Skravletråd

Ja! Sånne tak har jeg også kjent på! Blir så urolig av det.. men mesteparten av dagen kjenner jeg ikke på så mye murringer. Kommer litt i bølger.
Den redselen for blod er også helt grusom:arghh: la disse ukene gå fort!! :p


Hahaha jaa, 7 dager siden første test og det føles evigheter siden! Tror januar kommer til å bli en grusom treig måned :laughing002 tipper vi begynner å få litt symptomer når vi har kommet til uke 6-7. Håper det vil føles litt betryggende..
Ja please la disse ukene gå fort! Heldigvis starter hverdagen opp igjen nå, kanskje blir vi litt mer distrahert da.. Men tviler litt, ser for meg at jeg kommer til å ha litt konsentrasjonsproblemer på jobb :p Men ja, blir betryggende å merke noen! Jeg er i uke 6 på fredag, yuhuu!
 
Hadde besøk av en venninne i går som også er gravid og har termin en måned før meg :Heartred Såå koselig å få gå gravide sammen og oppleve alt sammen! Gleder meg sykt til å handle babyklær sammen
 
Ja please la disse ukene gå fort! Heldigvis starter hverdagen opp igjen nå, kanskje blir vi litt mer distrahert da.. Men tviler litt, ser for meg at jeg kommer til å ha litt konsentrasjonsproblemer på jobb :p Men ja, blir betryggende å merke noen! Jeg er i uke 6 på fredag, yuhuu!
Hahaha jaa her forsvinner tankene til graviditetsrelaterte ting heeele tida mens jeg er på jobb:knegg: litt travelt. Haha
 
Er bare 11 dpo og har skikkelig vondt i bekkenet, er det mulig?
 
Hvilke kosttilskud tar dere? Tar dere noe annet enn folat?
Har pause fra alt synet enn folat en periode i påvente av blodprøver. Tok en hestekur med D-vitamin, B12 og B6 tidligere i høst. Pleier også å ta multivitaminer uten jern (magen min tåler overhodet ikke jern).
 
Kjenner jeg sliter veldig med tankene om dagen. Jeg tror jeg bare må tenke at jeg er gravid og at alt er bra frem til det motsatte er bevist. Var jo bare en liten blødning. Og så litt smått med brun spotting. Nå har det gått 1.5 døgn uten at noe mer har skjedd. Jeg har fremdeles alle symptomer på graviditet. Vil jo ikke få svar på hcg prøvene før tidligst mandag. Og så har jeg jo time til ultralyd 15.januar. Så jeg velger å gå tilbake til gravid modus, for hadde det vært en spontanabort så har jeg tro på at noe mer ville skjedd på denne tiden. Og jeg har googlet dette med streker på testene. Og det er mange som opplever at teststreken aldri blir sterkere enn kontrollstreken. Så nå skal jeg bli aktiv på forumet igjen, fikk jo nesten abstinenser av å holde meg borte dette døgnet :hilarious:
 
Minner om å bidra på antall innlegg slik at vi kan få skjult gruppe. Gå på våre leker og delta hver gang du er innom forum.

Det er krav om aktivitet for å bli med i den skjulte gruppen også :happy:
 
Kjenner jeg sliter veldig med tankene om dagen. Jeg tror jeg bare må tenke at jeg er gravid og at alt er bra frem til det motsatte er bevist. Var jo bare en liten blødning. Og så litt smått med brun spotting. Nå har det gått 1.5 døgn uten at noe mer har skjedd. Jeg har fremdeles alle symptomer på graviditet. Vil jo ikke få svar på hcg prøvene før tidligst mandag. Og så har jeg jo time til ultralyd 15.januar. Så jeg velger å gå tilbake til gravid modus, for hadde det vært en spontanabort så har jeg tro på at noe mer ville skjedd på denne tiden. Og jeg har googlet dette med streker på testene. Og det er mange som opplever at teststreken aldri blir sterkere enn kontrollstreken. Så nå skal jeg bli aktiv på forumet igjen, fikk jo nesten abstinenser av å holde meg borte dette døgnet :hilarious:
Jeg blir akutt langt nede når jeg tror jeg har enda en kjemisk, så snur det når symptomer kommer tilbake og jeg spretter inn hit igjen for å kose meg med dere og være lykkelig :hilarious: Kan gå skikkelig opp og ned!
 
Jeg blir akutt langt nede når jeg tror jeg har enda en kjemisk, så snur det når symptomer kommer tilbake og jeg spretter inn hit igjen for å kose meg med dere og være lykkelig :hilarious: Kan gå skikkelig opp og ned!
Jaa! Sånn er det her også. Skikkelig berg og dallbane! Foreløpig er det ikke så veldig avslappende å være gravid ass :laughing002
 
Jeg blir akutt langt nede når jeg tror jeg har enda en kjemisk, så snur det når symptomer kommer tilbake og jeg spretter inn hit igjen for å kose meg med dere og være lykkelig :hilarious: Kan gå skikkelig opp og ned!
Ja. Går veldig opp og ned kjenner jeg. Men er jo nada blod og smerter... så må bare prøve å være optimistisk
 
Hvilke kosttilskud tar dere? Tar dere noe annet enn folat?
Jern og folat pga lav verdier på det. Gjort det i mange år. Bruke å kontrollere det hver 6 mnd og det var lavere sist, så tenker eg skal kontrollere det etter 1 trimester og se om alt e som det skal :) også magnesium, gull verdt når man bor i nord norge og har fibromyalgi og ikke kan ta ibux nå
 
Jeg blir akutt langt nede når jeg tror jeg har enda en kjemisk, så snur det når symptomer kommer tilbake og jeg spretter inn hit igjen for å kose meg med dere og være lykkelig :hilarious: Kan gå skikkelig opp og ned!
Samme her. Går mellom å tenke fødsel og barnerom til å tenke nei, nå er jeg sikkert ikke gravid lenger. De første ukene frem til TUL tar så lang tid. Da hjelper det litt at mange av de jeg husker fra augustgruppa allerede er 8 uker for det føles ikke så lenge siden at man var på de IKM-gruppene :bag:
 
Back
Topp