Skravletråd

Jeg sa til sjefen i dag at jeg er gravid, det er kanskje litt vel tidlig å gi beskjed (6+1) men jeg vil gi henne god tid til å finne en erstatning for meg. Pluss jeg er så dårlig på å lyve, så det er fint å kunne si ifra om jeg er dårlig pga. graviditet :laughing002 Men hun er så snill og god, så det gikk veldig fint! Har legetime neste tirsdag, synes det er sååå lenge å vente. Dagene går så sakte...
 
Har hatt omg.sjuke idag, og er i bedre form nå. Men daaamnit, så tørst jeg er nå! Som om kroppen jobber i høygir for å få nok væske...
 
Fikk positiv test for et par dager siden, å har enda ikke fortalt samboeren om det :bag: Han "klaga" litt over at han ikke fikk vite det på en koselig måte sist, for da bare viste jeg han et bilde av positiv test. Så tenkte at jeg denne gangen skulle overraske han med det på en litt hyggeligere møte, men kjenner jeg klør etter å fortelle det. Går jo rundt og bare holder det for meg selv, ingen som vet det enda :playful: Tenkte å prøve meg på en digital test i dag, ta på en genser på dattera på 14mnd. hvor det står storesøster, og få henne til å gå med testen til han. Så veldig spent på hva han sier kjenner jeg :nailbiting:
Hvordan gikk det? :)
 
Hvordan gikk det? :)
Når jeg tok den digitale testen ble jeg akutt usikker på om den ble positiv, selv med flere streker på strimlene. Den var heldigvis positiv :playful: Tok på frøkna genseren, ga henne testen og sendte henne mot faren. Han viste ikke helt hva han skulle si, ble litt overvelda i tankene. Han trodde ikke det skulle skje på første prøve mnd :shy: Etter litt tid når tankene hadde fått satt seg, ble han heldigvis veldig glad :Heartred
 
Når jeg tok den digitale testen ble jeg akutt usikker på om den ble positiv, selv med flere streker på strimlene. Den var heldigvis positiv :playful: Tok på frøkna genseren, ga henne testen og sendte henne mot faren. Han viste ikke helt hva han skulle si, ble litt overvelda i tankene. Han trodde ikke det skulle skje på første prøve mnd :shy: Etter litt tid når tankene hadde fått satt seg, ble han heldigvis veldig glad :Heartred
Så hyggelig og gøy måte å gjøre det på! :)
 
Back
Topp