Skravletråd

Hva skal dere damer i helgen?
Det blir rolig helg hjemme! Mannen er pjusk.. :cat: guttungen må til frisøren også er det mulig vi endelig må få sett den bukkene bruse filmen! Har jo hørt på den sangen siden jeg var på festival i sommer, så blir moro å se filmen den var tiltenkt:knegg:
 
Hva skal dere damer i helgen?
Mulig en tur på IKEA i morgen (mangler et par dekksider til kjøkkenet vi snart er ferdige med å pusse opp) og senvakt på helsehuset på søndag (hadde et svakt øyeblikk og takket ja til ekstravakt..)
 
Eggløsning! Er ikke store forskjellen, men pga kort syklus vinner jeg et par dager på å bruke eggløsning. Ikke søren om jeg gir den fra meg :knegg:
Så da ville du gått for menstermin om du var meg? Da er jeg litt lengre på vei? :hilarious: :Heartpink
 
Menstermin, siden det er den lege/jordmor bruker, men har i bakhodet når jeg tester at jeg har sen eggløsning.. Er 5+1 i dag - 19DPO.
Kanskje mer motiverende og fornuftig å gjøre det og heller ha i bakhodet at TUL vil vise at man er noen dager kortere? For min del vil jeg bare komme til 12+0 så fort som mulig :bag: :hilarious:
 
Kanskje mer motiverende og fornuftig å gjøre det og heller ha i bakhodet at TUL vil vise at man er noen dager kortere? For min del vil jeg bare komme til 12+0 så fort som mulig :bag: :hilarious:
Det er iallfall en trøst når man sammenligner med andre som er like langt med har sterkere tester (og 3+ på digital) at det mest sannsynlig er færre dager siden EL som et forklaringen..
 
Det er iallfall en trøst når man sammenligner med andre som er like langt med har sterkere tester (og 3+ på digital) at det mest sannsynlig er færre dager siden EL som et forklaringen..
Jeg fikk ikke 3+ før 5+3 (el-regning sist) og tenkte ikke da at det var sent :Heartpink Men jeg skal ta de tre ekstra dagene nå, hver dag er en seier og en bekymring mindre:hilarious::facepalm:

Forresten har jeg alltid født 3-5 dager før termin!
 
Jeg får besøk av familien min (far, mor, og søster) som bor i utlandet når jeg er 7 uker på vei. Vi skal ta ultralyd dagen de kommer slik at jeg vet om der er noe liv å fortelle dem om. Men tingen er at søstera mi er gravid også, i uke 16 når jeg bør være sju. Kjenner at tanken på et eventuelt negativt funn på ultralyd og besøk av ei gravid søster er litt vanskelig. Litt dumt med ultralyd bare noen timer før de kommer men det var det som var ledig. Gruer meg litt til den dagen!
 
Jeg fikk ikke 3+ før 5+3 (el-regning sist) og tenkte ikke da at det var sent :Heartpink Men jeg skal ta de tre ekstra dagene nå, hver dag er en seier og en bekymring mindre:hilarious::facepalm:

Forresten har jeg alltid født 3-5 dager før termin!
Jeg har aldri født på termin.. mine to siste har kommet 2 uker før og begge har vært ca. 4 kg. Nummer 1 derimot kom 11 dager over og var såvidt 3 kg...
 
Noen av dere som plutselig oppdager at puppene har vokst uten at du har lagt merke til det? Ikke vært noe ømt eller vonde pupper men tror de har vokst litt allerede, syns det va litt tidlig. Bare 5+6
 
Her begynte jeg endelig å blø nå. Satser på at naturen går sin gang nå. Etter en uke i limboland skal det være godt å bare gå videre. Jeg ønsker dere alle masse lykke til videre❤️ Håper dette går fort slik at jeg kan satse på oktober forumet :smiley-ashamed004
 
Her begynte jeg endelig å blø nå. Satser på at naturen går sin gang nå. Etter en uke i limboland skal det være godt å bare gå videre. Jeg ønsker dere alle masse lykke til videre❤️ Håper dette går fort slik at jeg kan satse på oktober forumet :smiley-ashamed004
Trist at det gikk som det gikk, men sikkert fint å endelig få en avklaring og begynne å tenke videre. Lykke til videre :Heartpink
 
Kjennes alt som jeg ligger på en liten klump når jeg ligger på magen. Sist poppet livmoren opp i uke 9… :angelic:
 
Her begynte jeg endelig å blø nå. Satser på at naturen går sin gang nå. Etter en uke i limboland skal det være godt å bare gå videre. Jeg ønsker dere alle masse lykke til videre❤️ Håper dette går fort slik at jeg kan satse på oktober forumet :smiley-ashamed004
Sender en stor klem :Heartpink
 
Back
Topp