Skravletråd

Jeg sniker meg litt inn hit til dere jeg, har menstermin 27. august, så kan fort bli septemberbaby på meg og :Heartred
Henger så vidt litt i august selv, da mensentermin er i august, men hvis jeg ser på eggløsning er den i september:)
 
Vi var ute og åt og bowlet etterpå. Egentlig veldig koselig, men hwrreguuud så travelt når man er gravid da mann :Heartred:bag: hva brukte du lørdagskvelden på da?:Heartred
Så hyggelig!! :Heartred Var bare hjemme alene med jenta vår, mens pappan var ute å lufta seg litt:laughing002 Trøkka i meg masse mozerellasticks og is! Veldig rolig helg. Fikk sove lenge i mårrest:love017
 
Det blir det :) Holder en knapp på termin 2-3 september men fødsel i august, da begge ungene er født før termin!
Da har du jo en liten pekepinn der allerede :) Jeg har ingen barn fra før, men mener jeg selv er født noen uker for tidlig, så må høre med mamma - mener å ha lest at det kan være litt genetisk hvor tidlig eller seint man føder! Så her kan alt skje, føler jeg :laughing002
 
Da har du jo en liten pekepinn der allerede :) Jeg har ingen barn fra før, men mener jeg selv er født noen uker for tidlig, så må høre med mamma - mener å ha lest at det kan være litt genetisk hvor tidlig eller seint man føder! Så her kan alt skje, føler jeg :laughing002
Det sies jo at nummer tre er en luring, så vi får se:laughing002 Håper bare det ikke betyr at fødsel blir etter termin, de siste ukene synes jeg er drøye.
 
Det sies jo at nummer tre er en luring, så vi får se:laughing002 Håper bare det ikke betyr at fødsel blir etter termin, de siste ukene synes jeg er drøye.
Det forstår jeg veldig godt! Synes allerede tiden går sakte, så skulle gjerne hoppa rett til fødsel nå om jeg kunne :laughing002
 
Det eneste jeg hsr lyst på i dsg er bolle med salami så jeg må komme meg på handel :knegg:
Sitter i skrivende stund og har lunsjpause; ei loffskive med majones og to skiver Fersk Salami på :D
Håper du fikk bollen din❤️:joyful:
 
Back
Topp