen uker før det i håp om time tidlig.Fikk da time tre mnd seinere. Nå som jeg er gravid igjen tok jeg kontakt med helsestasjonen, men der og fikk jeg time om en og en halv mnd. Men det står inne på helse Norge at gravide bør få time innen en uke etter positiv test har så mye spørsmål og er så lei av å føle meg avfeid av helsevesenet
Jeg ringte torsdag, fikk time om rett over to uker :cat: Med jordmor,
 
  • Liker
Reactions: ias
Back
Topp