Skravletråd

Jobb, jobb og litt mer jobb.. :hilarious: hva med deg?
Å! Håper det blir en behagelig dag på jobb ihvertfall. Jeg har heldigvis frihelg, fra jobb! Men jeg å vesla skal finne på noe gøy. Dra ned til byen å prøve og finne noe å gjøre. Det er ikke like enkelt med en 1-åring. Finnes ikke så mye tilbud for de enda. Vi skal ihvertfall få prøvd å øvd på å gå i skoene sine :laughing002

Å! Håper det blir en behagelig dag på jobb ihvertfall. Jeg har heldigvis frihelg, fra jobb! Men jeg å vesla skal finne på noe gøy. Dra ned til byen å prøve og finne noe å gjøre. Det er ikke like enkelt med en 1-åring. Finnes ikke så mye tilbud for de enda. Vi skal ihvertfall få prøvd å øvd på å gå i skoene sine :laughing002
Ja det er heldigvis en veldig avslappende og koselig jobbdag i sikte :Heartred Ja, det kan være vanskelig når de er såpass små enna! Men så koselig med litt kvalitetstid:Heartred

Bruker dere en spesiell app til å følge svangerskapet? :joyful:
Jeg bruker Nørs Pluss, fått den anbefalt av helsepersonell. Og så har jeg Babyverden-appen da. Har gratisutgave av flere andre (Clue, Preggers, Premom), men bruker dem mindre og mindre.

Ønsker dere alle en god helg! :Heartred Har dere noe planer for helgen?
Jeg har vært på teater med niese min, søsteren min og moren min – veldig koselig! I dag har mamma passet mini og jeg har hatt flere timer for meg selv hjemme alene, helt magisk med litt egentid noen ganger :Heartred Håper du har hatt en fin helg? Gjort noe spennende?:love7

Jeg har vært på teater med niese min, søsteren min og moren min – veldig koselig! I dag har mamma passet mini og jeg har hatt flere timer for meg selv hjemme alene, helt magisk med litt egentid noen ganger :Heartred Håper du har hatt en fin helg? Gjort noe spennende?:love7
Åå så hyggelig! Hva så dere? Hørtes veldig deilig ut. Var ute på middag med jobb, så videre med mine fire nærmeste kollegaer, latet som jeg drakk vin første halvdel av kvelden :laughing002 Så delte jeg nyheten med de. Veldig koselig. Kom ikke hjem før 02.30, veeeldig trøtt! Men så glad for å ha en fin venninnegjeng:Heartpink

Åå så hyggelig! Hva så dere? Hørtes veldig deilig ut. Var ute på middag med jobb, så videre med mine fire nærmeste kollegaer, latet som jeg drakk vin første halvdel av kvelden :laughing002 Så delte jeg nyheten med de. Veldig koselig. Kom ikke hjem før 02.30, veeeldig trøtt! Men så glad for å ha en fin venninnegjeng:Heartpink
Åh, så gøy å dele! Ble de overrasket? Noen av de som har barn? Det er litt identifiserende hva vi så, så vil ikke si det på åpent forum (mistenker familiemedlem her inne) :hilarious: Men familieforestilling som slo skikkelig an for niesen min:love7

Åh, så gøy å dele! Ble de overrasket? Noen av de som har barn? Det er litt identifiserende hva vi så, så vil ikke si det på åpent forum (mistenker familiemedlem her inne) :hilarious: Men familieforestilling som slo skikkelig an for niesen min:love7
Uhhh, haha skjønner det! Så gøy :Heartred Tja, de ble veldig glade, men ikke så veldig overrasket! De viste at vi hadde lyst på en til. Vi har ingen venner som har barn enda faktisk! Hadde vært veldig hyggelig, men det tror jeg ikke blir før om en god stund til.

:Heartred :love7 Uhhh, haha skjønner det! Så gøy :Heartred Tja, de ble veldig glade, men ikke så veldig overrasket! De viste at vi hadde lyst på en til. Vi har ingen venner som har barn enda faktisk! Hadde vært veldig hyggelig, men det tror jeg ikke blir før om en god stund til.
Koselig å være først i gjengen! Jeg var det selv med mini, og alle har vært så engasjerte:love7:Heartred Nå har det blitt noen flere i vennekretsen også da:shy:

Koselig å være først i gjengen! Jeg var det selv med mini, og alle har vært så engasjerte:love7:Heartred Nå har det blitt noen flere i vennekretsen også da:shy:
Ja, absolutt! Men også plutselig litt vanskelig også noen ganger. Vi har en del venner på helt forskjellige steder i livet, så noen har forsvunnet litt dessverre. Men håper på å få oss litt nye foreldrevenner framover også! :Heartpink

Hvor tidlig kan en egentlig kjenne hikke fra klumpen i magen? :joyful:

Back
Topp