Skravletråd

Jeg hadde skikkelig mens slutten av januar(5dager)
Tok en test idag da jeg føler at det er noe, men ikke helt sikker. Kan være for tidlig med test også, men er denne svaaaak positiv?
 

Vedlegg

  • 20240222_120020.jpg
    20240222_120020.jpg
    1,3 MB · Visninger: 31
Jeg hadde skikkelig mens slutten av januar(5dager)
Tok en test idag da jeg føler at det er noe, men ikke helt sikker. Kan være for tidlig med test også, men er denne svaaaak positiv?
Litt vanskelig å se på bildet, men synes kanskje jeg skimter noe? Ny test i dag? Eller sleng den inn med testene i November 2024-gruppa, der er de gode på tester nå :)
 
Jeg hadde skikkelig mens slutten av januar(5dager)
Tok en test idag da jeg føler at det er noe, men ikke helt sikker. Kan være for tidlig med test også, men er denne svaaaak positiv?
Ser dessverre ingen strek...
 
Litt vanskelig å se på bildet, men synes kanskje jeg skimter noe? Ny test i dag? Eller sleng den inn med testene i November 2024-gruppa, der er de gode på tester nå :)
Tok ny test idag ja. Men skal vente til over helgen for ny test igjen :) men finner ikke den gruppa du snakker om.
 

Vedlegg

  • 20240223_083106.jpg
    20240223_083106.jpg
    1,3 MB · Visninger: 26
Tok ny test idag ja. Men skal vente til over helgen for ny test igjen :) men finner ikke den gruppa du snakker om.
Nå er du inne i termingruppe for oss med termin i september. Det er en gruppe for hver mnd. Du vil nok ikke tilhøre her hvis den skulle være positiv, så like greit å prøve å finne riktig gruppe med en gang! :Heartred lykke til!
 
De som har tatt ordinær tidlig ultralyd, hvor lang tid tok den? Har UL i dag, ser det står at den varer i ca 50 min, stemmer det?
 
De som har tatt ordinær tidlig ultralyd, hvor lang tid tok den? Har UL i dag, ser det står at den varer i ca 50 min, stemmer det?
På min står det cirka varighet 40 min. Har time på mandag, så kan ikke bekrefte hvor lang tid det faktisk tar.
 
De som har tatt ordinær tidlig ultralyd, hvor lang tid tok den? Har UL i dag, ser det står at den varer i ca 50 min, stemmer det?
Vi var inne i ca. ,50 minutter ja, så det stemmer nok bra. Men nå tok hun en pause eller to i håp om at lille flytta litt på seg og :wacky:
 
Back
Topp