Skravletråd

Noen her som ikke har tatt kontakt med lege eller jordmor enda? Tenkte å kanskje ringe neste uke. Har avventet siden jeg mistet i kjemisk forrige måned, rett etter jeg var hos legen
Ikke tatt kontakt enda, tenkte å vente til etter tidlig ul privat når jeg er 7+0. Ringer nok jordmor når jeg er 7+1 hvis alt er bra på ul. :-)
 
Noen her som ikke har tatt kontakt med lege eller jordmor enda? Tenkte å kanskje ringe neste uke. Har avventet siden jeg mistet i kjemisk forrige måned, rett etter jeg var hos legen
Har ikke tatt kontakt enda, men må vel gjøre det snart..
 
Lege for å ta blodprøver og få feks kvalmestillende, men ellers er jordmor best. De er spesialister på å vite hvordan de følger opp damer under en graviditet. Opplever at leger stort sett ikke kan så veldig mye om svangerskap og hvordan de følger opp
Da tror jeg at jeg tar kontakt med helsestasjon og jordmor i morgen, også får jeg heller bestille en legetime hvis det blir nødvendig :)
 
Minner om å sjekke diskusjonen om den skjulte gruppen.
 
Noen her som ikke har tatt kontakt med lege eller jordmor enda? Tenkte å kanskje ringe neste uke. Har avventet siden jeg mistet i kjemisk forrige måned, rett etter jeg var hos legen
Har ikke tatt kontakt enda, og tar ikke kontakt før etter privat TUL i slutten av januar :happy:
 
Sitter og lurer på om jeg skal bestille meg en privat ultralyd eller ikke før den offentlige jeg har fått fra sykehuset i slutten av januar. Da er jeg i uke 9. Hadde i utgangspunktet bestemt meg for å bare vente men ble plutselig litt usikker i dag. Tenker jo at selv om man ser ett bankende hjerte i uke 7 så kan det jo fortsatt gå galt fram til neste ultralyd. Om man da har rukket å bygge seg forhåpninger om at dette kan gå veien. Jeg er dessuten udugelig og veldig stresset og bekymret dagene før og på ultralyd dagen så vet ikke om jeg orker å gå gjennom det flere ganger enn jeg må…

Dere andre som skal ha tidlig tidlig ultralyd, tenker dere å ha en eller flere og i så fall når?
 
Sitter og lurer på om jeg skal bestille meg en privat ultralyd eller ikke før den offentlige jeg har fått fra sykehuset i slutten av januar. Da er jeg i uke 9. Hadde i utgangspunktet bestemt meg for å bare vente men ble plutselig litt usikker i dag. Tenker jo at selv om man ser ett bankende hjerte i uke 7 så kan det jo fortsatt gå galt fram til neste ultralyd. Om man da har rukket å bygge seg forhåpninger om at dette kan gå veien. Jeg er dessuten udugelig og veldig stresset og bekymret dagene før og på ultralyd dagen så vet ikke om jeg orker å gå gjennom det flere ganger enn jeg må…

Dere andre som skal ha tidlig tidlig ultralyd, tenker dere å ha en eller flere og i så fall når?
Skal til legen på tirsdag. Vil tro jeg får time til UL om et par uker. Deretter OTUL rundt uke 12.. også er det OUL rundt uke 18-20 og deretter månedlige vektkontroll frem til uke 35-ish før det blir annenhver uke! Tenker det holder for vår del... :laughing021 :wacky:
 
Skal til legen på tirsdag. Vil tro jeg får time til UL om et par uker. Deretter OTUL rundt uke 12.. også er det OUL rundt uke 18-20 og deretter månedlige vektkontroll frem til uke 35-ish før det blir annenhver uke! Tenker det holder for vår del... :laughing021 :wacky:
Det høres ut som det blir nok da ja :hilarious: Ja, jeg tenker i utgangspunktet den i uke 9,OTUL og TUL. Det er sånn ca det jeg har pleid å ha tidligere også, men tror jeg blir litt påvirket av å lese om flere som skal ha enda tidligere enn uke 9. Tydeligvis lett påvirkelig:laughing002
 
Har dere fortalt om graviditeten til mange?
Tror kanskje vi har sagt det til ganske mange. Vi har fortalt om det til svigermor, moren min og en bror hver. Og hver vår bestekompis/venninne. Mannen ville helst ringe så og si alle, men han ble enig om å vente litt til :laughing002
 
Jeg føler jeg lever i en slags limbo om dagen. Lykkerusen etter positiv test har roet seg og nå venter jeg på første kontroll, tul, at magen skal komme og at jeg skal føle meg gravid. Jeg føler meg ikke gravid, og det er så sykt merkelig :joyful:
 
Back
Topp