Jobb, jobb og litt mer jobb.. hva med deg?Ønsker dere alle en god helg! Har dere noe planer for helgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobb, jobb og litt mer jobb.. hva med deg?Ønsker dere alle en god helg! Har dere noe planer for helgen?
Å! Håper det blir en behagelig dag på jobb ihvertfall. Jeg har heldigvis frihelg, fra jobb! Men jeg å vesla skal finne på noe gøy. Dra ned til byen å prøve og finne noe å gjøre. Det er ikke like enkelt med en 1-åring. Finnes ikke så mye tilbud for de enda. Vi skal ihvertfall få prøvd å øvd på å gå i skoene sineJobb, jobb og litt mer jobb.. hva med deg?
Ja det er heldigvis en veldig avslappende og koselig jobbdag i sikte Ja, det kan være vanskelig når de er såpass små enna! Men så koselig med litt kvalitetstidÅ! Håper det blir en behagelig dag på jobb ihvertfall. Jeg har heldigvis frihelg, fra jobb! Men jeg å vesla skal finne på noe gøy. Dra ned til byen å prøve og finne noe å gjøre. Det er ikke like enkelt med en 1-åring. Finnes ikke så mye tilbud for de enda. Vi skal ihvertfall få prøvd å øvd på å gå i skoene sine
Jeg bruker Nørs Pluss, fått den anbefalt av helsepersonell. Og så har jeg Babyverden-appen da. Har gratisutgave av flere andre (Clue, Preggers, Premom), men bruker dem mindre og mindre.Bruker dere en spesiell app til å følge svangerskapet?
Eldste guttungen i huset fyller 14 år i dag, så her blir det feiring!Ønsker dere alle en god helg! Har dere noe planer for helgen?
Gratulerer med dagen til han! Håper der får en fin feriringEldste guttungen i huset fyller 14 år i dag, så her blir det feiring!
Fyflate, vi har flere innlegg enn august gruppa
Gratulerer med fjortiss i husEldste guttungen i huset fyller 14 år i dag, så her blir det feiring!
11-åring i november her!Gratulerer med fjortiss i hus
Jeg har 14 åring i mai og 11 åring i august
Jeg har vært på teater med niese min, søsteren min og moren min – veldig koselig! I dag har mamma passet mini og jeg har hatt flere timer for meg selv hjemme alene, helt magisk med litt egentid noen ganger Håper du har hatt en fin helg? Gjort noe spennende?Ønsker dere alle en god helg! Har dere noe planer for helgen?
Samboeren min digger dem, han som overtalte meg til å kjøpe Men Hm er kanskje unntaketMin samboer må også uttrykke hvor stygge de er, hver gang han ser moonboots Er nok en guttegreie
Åå så hyggelig! Hva så dere? Hørtes veldig deilig ut. Var ute på middag med jobb, så videre med mine fire nærmeste kollegaer, latet som jeg drakk vin første halvdel av kvelden Så delte jeg nyheten med de. Veldig koselig. Kom ikke hjem før 02.30, veeeldig trøtt! Men så glad for å ha en fin venninnegjengJeg har vært på teater med niese min, søsteren min og moren min – veldig koselig! I dag har mamma passet mini og jeg har hatt flere timer for meg selv hjemme alene, helt magisk med litt egentid noen ganger Håper du har hatt en fin helg? Gjort noe spennende?
God bedring!!Er fortsatt syk, så helga har gått til ingenting egentlig
Åh, så gøy å dele! Ble de overrasket? Noen av de som har barn? Det er litt identifiserende hva vi så, så vil ikke si det på åpent forum (mistenker familiemedlem her inne) Men familieforestilling som slo skikkelig an for niesen minÅå så hyggelig! Hva så dere? Hørtes veldig deilig ut. Var ute på middag med jobb, så videre med mine fire nærmeste kollegaer, latet som jeg drakk vin første halvdel av kvelden Så delte jeg nyheten med de. Veldig koselig. Kom ikke hjem før 02.30, veeeldig trøtt! Men så glad for å ha en fin venninnegjeng
Uhhh, haha skjønner det! Så gøy Tja, de ble veldig glade, men ikke så veldig overrasket! De viste at vi hadde lyst på en til. Vi har ingen venner som har barn enda faktisk! Hadde vært veldig hyggelig, men det tror jeg ikke blir før om en god stund til.Åh, så gøy å dele! Ble de overrasket? Noen av de som har barn? Det er litt identifiserende hva vi så, så vil ikke si det på åpent forum (mistenker familiemedlem her inne) Men familieforestilling som slo skikkelig an for niesen min
Koselig å være først i gjengen! Jeg var det selv med mini, og alle har vært så engasjerte Nå har det blitt noen flere i vennekretsen også daUhhh, haha skjønner det! Så gøy Tja, de ble veldig glade, men ikke så veldig overrasket! De viste at vi hadde lyst på en til. Vi har ingen venner som har barn enda faktisk! Hadde vært veldig hyggelig, men det tror jeg ikke blir før om en god stund til.
Ja, absolutt! Men også plutselig litt vanskelig også noen ganger. Vi har en del venner på helt forskjellige steder i livet, så noen har forsvunnet litt dessverre. Men håper på å få oss litt nye foreldrevenner framover også!Koselig å være først i gjengen! Jeg var det selv med mini, og alle har vært så engasjerte Nå har det blitt noen flere i vennekretsen også da