Skravletråd

Flere som har veldig mye mer utflod? Mulig at hukommelsen spiller meg ett puss men kan ikke huske at jeg hadde så store mengder ved tidligere svangerskap…? Antar at det er helt normalt men irriterende å kjenne på at det liksom renner gjennom og må springe på do for å sjekke at det bare er utflod og ikke blod:rolleyes:
 
De har ikke gjort det så tidlig med meg. De vanlige blodprøvene for gravide tok de i uke 7-8, men prøvene med tanken på rhesus fikk jeg tatt senere. Vært gravid i 2021 og 2023. Men det kan hende at man har litt forskjellige protokoller på de forskjellige sykehusene :)
Ah! Jeg vet jeg har vært inne å tatt ekstra blodprøver, så kan stemme det du sier. Vet jeg tok i uke 28 iallfall.
 
Flere som har veldig mye mer utflod? Mulig at hukommelsen spiller meg ett puss men kan ikke huske at jeg hadde så store mengder ved tidligere svangerskap…? Antar at det er helt normalt men irriterende å kjenne på at det liksom renner gjennom og må springe på do for å sjekke at det bare er utflod og ikke blod:rolleyes:
Ja, merker litt til det allerede. Med første var det ekstremt de gangene jeg var veldig aktiv/stresset iløpet av dagen.
 
Flere som har veldig mye mer utflod? Mulig at hukommelsen spiller meg ett puss men kan ikke huske at jeg hadde så store mengder ved tidligere svangerskap…? Antar at det er helt normalt men irriterende å kjenne på at det liksom renner gjennom og må springe på do for å sjekke at det bare er utflod og ikke blod:rolleyes:
Her tror jeg det er mindre :facepalm:
 
Flere som har veldig mye mer utflod? Mulig at hukommelsen spiller meg ett puss men kan ikke huske at jeg hadde så store mengder ved tidligere svangerskap…? Antar at det er helt normalt men irriterende å kjenne på at det liksom renner gjennom og må springe på do for å sjekke at det bare er utflod og ikke blod:rolleyes:
yeaaah :rolleyes: :rolleyes:
 
Jeg eeer så følsom om dagen. Gråter hele tiden jo. Senest ista gråt jeg til samboer fordi jeg mente han ikke uttrykt nok glede over svangerskapet.. :angelic: for to dager siden strigråt jeg under jul på månetoppen..
 
Jeg gikk på en shoppesmell i dag... og jeg synes det bare er morsomt. 70% på babyklær. Fikk med meg 4 bodyer, 3 par sokker, en bukse, en pysj og et babyteppe. For under 400 kroner. Jeg eier ikke selvkontroll :laughing001
 
Jeg gikk på en shoppesmell i dag... og jeg synes det bare er morsomt. 70% på babyklær. Fikk med meg 4 bodyer, 3 par sokker, en bukse, en pysj og et babyteppe. For under 400 kroner. Jeg eier ikke selvkontroll :laughing001
Sååå herlig! Er like selv ass :smiley-ashamed004
 
Jeg gikk på en shoppesmell i dag... og jeg synes det bare er morsomt. 70% på babyklær. Fikk med meg 4 bodyer, 3 par sokker, en bukse, en pysj og et babyteppe. For under 400 kroner. Jeg eier ikke selvkontroll :laughing001
Altså, jeg har ny stellematte, vippestol, ammepute m.m. i boden som ble kjøpt i sommer før jeg mistet.. Handlet vel for nærmere 4000 kr i uke 5 :laughing021
 
Idag er første dagen jeg sliter ved frokostbordet, ingenting frista, agurken lukta forferdelig. Fikk ned ei skive, men ble skikkelig kvalm etterpå. 4+3
Så, blir en spennende januar :dance018 :smiley-ashamed005
 
Nå nærmer det seg 1000 innlegg på en uke! Det er bra! Da får vi skjult forum fort :) Fortsett å svare på tråder, også innpå lekeforumet så går det fort oppover.
 
Jeg gikk på en shoppesmell i dag... og jeg synes det bare er morsomt. 70% på babyklær. Fikk med meg 4 bodyer, 3 par sokker, en bukse, en pysj og et babyteppe. For under 400 kroner. Jeg eier ikke selvkontroll :laughing001
Så med andre ord er der aldri for tidlig å begynne shoppingen?? Message recived :glasses1
 
Haha eg ble ikke spurt om leg på polet i dag for en gangs skyld, va ikke sikker på om eg ble å begynne å gråte eller ikke
 
Back
Topp