Skravletråd

Sitter og overanalysere murringene mine… :( Jeg har hatt murringer siden jeg ble gravid og vet det er normalt og siden jeg trolig har endometriose kan jeg regne med smerter i begynnelsen… men guuud så stressende!
 
Våkna med vondt i korsryggen og livmora i natt og min første tanke i halvsøvne var "ikke la meg miste no".. hatt rygg smerter av og på siden 9dpo men kun nok til å kjenne at det er der men ikke sterke nok til å ta noe for det eller våkne av det så ble litt skremt. Men var bare fibro smerter eller noe annet for det ga seg med en gang eg skifta stilling. Når eg ikke har noe symptomer blir eg alltid litt småskremt når det komme ting eg ikke forventer
 
Litt vel optimistisk å satse på 3000 innlegg innen mandag morgen?:think005 I overkant av 150 innlegg per dag pluss litt i kveld..Høres litt i meste lage ut, kanskje:laughing002
 
Litt redd for kjemisk nå igjen. Symptomene forsvinner, er ikke like trøtt og huden er ikke så tørr lengre som den pleier å være mens jeg er gravid. IKM var i går, og jeg har bare RFSU-tester som ikke slår ut særlig mye. Ikke at jeg har særlig konsentrert urin uansett på døgnet, våkner om natten hver 2 time for å drikke vann. Er stort sett blank urin, eller litt lysegult om jeg har sovet i mer enn 2 timer i strekk
 
Jeg er sykt spent på når jeg får mage denne gangen. Jeg hadde høye symfysemål hele forrige svangerskap og mener huske at livmoren poppet opp rundt uke 9, når det egentlig er vanlig rundt uke 13? Også kan det vel gå litt fortere med nummer 2 siden livmoren alt er strekt :cat:
 
Jeg er sykt spent på når jeg får mage denne gangen. Jeg hadde høye symfysemål hele forrige svangerskap og mener huske at livmoren poppet opp rundt uke 9, når det egentlig er vanlig rundt uke 13? Også kan det vel gå litt fortere med nummer 2 siden livmoren alt er strekt :cat:
vet du, jeg er og SÅ spent på det. Min livmor poppa opp i uke 11 sist, synlig mage, og ikke bare "flesk" fra uke 13/14 :Heartpink
 
Litt redd for kjemisk nå igjen. Symptomene forsvinner, er ikke like trøtt og huden er ikke så tørr lengre som den pleier å være mens jeg er gravid. IKM var i går, og jeg har bare RFSU-tester som ikke slår ut særlig mye. Ikke at jeg har særlig konsentrert urin uansett på døgnet, våkner om natten hver 2 time for å drikke vann. Er stort sett blank urin, eller litt lysegult om jeg har sovet i mer enn 2 timer i strekk
Jeg skjønner følelsen godt.
Får du kjøpt andre tester, som kanskje er bedre? Jeg synes testene mine er svakere enn det var i går, så derfor er jeg også redd for at dette ender i kjemisk…
 
Jeg er sykt spent på når jeg får mage denne gangen. Jeg hadde høye symfysemål hele forrige svangerskap og mener huske at livmoren poppet opp rundt uke 9, når det egentlig er vanlig rundt uke 13? Også kan det vel gå litt fortere med nummer 2 siden livmoren alt er strekt :cat:
Jeg har født to barn og magen kom tidligere med nummer to. Husker ikke hvor tidlig men var også gravid tidligere i høst og kom nesten til uke 12. Da hadde jeg litt ekstra rundt magen, men trodde jeg var oppblåst eller noe. Men det var nok en liten gravidmage allerede da som jeg hadde hatt i 2 uker eller noe :hilarious: Skjønte det da magen var helt borte igjen, 2 uker etter aborten
 
Jeg skjønner følelsen godt.
Får du kjøpt andre tester, som kanskje er bedre? Jeg synes testene mine er svakere enn det var i går, så derfor er jeg også redd for at dette ender i kjemisk…
Skal bruke opp pakken med rfsu først, tror jeg har to eller tre igjen. Skal ta en lur nå mens 1-åringen sover, håper på mer konsentrert urin
 
Hva forholder dere dere til i appene og her? Menstermin eller eggløsningstermin?
 
Hva forholder dere dere til i appene og her? Menstermin eller eggløsningstermin?
Jeg bruker eggløsning pga mange syklusdager før jeg kommer meg til eggløsning. Jordmor og lege kommer til å bruke menstermin uansett i papirene, men jeg skal opplyse til de som tar TUL at det er forventet å bli satt litt tilbake
 
Jeg bruker eggløsning pga mange syklusdager før jeg kommer meg til eggløsning. Jordmor og lege kommer til å bruke menstermin uansett i papirene, men jeg skal opplyse til de som tar TUL at det er forventet å bli satt litt tilbake
Takk :Heartpink Jeg har også EL sent, men legen insisterte på menstermin og da er jeg jo plutselig en del lengre på vei. Har det noe å si når egget festet seg? Jeg fikk antydning til strek allerede 7dpo denne gangen:bookworm:
 
Hva forholder dere dere til i appene og her? Menstermin eller eggløsningstermin?
Forholder meg til menstermin, men vet eggløsning var litt sen. Men er snakk om så få dager og siden jeg er ikke helt sikker på eggløsningsdag så synes jeg det er enklest å forholde meg til menstermin siden det også er det lege og jordmor følger. Men antar jeg blir flyttet noen dager på ultralyd
 
Back
Topp