Skravletråd

Skal bruke opp pakken med rfsu først, tror jeg har to eller tre igjen. Skal ta en lur nå mens 1-åringen sover, håper på mer konsentrert urin
Eg bruke rfsu da det e det eg får tak i her. Dagen etter ikm va ikke streken særlig sterk men 17 dpo va den omtrent 3 ganger så sterk. Opplevde at deg tok ei stund for at streken ble ganske sterk på de der. Enda CB sa 2-3 samtidig
 
Takk :Heartpink Jeg har også EL sent, men legen insisterte på menstermin og da er jeg jo plutselig en del lengre på vei. Har det noe å si når egget festet seg? Jeg fikk antydning til strek allerede 7dpo denne gangen:bookworm:
Tror ikke det spiller så stor rolle når egget fester seg :love7
 
Eg bruke rfsu da det e det eg får tak i her. Dagen etter ikm va ikke streken særlig sterk men 17 dpo va den omtrent 3 ganger så sterk. Opplevde at deg tok ei stund for at streken ble ganske sterk på de der. Enda CB sa 2-3 samtidig
Tok en til nå som er litt sterkere etter å ha holdt meg i fire timer, så jeg skal prøve å ikke sutre og holde motet oppe :laughing002 Tar en ny CB den 9, siden jeg fikk 1-2 på CB den 2
 
Det blir er rolig hjemmehelg for min del også. Det føles veldig fint etter alle familiemiddagene i jula, og hyttetur nyttårshelga. Gleder meg bare til å spise pizza og se serie :)
 
Lite planer enda men hvis det blir litt varmere så blir det skitur/skøyter med ungene. Kanskje ett besøk av ett vennepar med barn.
 
Back
Topp